sport

zobacz inne tematy
InPost przedłuża współpracę z Newcastle United

InPost przedłuża współpracę z Newcastle United

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, przedłużyła umowę z Newcastle United. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii, która jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w ramach Grupy.

Najważniejsze informacje ze świata biznesu. Listopad 2024

Najważniejsze informacje ze świata biznesu. Listopad 2024

Laureaci tegorocznej Nagrody Nobla zbadali, dlaczego dawne kolonie brytyjskie są dziś bogate, a hiszpańskie – klepią biedę. Okazuje się, że wpływ na to miał ustrój obu krajów sprzed kilkuset lat. Refleksje noblistów można też przenieść na Polskę, gdzie dawny zabór pruski jest bogatszy niż rosyjski

Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.

Strzał w dziesiątkę

Strzał w dziesiątkę

Strzelnica Warszawianka i Klub Strzelecki Cover gości pracowników firm, licznych przedstawicieli świata biznesu oraz reprezentantów niemal każdej profesji. Okazuje się, że strzelectwo, oprócz możliwości wyładowania stresu i zawodowych napięć, potrafi wyciszyć i zrelaksować.

Total Active. Jak zobaczyć dźwięk

Total Active. Jak zobaczyć dźwięk

Superwhistle, czyli innowacyjny gwizdek dla niesłyszących zawodników różnych dyscyplin, znacząco poprawia szanse w sporcie i umożliwia jego uprawianie większej grupie osób z niepełnosprawnością. Ale jego zastosowanie, także w gospodarce, może być o wiele szersze.

Rewolucja czeka nie tylko piłkę nożną

Rewolucja czeka nie tylko piłkę nożną

Współpracujemy z takimi platformami jak Wyscout czy StatsBomb, korzystamy też z danych dotyczących podań przełamujących linię, odbiorów w przestrzeni, stałych fragmentów. To pomaga w kreowaniu strategii i poprawie gry, ponadto takie narzędzia wspierają również skauting – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.

Zdobywamy kolejne bastiony

Zdobywamy kolejne bastiony

Esencją było, jest i będzie wygrywanie. Jeśli celem przestanie być triumf nad przeciwnikiem, to nie będzie to już sport. W przyszłości utrzymanie romantyzmu tej dziedziny będzie zależeć od technologii – mówi Paweł Osterreicher, CEO i cofounder ReSpo.Vision.

Haka, emocje i zwyciężanie

Haka, emocje i zwyciężanie

Nowozelandzka All Blacks to najbardziej utytułowana reprezentacja rugby na świecie, coś jak piłkarska reprezentacja Argentyny. Znana jest nie tylko ze swych tytułów (zdobyła trzykrotnie Puchar Świata), jej sława wynika też z tego, że za każdym razem, kiedy gra, wykonuje taniec haka.

ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

ForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu

Polski startup ForActive pozyskał 6,5 mln zł (1,6 mln dol.) na rozwój aplikacji dla instruktorów z branży health & fitness. Rundzie przewodziły fundusze ff Venture Capital i Movens Capital, przy udziale Konrada Howarda, współzałożyciela Booksy i Vitala Laptenoka, General Partnera w Flyer One Ventures. Pozyskane środki pomogą w stworzeniu produktu i zbudowaniu sprzedaży na rynku amerykańskim.

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów

Waterdrop, producent napojów, rozpoczął współpracę z polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy. Austriacka marka, promująca prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się, znana jest z ekologicznych produktów takich jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów.

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]

O sposobie zarządzania polskimi klubami sportowymi mówi się najczęściej w złych słowach – bez problemu wymienimy afery z działaczami, które zmieniły nasz sport. Są jednak organizacje pokazujące, że można inaczej. Z Jarosławem Jankowskim, współwłaścicielem i szefem rady nadzorczej koszykarskiej Legii, rozmawiamy m.in. o tym, co sport ma wspólnego z biznesem.

Sport równych szans

Sport równych szans

Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.

Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców

Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców

Szklarska Poręba określana jest coraz częściej jako raj dla miłośników sportu i rekreacji. To idealne miejsce dla biegaczy oraz narciarzy biegowych. Swoją wyjątkowość zawdzięcza panującemu tam mikroklimatowi zbliżonemu do warunków alpejskich. Co sprawia, że sportowcy tak chętnie odwiedzają te rejony?

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.