media społecznościowe

zobacz inne tematy
Babcia Alicja biegnąca do Paczkomatu, czyli jak odkrywać cyfrowy świat

Babcia Alicja biegnąca do Paczkomatu, czyli jak odkrywać cyfrowy świat

Babcia Alicja nie jest moją "prawdziwą" Babcią. Tak naprawdę poznaliśmy się na rodzinnym obiedzie weryfikacyjnym parę dobrych lat temu, kiedy moja dziewczyna, a obecnie prawie żona, stwierdziła, że ten gadatliwy i nadpobudliwy gość rokuje na coś więcej, więc przyszedł czas na przejście przez tak zwane "sito rodzinne".

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

W dniach 8–10 kwietnia Warszawa ponownie stanie się centrum wiedzy i inspiracji dla marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. 19. edycja największej konferencji branżowej w Polsce powraca w odświeżonej wersji, która nie tylko będzie najbardziej obszerną z dotychczasowych, ale także ma zadowolić nawet tych najbardziej wymagających.

Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Sukces komunikacji w social mediach sprowadza się do autentyczności. Prowadzą do niej różne drogi. W strategii komunikacji niezmienne pozostaje jedno: jak zmieniają się dziś potrzeby naszych klientów. Bez przekazu opartego na konkrecie nie zbudujesz grupy odbiorczej.

Magdalena Bigaj: "Cyfrowi giganci traktują nas jak biomasę" [WYWIAD]

Magdalena Bigaj: "Cyfrowi giganci traktują nas jak biomasę" [WYWIAD]

W nowym roku dajmy sobie trochę luzu i prawa do odpoczynku. Dla naszych mózgów, umęczonych pandemią, wojną i przebodźcowanych mediami społecznościowymi, okaże się to naprawdę zbawienne! – apeluje Magdalena Bigaj, prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, autorka książki „Wychowanie przy ekranie”.

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

W każdym biznesie istnieje wiele zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie inaczej jest w e-commerce, przy czym wiele z nich jest mocno nieoczywistych.

The End [FELIETON]

The End [FELIETON]

To nie był szczególnie długi związek. Do srebrnych godów nie dotrwaliśmy. Ale w dzisiejszych czasach 12 lat to jednak niezłe osiągnięcie. Przy czym ostatnie miesiące to już była równia pochyła. No i wreszcie to się stało. Wywaliłem Facebook z telefonu.

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Jak wskazują eksperci, niezbyt rozważne korzystanie z mediów społecznościowych zwiększa ryzyko zachorowania na depresję. Dotyczy to jednak nie tylko biernych obserwatorów, ale też twórców, którzy często muszą mierzyć się nie tylko z hejtem, ale też toczyć boje z bezdusznymi algorytmami napisanymi przez technologicznych gigantów.

Co sprzedawać w sieci?

Co sprzedawać w sieci?

Jak znaleźć produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów? Choć to zadanie dość trudne, to na podstawie analiz raportów i przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi da się wyszukać te kategorie produktowe, które przyciągną kupujących.

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Jak złowić klienta w sieci

Jak złowić klienta w sieci

Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.