sport
zobacz inne tematyCo zrobić, by nasze postanowienia nie upadały po kilku tygodniach
2021 to dla wielu z nas kolejny rok postanowień, że zaczniemy uprawiać sport, że nawiążemy bliższe relacje z naszymi bliskimi lub, że wreszcie nabierzemy dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. Jak to wygląda w praktyce? Przeważnie udaje się nam zrealizować tak ambitne postanowienia połowicznie albo w ogóle. Warto jednak próbować.
Robert Lewandowski ambasadorem marki 4F. Powstanie specjalna kolekcja
"To jest ten moment" - informuje 4F i przedstawia Lewandowskiego jako ambasadora marki. Współpraca ma charakter długofalowy i zakłada m.in. stworzenie kolekcji nie tylko do aktywności sportowej.
Ostatnia szansa na zobaczenie bolidu Roberta Kubicy. Koniec czteromiesięcznej akcji
W ciągu czterech miesięcy, blisko pół miliona osób w różnych częściach Polski skorzystało z możliwości obejrzenia bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN na żywo. Akcja, zainicjowana przez PKN ORLEN zakończy się 20 grudnia. Obecnie bolid zespołu, w którym kierowcą rezerwowym jest Robert Kubica można jeszcze zobaczyć przed Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Decyzja w sprawie transmisji ligi hiszpańskiej w Polsce. Gdzie obejrzymy mecze Realu i Barcelony?
Stacja Eleven Sports wygrała przetarg na transmitowanie meczów ligi hiszpańskiej w Polsce - podaje serwis WP SportoweFakty. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2025/2026.
Serwis streamingowy DAZN wkrótce dostępny w Polsce. Co znajdzie się w ofercie?
DAZN to największy na świecie sportowy serwis streamingowy. Polscy widzowie będą mogli skorzystać z jego oferty już od 1 grudnia, a miesięczna opłata wyniesie - prawdopodobnie - mniej niż 10 zł.
Bose proponuje okulary przeciwsłoneczne i słuchawki w jednym gadżecie
Firma Bose zaprezentowała trzy nowe modele okularów przeciwsłonecznych połączonych z wysokiej klasy słuchawkami w jednym urządzeniu. Trafią do regularnej sprzedaży już 24 września.
TVP i Canal+ przedłużą umowę na transmisje PKO BP Ekstraklasy
Tygodnik "Piłka Nożna" i Roman Kołtoń na kanale youtube'owym "Prawda Futbolu" poinformowali, że rozmowy w sprawie transmisji PKO BP Ekstraklasy w sezonach 2021-2022 i 2022-2023 są w zaawansowanej fazie.
Deloitte: Ponad 60 proc. Polaków odzież sportową kupuje w sklepach stacjonarnych
Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. Jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, sześć na dziesięć osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych.