sport
zobacz inne tematySportowe Talenty - czy nowy rządowy program może zagrozić danym uczniów?
Zdaniem rządu, program Sportowe Talenty ma pomóc w identyfikacji predyspozycji uczniów do uprawiania sportu zawodowego. "Dziennik Gazeta Prawna" przestrzega jednak, iż inicjatywa może zagrozić danym uczniów.
Sport równych szans
Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.
Czy polscy piłkarze powinni grać w kadrze za darmo? Zdania są podzielone
Agencja Pentagon Research zapytała Polaków o to, czy nasi piłkarze powinni grać w kadrze za darmo. Co piąta osoba zdecydowanie nie chce, aby zawodnicy za grę w reprezentacji otrzymywali wynagrodzenie, przeciwnie uważa co dziesiąty ankietowany.
Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem
Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.
Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców
Szklarska Poręba określana jest coraz częściej jako raj dla miłośników sportu i rekreacji. To idealne miejsce dla biegaczy oraz narciarzy biegowych. Swoją wyjątkowość zawdzięcza panującemu tam mikroklimatowi zbliżonemu do warunków alpejskich. Co sprawia, że sportowcy tak chętnie odwiedzają te rejony?
Ludzie z charakterem. Jak triathlon kształtuje ducha przedsiębiorczości
Przedsiębiorcy są przyzwyczajeni do pracy na wysokich obrotach, nie powinno więc dziwić, że coraz więcej ludzi sukcesu bierze się za Iron Mana. Triathlon nie nauczy cię prowadzenia biznesu, ale pomoże w osiąganiu sukcesów.
Trampolina do kariery. Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport?
Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport, nawet w godzinach pracy? Choćby z powodu rzadszych absencji. Tylko jak namówić zespół, by odszedł od biurek?
Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?
Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.
Patrycja Bereznowska specjalizuje się w biegach 24 i 48-godzinnych. Jaka jest jej recepta na sukces?
Patrycja Bereznowska – lekkoatletka specjalizująca się w 24- i 48-godzinnych biegach – mówi, że sport jest jak biznes, bez dobrego planu nie ma efektów. – Im dłuższy dystans, tym głowa ma większe znaczenie – podkreśla. Niedawno pobiła wieloletni rekord świata, przebiegając w 48 godz. ponad 403 km.
Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?
Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.
Mikołaj Marczyk: Wywalczenie pierwszego miejsca nigdy nie jest łatwe [WYWIAD]
Nie ma wiarygodniejszej formy komunikacji niż ta poprzez emocje sportowe – kto jest prawdziwszy niż rywalizujący sportowiec? – mówi Mikołaj Marczyk, kierowca rajdowy zespołu ORLEN Team. Wykreowanie wizerunku zawodnika to jednak mnóstwo ciężkiej pracy u podstaw.
Żużel na celowniku UOKiK. Prezes urzędu stawia zarzuty ograniczenia konkurencji
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie antymonopolowe przeciwko Polskiemu Związkowi Motorowemu i Ekstralidze Żużlowej. "Działanie tych podmiotów może ograniczać klubom możliwość rywalizacji o jak najlepszych zawodników" - czytamy w komunikacie UOKiK.
Polska aplikacja demokratyzuje piłkę nożną. "Piłka nożna nie może być sportem elitarnym" [WYWIAD]
Głęboko wierzę w pozytywną moc sportu, w szczególności futbolu - i na poziomie jednostek, i społeczności. W określeniu “jogo bonito”, czyli piękna gra, nie chodzi tylko o widowiskowość, ale też aspekt społeczny - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FCapp.
Legia Warszawa będzie sprzedawać "ważne momenty w historii klubu"
Legia Warszawa nawiązała współpracę z Capital Block - agencją Sports and Entertainment NFT skupiająca się na klubach sportowych i drużynach. Firma ma za zadanie opracowywać dropy, które umożliwią kibicom posiadanie, kolekcjonowanie i sprzedawanie ważnych momentów w historii klubu.
BallSquad ułatwia zarządzanie obiektami sportowymi. "Planujemy wejść na nowe rynki" [WYWIAD]
Ten rok jest szczególny, ponieważ planujemy duże uaktualnienie naszej technologii, którego benefity odczują wszystkie obsługiwane przez nas podmioty: administracja, obiekty sportowe i mieszkańcy - zapowiada Walid Barsali, CEO BallSquad.
Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]
Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.
DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"
Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.
Twórcy nowej aplikacji piłkarskiej ruszą z emisją crowdfundingową. Wśród użytkowników - Lech Poznań
Twórcy Football Challenge App - aplikacji, która, jak tłumaczą twórcy, rewolucjonizuje i demokratyzuje piłkę nożną - ruszają po rynki zagraniczne i startują z zapisami na crowdfundingową emisję akcji.
Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]
Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.
Marka Godna Zaufania. Markowy sport
Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.
Gramy fair play
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.
Najciekawsze informacje ze świata biznesu. Zapracowany jak Polak i lot w kosmos za pół miliona
Przegląd ciekawych informacji ze świata biznesu. Ile kosztuje bilet na pierwszy, komercyjny lot w kosmos? Jak powstało średniowieczne piwo w polskim laboratorium? Kto jest największym wygranym a kto przegranym miesiąca?
Himalaje w Warszawie - Air Sport pomaga wytworzyć warunki wysokogórskie w dowolnym pomieszczeniu
Spółka Air Sport to pionier treningów wysokościowych w Polsce. Wszystko za sprawą opracowanej przez nią technologii Air Zone, która pozwala na wytworzenie warunków wysokogórskich w dowolnym pomieszczeniu. Dzięki niej górski klimat jest blisko jak nigdy dotąd.
Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy
Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.
Stadion w Gdańsku ma nowego sponsora tytularnego. W planach organizacja własnych widowisk
Polsat i Plus – dwie kluczowe marki Grupy Polsat - znajdą się w nazwie stadionu w Gdańsku. Dzięki zawartej umowie, stadion w Gdańsku będzie nosił nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk. Umowa została zawarta na 6 lat.
Korzeniowski: "Biznes jest jak sport - trzeba działać na rzecz zmiany, choć nie ma gwarancji efektu"
Podejmowanie racjonalnego ryzyka to w zasadzie klucz do sukcesu, zaraz obok codziennej, mrówczej pracy. Ktoś, kto potrafi dzielnie i wytrwale wykonywać swoje zadania, szybciej zwycięży, niż osoba licząca wyłącznie na talent - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Robert Korzeniowski.
Formuła 1 w Polsce wyłącznie w streamingu. Niektóre wyścigi również za darmo
Wszystkie wyścigi Formuły 1 będą pokazywane na platformie streamingowej Viaplay na żywo oraz z komentarzem w języku polskim. Obowiązywanie trzyletniej umowy rozpocznie się w 2023 roku.
Mecze Bundesligi od kolejnego sezonu na nowej platformie streamingowej. Umowa podpisana do 2029 r.
NENT Group oraz Bundesliga zawarły umowę przedłużającą prawa do transmisji meczów na dziewięciu rynkach do 2029 roku. Umowa obejmuje region państw nordyckich, kraje bałtyckie oraz Polskę. Platforma streamingowa Viaplay w każdym sezonie pokaże na żywo ponad 300 spotkań Bundesligi.
Skandal w Polskiej Lidze Koszykówki? UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie antymonopolowe w sprawie działań Polskiej Ligi Koszykówki i 16 klubów koszykarskich. Przedmiotem postępowania są ustalenia zasad współpracy z koszykarzami oraz wstrzymania wypłaty wynagrodzeń.
Iga Świątek ambasadorką kolejnej marki. Znów spadnie na nią fala krytyki?
Xiaomi poinformowało, że Iga Świątek została ambasadorką firmy w Polsce. To kolejna współpraca reklamowa, jaką w ostatnich tygodniach nawiązała obecnie najlepsza polska tenisistka. Poprzednie ogłoszenie - o rozpoczęciu współpracy z Rolexem - wywołało kontrowersje.
Co zrobić, by nasze postanowienia nie upadały po kilku tygodniach
2021 to dla wielu z nas kolejny rok postanowień, że zaczniemy uprawiać sport, że nawiążemy bliższe relacje z naszymi bliskimi lub, że wreszcie nabierzemy dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. Jak to wygląda w praktyce? Przeważnie udaje się nam zrealizować tak ambitne postanowienia połowicznie albo w ogóle. Warto jednak próbować.
Robert Lewandowski ambasadorem marki 4F. Powstanie specjalna kolekcja
"To jest ten moment" - informuje 4F i przedstawia Lewandowskiego jako ambasadora marki. Współpraca ma charakter długofalowy i zakłada m.in. stworzenie kolekcji nie tylko do aktywności sportowej.
Ostatnia szansa na zobaczenie bolidu Roberta Kubicy. Koniec czteromiesięcznej akcji
W ciągu czterech miesięcy, blisko pół miliona osób w różnych częściach Polski skorzystało z możliwości obejrzenia bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN na żywo. Akcja, zainicjowana przez PKN ORLEN zakończy się 20 grudnia. Obecnie bolid zespołu, w którym kierowcą rezerwowym jest Robert Kubica można jeszcze zobaczyć przed Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Decyzja w sprawie transmisji ligi hiszpańskiej w Polsce. Gdzie obejrzymy mecze Realu i Barcelony?
Stacja Eleven Sports wygrała przetarg na transmitowanie meczów ligi hiszpańskiej w Polsce - podaje serwis WP SportoweFakty. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2025/2026.