Gramy fair play

Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu,
Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas. Jednym ze sposobów na promowanie sportu i aktywnego stylu życia jest angażowanie się w popularne wydarzenia sportowe.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 9/2021 (72)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jako sponsor i partner logistyczny wielu projektów sportowych jesteśmy obecni w wymiarze lokalnym i ogólnokrajowym oraz amatorskim i profesjonalnym. Promujemy w ten sposób zdrowy styl życia oraz wytrwałość w dążeniu do celu i rywalizację w duchu fair play. Na współpracę z DPD Polska zdecydowało się wiele klubów i organizacji. Wśród nich jest Polski Związek Piłki Siatkowej, kluby siatkarskie (takie jak Skra Bełchatów i ZAKSA Kędzierzyn-Koźle) czy mniejsze zespoły drugoligowe, w tym m.in. WKS Sobieski Żagań. Firma ma za sobą także wiele lat owocnej współpracy z Legionovią Legionowo jako sponsor tytularny klubu. DPD Polska współpracuje też z klubem koszykarskim Enea Basket BC Zielona Góra czy klubami piłkarskimi: Legią Warszawa, legendarnymi łódzkimi klubami piłkarskimi (Widzewem Łódź i ŁKS Łódź) czy Stalą Rzeszów. 

Nasza firma wielokrotnie wspierała duże imprezy sportowe, w tym PZU Maraton Warszawski i górski wyścig rowerowy dla amatorów „Uphill Race Śnieżka”. W tym roku pełniliśmy funkcję partnera 78. Tour de Pologne UCI World Tour, zapewniając organizatorom wsparcie logistyczne. 

Zaangażowanie w sport oznacza dla biznesu wiele korzyści. Prestiżowe wydarzenia i popularne dyscypliny sportowe przyciągają tysiące, a nawet miliony kibiców. 

DPD Polska jako sponsor tegorocznego Tour de Pologne udostępniła organizatorom vany kurierskie i ufundowała nagrodę dla najlepszej ekipy amatorów. Wierzymy, że dzięki temu nasze logo będzie kojarzyć się z pozytywnymi, sportowymi emocjami i w dłuższej perspektywie stanie się ważnym filarem marki. 

Zaangażowanie marketingowe w promowanie profesjonalnych klubów i zawodników ma wpływ na kształtowanie właściwych postaw wśród dzieci i młodzieży, które w czasach restrykcji i ograniczeń, a także przez rozwój technologii, coraz mniej czasu poświęcają na aktywność fizyczną. Dzięki wsparciu biznesu kluby i organizacje sportowe działają sprawniej, są lepiej wyposażone w sprzęt. Wszystkie te elementy pośrednio i bezpośrednio wpływają na osiągnięcia zawodników, którzy przez publiczność w każdym wieku są motywowani do ruchu i walki o własne, nawet drobne sukcesy sportowe.

Kształtowanie sportowego ducha to coś, o co dbamy także na własnym podwórku. DPD Polska organizuje rywalizację sportową wewnątrz organizacji, zachęcając pracowników i podwykonawców do codziennej porcji ruchu i przygotowując reprezentację firmy do amatorskich zawodów, w których chętnie bierzemy udział. 

Promowanie zdrowego stylu życia przez sponsoring zawodników, klubów, a także prestiżowych wydarzeń – to odpowiedzialność, ale też ogromna radość ze wspierania tych sportowców, których podziwiamy. Dzięki takim doświadczeniom stajemy się ważnym członkiem sportowej społeczności. 

My Company Polska wydanie 9/2021 (72)

Więcej możesz przeczytać w 9/2021 (72) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ