Gramy fair play
Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polskaz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 9/2021 (72)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Jako sponsor i partner logistyczny wielu projektów sportowych jesteśmy obecni w wymiarze lokalnym i ogólnokrajowym oraz amatorskim i profesjonalnym. Promujemy w ten sposób zdrowy styl życia oraz wytrwałość w dążeniu do celu i rywalizację w duchu fair play. Na współpracę z DPD Polska zdecydowało się wiele klubów i organizacji. Wśród nich jest Polski Związek Piłki Siatkowej, kluby siatkarskie (takie jak Skra Bełchatów i ZAKSA Kędzierzyn-Koźle) czy mniejsze zespoły drugoligowe, w tym m.in. WKS Sobieski Żagań. Firma ma za sobą także wiele lat owocnej współpracy z Legionovią Legionowo jako sponsor tytularny klubu. DPD Polska współpracuje też z klubem koszykarskim Enea Basket BC Zielona Góra czy klubami piłkarskimi: Legią Warszawa, legendarnymi łódzkimi klubami piłkarskimi (Widzewem Łódź i ŁKS Łódź) czy Stalą Rzeszów.
Nasza firma wielokrotnie wspierała duże imprezy sportowe, w tym PZU Maraton Warszawski i górski wyścig rowerowy dla amatorów „Uphill Race Śnieżka”. W tym roku pełniliśmy funkcję partnera 78. Tour de Pologne UCI World Tour, zapewniając organizatorom wsparcie logistyczne.
Zaangażowanie w sport oznacza dla biznesu wiele korzyści. Prestiżowe wydarzenia i popularne dyscypliny sportowe przyciągają tysiące, a nawet miliony kibiców.
DPD Polska jako sponsor tegorocznego Tour de Pologne udostępniła organizatorom vany kurierskie i ufundowała nagrodę dla najlepszej ekipy amatorów. Wierzymy, że dzięki temu nasze logo będzie kojarzyć się z pozytywnymi, sportowymi emocjami i w dłuższej perspektywie stanie się ważnym filarem marki.
Zaangażowanie marketingowe w promowanie profesjonalnych klubów i zawodników ma wpływ na kształtowanie właściwych postaw wśród dzieci i młodzieży, które w czasach restrykcji i ograniczeń, a także przez rozwój technologii, coraz mniej czasu poświęcają na aktywność fizyczną. Dzięki wsparciu biznesu kluby i organizacje sportowe działają sprawniej, są lepiej wyposażone w sprzęt. Wszystkie te elementy pośrednio i bezpośrednio wpływają na osiągnięcia zawodników, którzy przez publiczność w każdym wieku są motywowani do ruchu i walki o własne, nawet drobne sukcesy sportowe.
Kształtowanie sportowego ducha to coś, o co dbamy także na własnym podwórku. DPD Polska organizuje rywalizację sportową wewnątrz organizacji, zachęcając pracowników i podwykonawców do codziennej porcji ruchu i przygotowując reprezentację firmy do amatorskich zawodów, w których chętnie bierzemy udział.
Promowanie zdrowego stylu życia przez sponsoring zawodników, klubów, a także prestiżowych wydarzeń – to odpowiedzialność, ale też ogromna radość ze wspierania tych sportowców, których podziwiamy. Dzięki takim doświadczeniom stajemy się ważnym członkiem sportowej społeczności.
Więcej możesz przeczytać w 9/2021 (72) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.