sport

zobacz inne tematy
Startup ReSpo.Vision - specjaliści od danych. Wywiad z Mateuszem Szalą

Startup ReSpo.Vision - specjaliści od danych. Wywiad z Mateuszem Szalą

Technologia ReSpo.Vision dociera na coraz więcej rynków - jesteśmy już obecni nie tylko w Europie, ale również w Azji i obu Amerykach. Inwestorzy są bardzo zainteresowani naszą działalnością, co wkrótce może się przełożyć na ciekawe ogłoszenie - zapowiada Mateusz Szala, Co-founder ReSpo.Vision.

Legendarny stadion z nową nazwą. Zaskakujący sponsor

Legendarny stadion z nową nazwą. Zaskakujący sponsor

Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.

Wiosłem w piłkę. Na czym polega fenomen padla?

Wiosłem w piłkę. Na czym polega fenomen padla?

Świat sportu miewa różne mody, ale wydaje się, że ta zostanie z nami na dłużej. Padel coraz prężniej rozwija się w największych europejskich krajach, a teraz próbuje podbić serca Polaków.

InPost przedłuża współpracę z Newcastle United

InPost przedłuża współpracę z Newcastle United

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, przedłużyła umowę z Newcastle United. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii, która jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w ramach Grupy.

Najważniejsze informacje ze świata biznesu. Listopad 2024

Najważniejsze informacje ze świata biznesu. Listopad 2024

Laureaci tegorocznej Nagrody Nobla zbadali, dlaczego dawne kolonie brytyjskie są dziś bogate, a hiszpańskie – klepią biedę. Okazuje się, że wpływ na to miał ustrój obu krajów sprzed kilkuset lat. Refleksje noblistów można też przenieść na Polskę, gdzie dawny zabór pruski jest bogatszy niż rosyjski

Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.

Strzał w dziesiątkę

Strzał w dziesiątkę

Strzelnica Warszawianka i Klub Strzelecki Cover gości pracowników firm, licznych przedstawicieli świata biznesu oraz reprezentantów niemal każdej profesji. Okazuje się, że strzelectwo, oprócz możliwości wyładowania stresu i zawodowych napięć, potrafi wyciszyć i zrelaksować.

Total Active. Jak zobaczyć dźwięk

Total Active. Jak zobaczyć dźwięk

Superwhistle, czyli innowacyjny gwizdek dla niesłyszących zawodników różnych dyscyplin, znacząco poprawia szanse w sporcie i umożliwia jego uprawianie większej grupie osób z niepełnosprawnością. Ale jego zastosowanie, także w gospodarce, może być o wiele szersze.

Rewolucja czeka nie tylko piłkę nożną

Rewolucja czeka nie tylko piłkę nożną

Współpracujemy z takimi platformami jak Wyscout czy StatsBomb, korzystamy też z danych dotyczących podań przełamujących linię, odbiorów w przestrzeni, stałych fragmentów. To pomaga w kreowaniu strategii i poprawie gry, ponadto takie narzędzia wspierają również skauting – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.

Zdobywamy kolejne bastiony

Zdobywamy kolejne bastiony

Esencją było, jest i będzie wygrywanie. Jeśli celem przestanie być triumf nad przeciwnikiem, to nie będzie to już sport. W przyszłości utrzymanie romantyzmu tej dziedziny będzie zależeć od technologii – mówi Paweł Osterreicher, CEO i cofounder ReSpo.Vision.

Haka, emocje i zwyciężanie

Haka, emocje i zwyciężanie

Nowozelandzka All Blacks to najbardziej utytułowana reprezentacja rugby na świecie, coś jak piłkarska reprezentacja Argentyny. Znana jest nie tylko ze swych tytułów (zdobyła trzykrotnie Puchar Świata), jej sława wynika też z tego, że za każdym razem, kiedy gra, wykonuje taniec haka.

ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

Polski startup ForActive pozyskał 6,5 mln zł (1,6 mln dol.) na rozwój aplikacji dla instruktorów z branży health & fitness. Rundzie przewodziły fundusze ff Venture Capital i Movens Capital, przy udziale Konrada Howarda, współzałożyciela Booksy i Vitala Laptenoka, General Partnera w Flyer One Ventures. Pozyskane środki pomogą w stworzeniu produktu i zbudowaniu sprzedaży na rynku amerykańskim.

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Waterdrop, producent napojów, rozpoczął współpracę z polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy. Austriacka marka, promująca prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się, znana jest z ekologicznych produktów takich jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów.

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

O sposobie zarządzania polskimi klubami sportowymi mówi się najczęściej w złych słowach – bez problemu wymienimy afery z działaczami, które zmieniły nasz sport. Są jednak organizacje pokazujące, że można inaczej. Z Jarosławem Jankowskim, współwłaścicielem i szefem rady nadzorczej koszykarskiej Legii, rozmawiamy m.in. o tym, co sport ma wspólnego z biznesem.