media społecznościowe

zobacz inne tematy
Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Sukces komunikacji w social mediach sprowadza się do autentyczności. Prowadzą do niej różne drogi. W strategii komunikacji niezmienne pozostaje jedno: jak zmieniają się dziś potrzeby naszych klientów. Bez przekazu opartego na konkrecie nie zbudujesz grupy odbiorczej.

Magdalena Bigaj: "Cyfrowi giganci traktują nas jak biomasę" [WYWIAD]

Magdalena Bigaj: "Cyfrowi giganci traktują nas jak biomasę" [WYWIAD]

W nowym roku dajmy sobie trochę luzu i prawa do odpoczynku. Dla naszych mózgów, umęczonych pandemią, wojną i przebodźcowanych mediami społecznościowymi, okaże się to naprawdę zbawienne! – apeluje Magdalena Bigaj, prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, autorka książki „Wychowanie przy ekranie”.

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

W każdym biznesie istnieje wiele zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie inaczej jest w e-commerce, przy czym wiele z nich jest mocno nieoczywistych.

The End [FELIETON]

The End [FELIETON]

To nie był szczególnie długi związek. Do srebrnych godów nie dotrwaliśmy. Ale w dzisiejszych czasach 12 lat to jednak niezłe osiągnięcie. Przy czym ostatnie miesiące to już była równia pochyła. No i wreszcie to się stało. Wywaliłem Facebook z telefonu.

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Jak wskazują eksperci, niezbyt rozważne korzystanie z mediów społecznościowych zwiększa ryzyko zachorowania na depresję. Dotyczy to jednak nie tylko biernych obserwatorów, ale też twórców, którzy często muszą mierzyć się nie tylko z hejtem, ale też toczyć boje z bezdusznymi algorytmami napisanymi przez technologicznych gigantów.

Co sprzedawać w sieci?

Co sprzedawać w sieci?

Jak znaleźć produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów? Choć to zadanie dość trudne, to na podstawie analiz raportów i przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi da się wyszukać te kategorie produktowe, które przyciągną kupujących.

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Jak złowić klienta w sieci

Jak złowić klienta w sieci

Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.