sport
zobacz inne tematyChcesz o tym pogadać? [FELIETON]
Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.
Marka Godna Zaufania. Markowy sport
Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.
Gramy fair play
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.
Najciekawsze informacje ze świata biznesu. Zapracowany jak Polak i lot w kosmos za pół miliona
Przegląd ciekawych informacji ze świata biznesu. Ile kosztuje bilet na pierwszy, komercyjny lot w kosmos? Jak powstało średniowieczne piwo w polskim laboratorium? Kto jest największym wygranym a kto przegranym miesiąca?
Himalaje w Warszawie - Air Sport pomaga wytworzyć warunki wysokogórskie w dowolnym pomieszczeniu
Spółka Air Sport to pionier treningów wysokościowych w Polsce. Wszystko za sprawą opracowanej przez nią technologii Air Zone, która pozwala na wytworzenie warunków wysokogórskich w dowolnym pomieszczeniu. Dzięki niej górski klimat jest blisko jak nigdy dotąd.
Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy
Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.
Stadion w Gdańsku ma nowego sponsora tytularnego. W planach organizacja własnych widowisk
Polsat i Plus – dwie kluczowe marki Grupy Polsat - znajdą się w nazwie stadionu w Gdańsku. Dzięki zawartej umowie, stadion w Gdańsku będzie nosił nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk. Umowa została zawarta na 6 lat.
Korzeniowski: "Biznes jest jak sport - trzeba działać na rzecz zmiany, choć nie ma gwarancji efektu"
Podejmowanie racjonalnego ryzyka to w zasadzie klucz do sukcesu, zaraz obok codziennej, mrówczej pracy. Ktoś, kto potrafi dzielnie i wytrwale wykonywać swoje zadania, szybciej zwycięży, niż osoba licząca wyłącznie na talent - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Robert Korzeniowski.
Formuła 1 w Polsce wyłącznie w streamingu. Niektóre wyścigi również za darmo
Wszystkie wyścigi Formuły 1 będą pokazywane na platformie streamingowej Viaplay na żywo oraz z komentarzem w języku polskim. Obowiązywanie trzyletniej umowy rozpocznie się w 2023 roku.
Mecze Bundesligi od kolejnego sezonu na nowej platformie streamingowej. Umowa podpisana do 2029 r.
NENT Group oraz Bundesliga zawarły umowę przedłużającą prawa do transmisji meczów na dziewięciu rynkach do 2029 roku. Umowa obejmuje region państw nordyckich, kraje bałtyckie oraz Polskę. Platforma streamingowa Viaplay w każdym sezonie pokaże na żywo ponad 300 spotkań Bundesligi.
Skandal w Polskiej Lidze Koszykówki? UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie antymonopolowe w sprawie działań Polskiej Ligi Koszykówki i 16 klubów koszykarskich. Przedmiotem postępowania są ustalenia zasad współpracy z koszykarzami oraz wstrzymania wypłaty wynagrodzeń.
Iga Świątek ambasadorką kolejnej marki. Znów spadnie na nią fala krytyki?
Xiaomi poinformowało, że Iga Świątek została ambasadorką firmy w Polsce. To kolejna współpraca reklamowa, jaką w ostatnich tygodniach nawiązała obecnie najlepsza polska tenisistka. Poprzednie ogłoszenie - o rozpoczęciu współpracy z Rolexem - wywołało kontrowersje.
Co zrobić, by nasze postanowienia nie upadały po kilku tygodniach
2021 to dla wielu z nas kolejny rok postanowień, że zaczniemy uprawiać sport, że nawiążemy bliższe relacje z naszymi bliskimi lub, że wreszcie nabierzemy dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. Jak to wygląda w praktyce? Przeważnie udaje się nam zrealizować tak ambitne postanowienia połowicznie albo w ogóle. Warto jednak próbować.
Robert Lewandowski ambasadorem marki 4F. Powstanie specjalna kolekcja
"To jest ten moment" - informuje 4F i przedstawia Lewandowskiego jako ambasadora marki. Współpraca ma charakter długofalowy i zakłada m.in. stworzenie kolekcji nie tylko do aktywności sportowej.
Ostatnia szansa na zobaczenie bolidu Roberta Kubicy. Koniec czteromiesięcznej akcji
W ciągu czterech miesięcy, blisko pół miliona osób w różnych częściach Polski skorzystało z możliwości obejrzenia bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN na żywo. Akcja, zainicjowana przez PKN ORLEN zakończy się 20 grudnia. Obecnie bolid zespołu, w którym kierowcą rezerwowym jest Robert Kubica można jeszcze zobaczyć przed Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Decyzja w sprawie transmisji ligi hiszpańskiej w Polsce. Gdzie obejrzymy mecze Realu i Barcelony?
Stacja Eleven Sports wygrała przetarg na transmitowanie meczów ligi hiszpańskiej w Polsce - podaje serwis WP SportoweFakty. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2025/2026.
Serwis streamingowy DAZN wkrótce dostępny w Polsce. Co znajdzie się w ofercie?
DAZN to największy na świecie sportowy serwis streamingowy. Polscy widzowie będą mogli skorzystać z jego oferty już od 1 grudnia, a miesięczna opłata wyniesie - prawdopodobnie - mniej niż 10 zł.
Bose proponuje okulary przeciwsłoneczne i słuchawki w jednym gadżecie
Firma Bose zaprezentowała trzy nowe modele okularów przeciwsłonecznych połączonych z wysokiej klasy słuchawkami w jednym urządzeniu. Trafią do regularnej sprzedaży już 24 września.
TVP i Canal+ przedłużą umowę na transmisje PKO BP Ekstraklasy
Tygodnik "Piłka Nożna" i Roman Kołtoń na kanale youtube'owym "Prawda Futbolu" poinformowali, że rozmowy w sprawie transmisji PKO BP Ekstraklasy w sezonach 2021-2022 i 2022-2023 są w zaawansowanej fazie.
Deloitte: Ponad 60 proc. Polaków odzież sportową kupuje w sklepach stacjonarnych
Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. Jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, sześć na dziesięć osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych.