Reklama

Aktualności

Biedronka rezygnuje z produktów rosyjskiego i białoruskiego pochodzenia

Biedronka rezygnuje z produktów rosyjskiego i białoruskiego pochodzenia

1 marca br. sieć Biedronka wycofuje produkty wyprodukowane przez dostawców zarejestrowanych na terenie Federacji Rosyjskiej oraz Republiki Białorusi ze swojej oferty. Decyzja ta jest podyktowana sprzeciwem wobec bezprecedensowej agresji przeciw niepodległej Ukrainie i dotyczy łącznie 16 produktów.

Robert Mierwiński (oprac.) 01.03.2022
Reklama
Creotech Instruments publikuje zdjęcia satelitarne z wojny w Ukrainie

Creotech Instruments publikuje zdjęcia satelitarne z wojny w Ukrainie

Creotech Instruments S.A., czołowa polska firma produkująca i dostarczająca na światowy rynek technologie kosmiczne, opublikowała pochodzące z 26 lutego zdjęcia satelitarne ukazujące skutki ataku wojsk rosyjskich na dwa lotniska ukraińskie. Creotech jest odpowiedzialny za zarządzanie jednym z pięciu repozytoriów platformy gromadzącej dane satelitarne Unii Europejskiej w ramach programu Copernicus.

Reklama
Reklama
Wsparcie chmury, software development. Jak polskie firmy technologiczne pomagają Ukrainie?

Wsparcie chmury, software development. Jak polskie firmy technologiczne pomagają Ukrainie?

#TechForUkraine to inicjatywa zapoczątkowana przez organizację Tech To The Rescue, zajmującą się m.in. łączeniem NGOs-ów z firmami technologicznymi w celu wspólnego działania w obszarze cyfryzacji. Wsparcie w ramach #TechForUkraine zadeklarowało już kilka rodzimych podmiotów. Jak polskie firmy technologiczne pomagają Ukrainie w obronie przed agresorem?

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.

Rosyjska inwazja na Ukrainę na mapie

Rosyjska inwazja na Ukrainę na mapie

Rosyjskie ataki zgłoszone na Ukrainie. Kraj w stanie wojny. W czwartek rano (24.02) w różnych miastach Ukrainy zgłoszono eksplozje, sygnalizując że rozpoczęła się rosyjska inwazja.

Ekskluzywny SUV, któremu niestraszny żaden teren. Poznaj Maserati Levante!

Ekskluzywny SUV, któremu niestraszny żaden teren. Poznaj Maserati Levante!

Samochody segmentu SUV z natury kojarzą się z nam off-roadem, jednak w praktyce okazuje się, że hasła reklamowe niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. To segment samochodów, który można opisywać bardzo szeroko, ale w przypadku Maserati Levante oznacza codzienną ekskluzywność, sportowy charakter i niezawodność w terenie. Sprawdź, czym potrafi zaskoczyć SUV Maserati.

BioCam pozyskuje 2 mln zł i przyspiesza komercjalizację przełomowego rozwiązania

BioCam pozyskuje 2 mln zł i przyspiesza komercjalizację przełomowego rozwiązania

Medtech BioCam, rozwijający nieinwazyjną i bezbolesną metodę monitorowania oraz diagnostyki stanu układu pokarmowego za pomocą sondy wielkości kapsułki robi kolejny znaczący krok przybliżający spółkę do komercjalizacji – do grona jej inwestorów dołączył właśnie Dawid Urban, znany m.in. z operacyjnego zaangażowania w LESS_.

Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola S.A., Kamil Grzejek w nowej roli Chief Evangelist

Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola S.A., Kamil Grzejek w nowej roli Chief Evangelist

Łukasz Zielonka objął stanowisko Chief Marketing Officer i odpowiada od lutego za kompleksowe działania marketingowe spółki Escola S.A., tworzącej aplikacje mobilne i webowe oraz świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Z kolei pełniący dotychczas tę rolę Kamil Grzejek objął nowe stanowisko Chief Evangelist, który przekazał ster marketingu w ręce członka zespołu.

Reklama