Polska firma rozwija skrzydła. Lingaro przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii

Lingaro przejmuje szwajcarską firmę
Lingaro przejmuje szwajcarską firmę, fot. Adobe Stock
Lingaro Group, polska firma specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szawajcarską Spółkę eBusiness Institute, działającą w obszarze strategicznego doradztwa i działań marketingowych dla wiodących światowych marek e-commerce.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Strategia polskiej grupy Lingaro zakłada wsparcie dla przedsiębiorstw na całym świecie. Obecnie spółka zatrudnia ponad 1200 specjalistów 20 narodowości i posiada oddziały m.in. w USA, Indiach, Singapurze oraz na Filipinach. W zakresie rozwiązań technologicznych Lingaro jest zaufanym partnerem dla firm z listy Fortune Global 500, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki analityce danych. W 2020 Spółka zanotowała 200 mln zł przychodów. W ostatnich latach rosła w tempie ok. 30 procent rocznie. 

- eBusiness Institute idealnie wpisuję się w naszą strategię pod względem kultury organizacyjnej, portfela klientów i oferty. Przez ostatnie kilka lat rozmawialiśmy z ponad 100 firmami i wybraliśmy partnera, który posiada komplementarne usługi. Eksperci eBI potrafią opracować strategię obecności online oraz realizować działania marketingowe wspierające sprzedaż w kanałach cyfrowych. Te usługi są spójne z ofertą grupy Lingaro, która buduje dla klientów dedykowane rozwiązania do analityki marketingowej oraz sklepy e-commerce - wyjaśnia Sebastian Stygar, współzałożyciel i członek zarządu w Lingaro.

Kim naprawdę był Steve Jobs?

Kolejne przejęcie Lingaro

Przejęcie eBusiness Institute umożliwi Grupie Lingaro świadczenie kompleksowych usług o charakterze biznesowym i technologicznym dla firm działających w e-commerce i innych kanałach online. 

Według badań Gartnera z 2021 roku ponad 80 proc. dyrektorów marketingu jest rozczarowanych aktualnym stanem wdrażania innowacji w ich działach. Brakuje im zarówno technologii, jak i wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego, aby budować naprawdę skuteczne rozwiązania wzmacniające przewagę konkurencyjną. Połączone kompetencje eBusiness Institute i Lingaro skutecznie wpisują się w te oczekiwania.

- Transformacja cyfrowa w marketingu postępuje w bardzo szybkim tempie, a jej przyszłością jest analityka danych. Wygrają ci, którzy będą potrafili je najlepiej zinterpretować i wykorzystać w biznesie. Naszą misją jest pomóc klientom nadążyć za tymi zmianami i sprostać wymogom rynku. Dlatego połączyliśmy siły z Lingaro, które buduje doskonałe rozwiązania  „data & analytics” – powiedział Luigi Matrone, założyciel i prezes eBusiness Institute.

Założony w 2013 roku w Genewie eBusiness Institute szybko zyskał pozycję eksperta w dziedzinie eCommerce, wspierając międzynarodowe korporacje, takie jak Nestlé czy Logitech w zakresie wdrażania cyfrowych rozwiązań budujących ich przewagi konkurencyjne. W 2020 roku eBI rozwijał się szczególnie szybko ze względu na wzrost wykorzystania cyfrowych kanałów sprzedaży w obliczu pandemii Covid-19.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ