Volkswagen

zobacz inne tematy
Efekt skali, czyli oszczędności w motoryzacji

Efekt skali, czyli oszczędności w motoryzacji

Volkswagen od lat stosuje tę strategię: choć w grupie trzyma kilka marek, to w rzeczywistości poszczególne auta koncernu budowane są z wykorzystaniem tych samych podzespołów. To po prostu kosztuje mniej. Śladami niemieckiej firmy podąża teraz praktycznie cała branża motoryzacyjna, a coraz więcej marek łączy się w ogromne, międzynarodowe koncerny.

Precedens Volkswagena: firma wygrywa w rosyjskim sądzie

Precedens Volkswagena: firma wygrywa w rosyjskim sądzie

Volksvagen będzie mógł sprzedać swoje fabryki w Rosji. Sąd w Niżnym Nowogradzie zaskaczył cały świat orzekajac, że zamrożenie rosyjskich aktywów Volkswagena było nielegalne. Czy to policzek dla Kremla ze strony rodzimych prawników?

Full Service Leasing? To się opłaca!

Full Service Leasing? To się opłaca!

W okresie kryzysu coraz więcej firm decyduje się na długoterminowy wynajem służbowych samochodów. Powód? Optymalizacja kosztów, ale też – w coraz większym stopniu – wygoda.

Volkswagen ID.5 - zadziorny typ [TEST]

Volkswagen ID.5 - zadziorny typ [TEST]

Volkswagen z modelami ID.3 i ID 4 na dobre rozgościł się na rynku elektrycznych aut. I co ważne, koncern wsłuchuje się w to, co mówią mu klienci. I z każdym kolejnym modelem jego elektryczne modele są coraz lepsze. Najnowsza odsłona elektryka z Wolfsburga bardzo pozytywnie zaskakuje.

Wśród przedsiębiorców rośnie zainteresowanie elektrykami

Wśród przedsiębiorców rośnie zainteresowanie elektrykami

Co czwarta firma z sektora MŚP deklaruje, że w ciągu najbliższego roku kupi przynajmniej jeden samochód. Przedsiębiorcy zdecydowanie częściej wybiorą nowe modele niż używane, choć popularność tych drugich z roku na rok idzie w górę. Znacznie wzrośnie zainteresowanie napędem elektrycznym i hybrydowym – wynika z drugiej edycji badania „Portfele Polaków pod lupą”.

Samochód luksusem. Co się dzieje w branży motoryzacyjnej?

Samochód luksusem. Co się dzieje w branży motoryzacyjnej?

Nie tylko prąd, gaz, woda, elektronika, ale również samochody drożeją w zastraszającym tempie. Co więcej, ich produkcja nie rośnie, a wręcz maleje. Na wiele modeli trzeba czekać miesiącami, a i tak nawet odległe terminy odbioru zamówionych aut nie są pewne. Co się dzieje w branży motoryzacyjnej?

Nie tylko do pracy. Jak zmieniły się pojazdy dostawcze?

Nie tylko do pracy. Jak zmieniły się pojazdy dostawcze?

Z pewnością niektórzy zawodowi kierowcy pamiętają siermiężne „blaszaki”, czyli pojazdy dostawcze ze spartańską kabiną i ładownią obudowaną blachą. Praca w takim samochodzie nie należała do przyjemnych. Nowe modele to jednak zupełnie inna bajka! Pod względem komfortu i wyposażenia nie ustępują dobrym autom osobowym.

Triggo już niebawem na drogach? Producent zapowiada dalszy rozwój

Triggo już niebawem na drogach? Producent zapowiada dalszy rozwój

Zarząd Triggo S.A. zawarł umowę z wiodącym studium projektowym należącym do Grupy Volkswagen: ItalDesign-Giugaro. Partner z Włoch wesprze polską firmę w budowie relacji z producentami OEM w Chinach i opracuje wersję pojazdu dedykowaną chińskim odbiorcom.

Wszystko dla firmy, czyli auta użytkowe

Wszystko dla firmy, czyli auta użytkowe

Wiele firm nie może się obejść bez samochodów dostawczych. To sklepy, warsztaty, przedsiębiorstwa transportowe i setki innych rodzajów przedsiębiorstw, które potrzebują samochodów spełniających niekiedy bardzo szczególne kryteria.

Chcesz kupić nowy samochód? Lepszego momentu nie będzie!

Chcesz kupić nowy samochód? Lepszego momentu nie będzie!

Marzysz o nowym aucie? To najlepszy moment na zakupy! Pandemia Covid-19 sprawiła, że popyt na samochody spadł w porównaniu z 2019 r. nawet o kilkadziesiąt procent. Nic dziwnego, że poszczególne marki prześcigają się w kuszeniu klientów.

Z pogranicza segmentów. Autotest

Z pogranicza segmentów. Autotest

Volkswagen Arteon to nie jest typowy model. Korzeniami sięga Passata, ale w obecnej postaci to już samodzielny byt. Choć wykorzystuje technologie dobrze znane z innych pojazdów Volkswagena, to od lat buduje własny wizerunek – samochodu efektownego, niepozbawionego fantazji i zarazem solidnego. I ma większe aspiracje niż popularny Passat.