Foodcom uruchomił działalność w e-commerce. Do tej pory specjalizował się w handlu hurtowym
FoodcomFoodcom specjalizuje się w hurtowym obrocie towarami w branży chemicznej, spożywczej, żywienia zwierząt oraz FMCG.
Foodcom. Plany firmy w e-commerce
Jedną z najważniejszych wprowadzonych funkcjonalności jest opcja wyboru towaru (spośród szerokiej gamy surowców, półproduktów i produktów pełnowartościowych, znajdujących się w ofercie handlowej firmy) i ich natychmiastowy zakup bezpośrednio przez stronę (na podstawie wycenianego na bieżąco koszyka zakupowego). Przy wpłacie 10 proc. wartości zamówienia, klienci będą mieli możliwość rezerwacji towaru na okres 3 dni. Oznacza to, że cena produktu, którą zobaczą podczas składania zamówienia zostanie zachowana, co eliminuje ryzyko związane z niekorzystnymi wahaniami cen na globalnych rynkach surowców. Tymczasem standardowa procedura zawarcia umowy sprzedaży począwszy od kontaktu z obsługą klienta (poprzez formularz, wiadomości e-mail czy live chat) pozostaje niezmieniona.
- Strategia spółki Foodcom skupiona jest na dynamicznym rozwoju i poszerzaniu zasięgu działalności zarówno w kontekście oferty handlowej, jak i rynków zagranicznych. Wprowadzenie e-commerce oznacza natomiast dotarcie do nowej grupy nabywców i rozwój firmy na zupełnie nową skalę. Dając gwarancję ceny, zapewniamy bezpieczeństwo biznesu, co w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie jest szczególnie ważne - mówi Mateusz Augustyniak, członek zarządu w Foodcom.
Dodatkowo, oprócz nowych rozwiązań w zakresie dokonywania transakcji, które sprawią, że cały proces zakupowy będzie jeszcze sprawniejszy i bardziej elastyczny, wprowadzono opcję wyboru metody doręczenia towarów. Klienci będą mogli więc skorzystać zarówno ze wsparcia działu logistycznego w procesie organizacji transportu, jak i odebrać towar z jednego z magazynów firmy.
Przeczytaj: nasz raport e-commmerce
Nowy interfejs Foodcom
Witryna firmy w nowej odsłonie oparta jest na systemie zarządzania treścią (tzw. CMS – content management system). Gruntownej przebudowie uległy układ i konstrukcja strony - interfejs został zoptymalizowany tak, aby zapewnić łatwość nawigacji i intuicyjne korzystanie z platformy, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.
- Strukturę strony dostosowaliśmy do potrzeb użytkowników, kładąc nacisk na użyteczność i komfort w wyszukiwaniu informacji zarówno o produktach oferowanych do sprzedaży, ważnych wydarzeniach ekonomicznych na świecie, jak i działaniach podejmowanych przez Foodcom – dodaje Mateusz Augustyniak.