Sun & Snow idzie w benefity

Sun & Snow idzie w benefity
50
Grupa Sun & Snow, która zarządza blisko 2 tys. apartamentów wypoczynkowych w ponad 30 polskich miastach i kurortach, wchodzi na rynek z szeroką ofertą dla pracodawców, dotyczącą świadczeń pozapłacowych. Efektem prac, które przebiegały przy udziale partner

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Grupa Sun & Snow, która zarządza blisko 2 tys. apartamentów wypoczynkowych w ponad 30 polskich miastach i kurortach, wchodzi na rynek z szeroką ofertą dla pracodawców, dotyczącą świadczeń pozapłacowych. Efektem prac, które przebiegały przy udziale partnerów programu w ostatnim roku, jest wprowadzenie do oferty oprócz popularnych voucherów również kodów rabatowych umożliwiających zniżki na pobyty w apartamentach zarządzanych przez Grupę. 

Rynek benefitów rośnie dynamicznie, a pracodawcy coraz częściej dostrzegają korzyści z wdrożenia rozbudowanego systemu świadczeń pozapłacowych. Obok konkurencji o pracownika, pracodawcy są coraz bardziej świadomi również tego jak poszczególne bonusy pozapłacowe wpływają na efektywność. Coraz częściej pracownicy są motywowani dłuższymi płatnymi urlopami czy możliwością pracy zdalnej. Ciekawym trendem, w który wpisuje się oferta Sun & Snow, są specjalne bonifikaty dla osób, które zdecydują się na wyjazd wakacyjny. Środki te mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na potrzeby urlopu i coraz więcej firm zachęca swoich pracowników w ten sposób do wypoczynku.

- Odpoczynek jest kluczową kwestią, jeśli chodzi o efektywność każdego pracownika. Brak urlopu czy regularnego odpoczynku zawsze kończy się spadkiem wydajności, a w drastycznych przypadkach nawet wypaleniem zawodowym. Coraz większa liczba pracodawców dostrzega to i wprowadza rozwiązania, które mają wspomagać i zachęcać do dobrej jakości wypoczynku. Dzięki współpracy z naszymi partnerami udało się dostosować rozwiązania świadczeń pozapłacowych, jakie oferuje Sun & Snow do oczekiwań zarówno pracodawców jak i samych pracowników. Bardzo dobre recenzje zbiera nasze rozwiązanie oparte na kodach rabatowych. Umożliwia ono uzyskanie zniżki na pobyty w około 2 tys. apartamentów wypoczynkowych w całej Polsce. Zaletą tego systemu jest fakt, że pracodawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wdrożeniem benefitu – powiedziała Mariola Skorupa, Product Manager w Grupie Sun & Snow.

Jak wynika z badania Monitor Rynku Pracy ze stycznia 2019, jednymi z najważniejszych czynników odejść z pracy jest wyższe wynagrodzenie, chęć rozwoju zawodowego i niezadowolenie z poprzedniego pracodawcy. 

- Wyniki obiektywnych badań wskazują, że polscy przedsiębiorcy w obliczu coraz większego niedoboru pracowników na rynku pracy konkurują ze sobą nie tylko wysokością wynagrodzenia, ale również atmosferą czy dodatkowymi korzyściami, jakie zapewnia pracodawca. Bardzo wiele o tym, jak zmienia się rynek świadczeń pozapłacowych mówi badanie przeprowadzone przy okazji raportu „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2018 roku” firmy Sedlak&Sedlak. Jak wynika z badania 76,6% pracowników jest skłonnych do współfinansowania benefitów w zamian za poszerzenie oferty i odsetek ten rokrocznie rośnie. Oznacza to coraz większą świadomość pracowników i nowe wyzwania dla pracodawców. To jest też pośrednio odpowiedź na tak pozytywny odbiór naszej oferty przez rynek – dodała Mariola Skorupa.

Rynek pracy zmienia się również z powodów demograficznych. Obecnie prawie 30% pracowników to tzw. millenialsi, a już w 2020 będzie ich ponad 50%. Zdaniem specjalistów, pracownicy będą oczekiwać świadczeń pozapłacowych dostosowanych indywidualnie do ich preferencji. Zmienia to klasyczne podejście pracodawców do oferowanych benefitów oraz wymaga elastycznego podejścia i wdrożenia zmian. 

- Trend, w którym pracownicy oczekują elastycznego, dostosowanego do zmieniających się potrzeb systemu benefitów będzie w przyszłości kluczowy dla firm w zatrzymaniu najlepszych pracowników i pozyskaniu nowych. Wraz ze zbliżającym się końcem roku finansowego widać większe zainteresowanie pracodawców nowymi rozwiązaniami, które wzmocnią ofertę benefitów. Co istotne, nasz system rabatów jako część systemu benefitowego firm, jest atrakcyjny zarówno dla pracodawców jak i pracowników również pod kątem przepisów podatkowych – podsumowuje Product Manager w Grupie Sun & Snow.   

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ