Moja firma

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.

Poradnik dla przedsiębiorców. Czy można zatrudniać uchodźców? Pracownicy a wojna

Poradnik dla przedsiębiorców. Czy można zatrudniać uchodźców? Pracownicy a wojna

W obliczu trwającej wojny w Ukrainie polscy pracodawcy zatrudniający obywateli tego kraju szukają odpowiedzi na pytania, z którymi nigdy wcześniej nie musieli się mierzyć. Odpowiadamy na najczęściej zgłaszane pytania i wątpliwości dotyczące zatrudniania i organizowania w miejscu pracy pomocy dla obywateli Ukrainy.

Karolina Kołakowska, kancelaria Brzezińska Narolski Adwokaci 02.03.2022
Grzeszny pieniądz, czyli jak zarabia się na wojnie

Grzeszny pieniądz, czyli jak zarabia się na wojnie

Spodziewasz się katastrofy klimatycznej, zakładasz, że wybuchnie wojna, dojdzie do hiperinflacji, a ludzie pogrążą się w uzależnieniu od hazardu? Jeśli tak, nie masz też problemu, by inwestować w spółki z „indeksu grzechu”. Historia pokazuje, że da się na nich zarobić.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników i empatyczne reagowanie na nie to podstawowe wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji – przekonuje Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa BNP Paribas Bank Polska. Dodaje, że choć to trudne, trzeba unikać zalewania pracowników informacjami.

Polski Ład a ulgi podatkowe. Co mogą odliczyć przedsiębiorcy?

Polski Ład a ulgi podatkowe. Co mogą odliczyć przedsiębiorcy?

„Unikanie podatków jest jedynym zajęciem intelektualnym, które niesie ze sobą jakieś wynagrodzenie” – mawiał słynny angielski ekonomista baron John Maynard Keynes. Tak jest w istocie, a ostatnio przekonujemy się o tym coraz częściej. Spróbujmy zatem posłużyć się tą logiką, dokładnie przyglądając się rozwiązaniom Polskiego Ładu.

Maciej Łuczak 28.02.2022
eRecruiter otwiera drzwi do branży HR

eRecruiter otwiera drzwi do branży HR

Wyobraź sobie firmę produkcyjną, która potrzebuje na już 200 pracowników. Tradycyjny proces rekrutacyjny to ogromna praca: trzeba przeczytać wszystkie CV, zadzwonić do kandydatów, umówić spotkania. To trwałoby tygodniami, chyba że...

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Jeśli nie znasz zwyczajów swojego klienta, nic mu nie sprzedasz. Reguła ta sprawdza się też w internecie. A jeśli sprzedajesz w różnych krajach i kulturach, sprawa robi się jeszcze bardziej złożona. By osiągnąć sukces w e-commerce, nie wystarczy wiedzieć, że na Zachodzie klienci płacą w euro.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Bliżej pracownika

Raport Pracownik w centrum uwagi. Bliżej pracownika

Dwa lata niepewności, ciągłej zmiany, strachu o zdrowie swoje i bliskich odbiły się na kondycji psychicznej Polaków. Nagle ten aspekt zdrowia zaczął mieć kluczowe znaczenie dla wydajności i efektywności pracy oraz stał się obszarem zainteresowania pracodawców.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Siłą każdej firmy są ludzie. Ich potrzeby i oczekiwania kształtują rynek pracy, definiują pojęcie dobrego miejsca pracy. Przez lata zmieniały się one ewolucyjnie, pandemia sprawiła, że doszło do rewolucji. Jak dziś powinna wyglądać kultura organizacyjna firmy oraz pakiet benefitów pracowniczych, by być atrakcyjnym pracodawcą.

Droga elektronika? Trzeba się z tym pogodzić

Droga elektronika? Trzeba się z tym pogodzić

Kryzys na rynku półprzewodników, załamanie łańcuchów dostaw, ogromny popyt na komputery w dobie pandemii, a także… kryptowaluty. To tylko kilka powodów, dlaczego od dwóch lat sprzęt elektroniczny jest coraz trudniej dostępny i coraz droższy. Końca drożyzny w IT nie widać.

Dlaczego warto stawiać na spółki dywidendowe

Dlaczego warto stawiać na spółki dywidendowe

Rok zakończony, wkrótce giełdowe spółki opublikują raporty roczne, a później akcjonariusze zdecydują o wypłacie dywidendy. Warto stawiać na spółki, które regularnie dzielą się zyskami. Przez pięć lat ich akcje zyskały średnio 174 proc.

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.

Materiał partnera 05.02.2022
Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.