sport
zobacz inne tematyForActive pozyskał 6,5 mln zł na rozwój aplikacji pomagającej instruktorom sportowym w prowadzeniu biznesu
Polski startup ForActive pozyskał 6,5 mln zł (1,6 mln dol.) na rozwój aplikacji dla instruktorów z branży health & fitness. Rundzie przewodziły fundusze ff Venture Capital i Movens Capital, przy udziale Konrada Howarda, współzałożyciela Booksy i Vitala Laptenoka, General Partnera w Flyer One Ventures. Pozyskane środki pomogą w stworzeniu produktu i zbudowaniu sprzedaży na rynku amerykańskim.
Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów
Waterdrop, producent napojów, rozpoczął współpracę z polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy. Austriacka marka, promująca prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się, znana jest z ekologicznych produktów takich jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów.
Activy, czyli wyzwania wellbeingowe dla pracowników. Na czym polega innowacyjność startupu? [WYWIAD]
Najbliższe miesiące będą dla nas czasem pierwszych testów na hiszpańskich klientach, walidacji naszych założeń, wielu prób i uczenia się - zapowiada w rozmowie z mycompanypolska.pl Dorota Matula, co-founderka i CMO Activy.
Biznesowy atut. Dlaczego brydż jest tak popularną grą wśród przedsiębiorców?
Brydż uczy wytrwałości i zachęca do zuchwałości. Z jednej strony wymaga strategicznego myślenia, z drugiej zaufania swojej intuicji. Zupełnie jak w biznesie! Do tego wzmacnia relacje i pozwala nawiązywać nowe znajomości. Nic dziwnego, że to rozrywka, którą upodobali sobie przedsiębiorcy.
Legia Kosz to więcej niż sportowy startup. "Coraz łatwiej przekonać biznes do koszykówki" [WYWIAD]
O sposobie zarządzania polskimi klubami sportowymi mówi się najczęściej w złych słowach – bez problemu wymienimy afery z działaczami, które zmieniły nasz sport. Są jednak organizacje pokazujące, że można inaczej. Z Jarosławem Jankowskim, współwłaścicielem i szefem rady nadzorczej koszykarskiej Legii, rozmawiamy m.in. o tym, co sport ma wspólnego z biznesem.
Adrenalina po godzinach. Czy warto zainteresować się sportem samochodowym
Lubisz szybką jazdę? Prędzej czy później będziesz ograniczony przepisami i zdrowym rozsądkiem. Dlatego, by poczuć prawdziwe motoryzacyjne emocje, warto zainteresować się sportem samochodowym. Choćby amatorskim.
Sportowe Talenty - czy nowy rządowy program może zagrozić danym uczniów?
Zdaniem rządu, program Sportowe Talenty ma pomóc w identyfikacji predyspozycji uczniów do uprawiania sportu zawodowego. "Dziennik Gazeta Prawna" przestrzega jednak, iż inicjatywa może zagrozić danym uczniów.
Sport równych szans
Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.
Czy polscy piłkarze powinni grać w kadrze za darmo? Zdania są podzielone
Agencja Pentagon Research zapytała Polaków o to, czy nasi piłkarze powinni grać w kadrze za darmo. Co piąta osoba zdecydowanie nie chce, aby zawodnicy za grę w reprezentacji otrzymywali wynagrodzenie, przeciwnie uważa co dziesiąty ankietowany.
Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem
Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.
Szklarska Poręba – polski Eden dla sportowców
Szklarska Poręba określana jest coraz częściej jako raj dla miłośników sportu i rekreacji. To idealne miejsce dla biegaczy oraz narciarzy biegowych. Swoją wyjątkowość zawdzięcza panującemu tam mikroklimatowi zbliżonemu do warunków alpejskich. Co sprawia, że sportowcy tak chętnie odwiedzają te rejony?
Ludzie z charakterem. Jak triathlon kształtuje ducha przedsiębiorczości
Przedsiębiorcy są przyzwyczajeni do pracy na wysokich obrotach, nie powinno więc dziwić, że coraz więcej ludzi sukcesu bierze się za Iron Mana. Triathlon nie nauczy cię prowadzenia biznesu, ale pomoże w osiąganiu sukcesów.
Trampolina do kariery. Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport?
Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport, nawet w godzinach pracy? Choćby z powodu rzadszych absencji. Tylko jak namówić zespół, by odszedł od biurek?
Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?
Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.
Patrycja Bereznowska specjalizuje się w biegach 24 i 48-godzinnych. Jaka jest jej recepta na sukces?
Patrycja Bereznowska – lekkoatletka specjalizująca się w 24- i 48-godzinnych biegach – mówi, że sport jest jak biznes, bez dobrego planu nie ma efektów. – Im dłuższy dystans, tym głowa ma większe znaczenie – podkreśla. Niedawno pobiła wieloletni rekord świata, przebiegając w 48 godz. ponad 403 km.
Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?
Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.
Mikołaj Marczyk: Wywalczenie pierwszego miejsca nigdy nie jest łatwe [WYWIAD]
Nie ma wiarygodniejszej formy komunikacji niż ta poprzez emocje sportowe – kto jest prawdziwszy niż rywalizujący sportowiec? – mówi Mikołaj Marczyk, kierowca rajdowy zespołu ORLEN Team. Wykreowanie wizerunku zawodnika to jednak mnóstwo ciężkiej pracy u podstaw.
Żużel na celowniku UOKiK. Prezes urzędu stawia zarzuty ograniczenia konkurencji
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie antymonopolowe przeciwko Polskiemu Związkowi Motorowemu i Ekstralidze Żużlowej. "Działanie tych podmiotów może ograniczać klubom możliwość rywalizacji o jak najlepszych zawodników" - czytamy w komunikacie UOKiK.
Polska aplikacja demokratyzuje piłkę nożną. "Piłka nożna nie może być sportem elitarnym" [WYWIAD]
Głęboko wierzę w pozytywną moc sportu, w szczególności futbolu - i na poziomie jednostek, i społeczności. W określeniu “jogo bonito”, czyli piękna gra, nie chodzi tylko o widowiskowość, ale też aspekt społeczny - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FCapp.
Legia Warszawa będzie sprzedawać "ważne momenty w historii klubu"
Legia Warszawa nawiązała współpracę z Capital Block - agencją Sports and Entertainment NFT skupiająca się na klubach sportowych i drużynach. Firma ma za zadanie opracowywać dropy, które umożliwią kibicom posiadanie, kolekcjonowanie i sprzedawanie ważnych momentów w historii klubu.
BallSquad ułatwia zarządzanie obiektami sportowymi. "Planujemy wejść na nowe rynki" [WYWIAD]
Ten rok jest szczególny, ponieważ planujemy duże uaktualnienie naszej technologii, którego benefity odczują wszystkie obsługiwane przez nas podmioty: administracja, obiekty sportowe i mieszkańcy - zapowiada Walid Barsali, CEO BallSquad.
Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]
Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.
DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"
Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.
Twórcy nowej aplikacji piłkarskiej ruszą z emisją crowdfundingową. Wśród użytkowników - Lech Poznań
Twórcy Football Challenge App - aplikacji, która, jak tłumaczą twórcy, rewolucjonizuje i demokratyzuje piłkę nożną - ruszają po rynki zagraniczne i startują z zapisami na crowdfundingową emisję akcji.
Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]
Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.
Marka Godna Zaufania. Markowy sport
Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.
Najciekawsze informacje ze świata biznesu. Zapracowany jak Polak i lot w kosmos za pół miliona
Przegląd ciekawych informacji ze świata biznesu. Ile kosztuje bilet na pierwszy, komercyjny lot w kosmos? Jak powstało średniowieczne piwo w polskim laboratorium? Kto jest największym wygranym a kto przegranym miesiąca?
Gramy fair play
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.
Himalaje w Warszawie - Air Sport pomaga wytworzyć warunki wysokogórskie w dowolnym pomieszczeniu
Spółka Air Sport to pionier treningów wysokościowych w Polsce. Wszystko za sprawą opracowanej przez nią technologii Air Zone, która pozwala na wytworzenie warunków wysokogórskich w dowolnym pomieszczeniu. Dzięki niej górski klimat jest blisko jak nigdy dotąd.
Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy
Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.
Stadion w Gdańsku ma nowego sponsora tytularnego. W planach organizacja własnych widowisk
Polsat i Plus – dwie kluczowe marki Grupy Polsat - znajdą się w nazwie stadionu w Gdańsku. Dzięki zawartej umowie, stadion w Gdańsku będzie nosił nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk. Umowa została zawarta na 6 lat.
Korzeniowski: "Biznes jest jak sport - trzeba działać na rzecz zmiany, choć nie ma gwarancji efektu"
Podejmowanie racjonalnego ryzyka to w zasadzie klucz do sukcesu, zaraz obok codziennej, mrówczej pracy. Ktoś, kto potrafi dzielnie i wytrwale wykonywać swoje zadania, szybciej zwycięży, niż osoba licząca wyłącznie na talent - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Robert Korzeniowski.
Formuła 1 w Polsce wyłącznie w streamingu. Niektóre wyścigi również za darmo
Wszystkie wyścigi Formuły 1 będą pokazywane na platformie streamingowej Viaplay na żywo oraz z komentarzem w języku polskim. Obowiązywanie trzyletniej umowy rozpocznie się w 2023 roku.
Mecze Bundesligi od kolejnego sezonu na nowej platformie streamingowej. Umowa podpisana do 2029 r.
NENT Group oraz Bundesliga zawarły umowę przedłużającą prawa do transmisji meczów na dziewięciu rynkach do 2029 roku. Umowa obejmuje region państw nordyckich, kraje bałtyckie oraz Polskę. Platforma streamingowa Viaplay w każdym sezonie pokaże na żywo ponad 300 spotkań Bundesligi.