sport

zobacz inne tematy
ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

Polski startup ForActive pozyskał 6,5 mln zł (1,6 mln dol.) na rozwój aplikacji dla instruktorów z branży health & fitness. Rundzie przewodziły fundusze ff Venture Capital i Movens Capital, przy udziale Konrada Howarda, współzałożyciela Booksy i Vitala Laptenoka, General Partnera w Flyer One Ventures. Pozyskane środki pomogą w stworzeniu produktu i zbudowaniu sprzedaży na rynku amerykańskim.

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Waterdrop, producent napojów, rozpoczął współpracę z polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy. Austriacka marka, promująca prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się, znana jest z ekologicznych produktów takich jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów.

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

O sposobie zarządzania polskimi klubami sportowymi mówi się najczęściej w złych słowach – bez problemu wymienimy afery z działaczami, które zmieniły nasz sport. Są jednak organizacje pokazujące, że można inaczej. Z Jarosławem Jankowskim, współwłaścicielem i szefem rady nadzorczej koszykarskiej Legii, rozmawiamy m.in. o tym, co sport ma wspólnego z biznesem.

Sport równych szans

Sport równych szans

Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.

Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców

Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców

Szklarska Poręba określana jest coraz częściej jako raj dla miłośników sportu i rekreacji. To idealne miejsce dla biegaczy oraz narciarzy biegowych. Swoją wyjątkowość zawdzięcza panującemu tam mikroklimatowi zbliżonemu do warunków alpejskich. Co sprawia, że sportowcy tak chętnie odwiedzają te rejony?

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.

Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]

Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]

Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.

Gramy fair play

Gramy fair play

Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.

Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy

Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy

Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.