Marketing
Historie przetrwania lub marketingowe laurki – tak polskie firmy opisują swoją przeszłość
Historia jest jednym z najbardziej niewykorzystanych zasobów, jakimi dysponują polskie firmy – przekonuje dr hab. Tomasz Olejniczak.
Rozmowy o przyszłości Ukrainy - XXXII Forum Ekonomiczne w Karpaczu
Podczas XXXII Forum Ekonomicznego w Karpaczu nie zabraknie dyskusji o ważnych kwestiach dotyczących wojny za wschodnią granicą Polski. Podczas dwóch paneli poruszone zostaną tematy, takie jak odbudowa Ukrainy i obrona wspólnych wartości.
Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI
Już niebawem dla setek tysięcy uczniów rozpoczynających naukę w pierwszych klasach szkół podstawowych po raz pierwszy zabrzmi dzwonek szkolny. Dlatego warto sprawdzić oferty na ERLI, a przy okazji zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.
Reklama Red Bulla przekracza granice etyki - oceniła Komisja Etyki Reklamy
Reklama Red Bulla wzbudziła dyskusję na temat zasad etyki w reklamie. Spot reklamowy, którego bohaterami są Seba i Mati, spotkał się z krytyką i został oceniony przez Komisję Etyki Reklamy (KER) jako naruszający ogólnie przyjęte normy etyczne.
Coraz mniej promocji. W niektórych sklepach spadek o 22 proc.
Dwucyfrowy spadek liczby promocji w sklepach to konsekwencja inflacji i wysokich kosztów utrzymania sklepów. Markety zmniejszają ofertę rabatów, co odbija się bezpośrednio na klientach.
Downsizing pełną parą w sklepach. Zmniejszanie gramatury produktu to norma
Sieć Lidl po burzliwych reakcjach klientów na zmniejszenie gramatury masła Pilos zdecydowała się na wycofanie tej kontrowersyjnej praktyki.
Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta
Lidl odpowiedział na akcję Biedronki. Cztery dni po wprowadzaniu promocji na 60 artykułów przez tę drugą, Lidl ogłosił, że obniża ceny 100 produktów. Na wojnie o klienta wygrywają konsumenci.
Danone zapłaci Derpienski 50 mln zł? Celebrytka walczy o swoje prawa
Caroline Derpienski, polska celebrytka mieszkająca w Stanach Zjednoczonych, postanowiła podjąć kroki prawne przeciwko firmie Danone. Influencerka czuje się urażona reklamą, w której parodiuje ją Katarzyna Nosowska.
Vinted badanie: seriale i filmy napędzają sprzedaż produktów. Tego lata rządzi Barbie
Firma Vinted postanowiła wytypować, na podstawie analiz sprzedaży, najbardziej wpływowe filmy i seriale, które przyczyniają się do modowych wyborów Polaków.
Carrefour zatrudnia ChatGPT: AI pomoże ci kupić taniej
Hopla to nazwa chatbota Carrefour, którego marka podłączyła do swojej strony internetowej. Za sprawą generatywnej sztucznej inteligencji (GPT) francuscy klienci od 8 czerwca mogą robić zakupy ze wsparciem modnej technologii.
Akademia e-marketingu w Krakowie i Białymstoku
Ponad 400 przedsiębiorców z Krakowa, Kielc, Podkarpacia oraz Białegostoku i województwa podlaskiego wzięło udział w bezpłatnym szkoleniu Akademii e-marketingu.
Porwij miliony. Co daje występ na konferencji TED i jak zostać prelegentem?
Chcesz wystąpić na konferencji TED, ale nie wiesz, jak to zrobić? Zapytaliśmy o to organizatorów wydarzeń oraz ich uczestników.
Amazon oferuje 10 dolarów za samodzielne odebranie zamówienia
Amazon, jeden z największych graczy w handlu elektronicznym na świecie, wprowadza nową strategię, aby ograniczyć koszty dostawy. Zamiast wysyłki na adres domowy, firma oferuje klientom 10 dolarów za odbiór zamówienia w punkcie odbioru.
Zamożni Polacy z pensją 9 tys. zł na rękę uwielbiają gazetki promocyjne
Polacy coraz częściej sięgają po gazetki promocyjne. Wynika to z badania przeprowadzonego na ponad tysiącu dorosłych Polaków na potrzeby projektu branżowego "Blix Awards - Wybór Konsumentów". Zaskakującym wnioskiem analiz jest przedstawiony profil potencjalnego odbiorcy takiej "prasy".
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Akademia e-marketingu przyciąga przedsiębiorców
Ponad 700 przedsiębiorców wzięło udział w bezpłatnych szkoleniach Akademii e-marketingu w Warszawie, Katowicach i Gdańsku.
PatronatyPatronaty My Company Polska. Kwiecień 2023
Patronaty My Company Polska
Digital Marketing na własną rękę. Nowa firma na rynku
Powstało narzędzie do samodzielnego prowadzenia akcji promocyjnych w internecie. Promomanager pomoże w kreacji rozwiązań z obszaru digital marketing - od niedawna także dla polskich przedsiębiorców.
Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia
Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania
Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.
Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?
Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?
Aktorki Hollywood podbijają świat biznesu i inwestycji
Zwyciężczynie złotych globów mają nie tylko talent aktorski - doskonale radzą sobie również w biznesie i pomnażaniu majątków. Czego możemy się nauczyć?
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Jak oznaczać reklamy w social media? UOKiK radzi influencerom i markom
31 stron - tyle liczy nowy poradnik UOKiK dotyczący zasad funkcjonowania w mediach społecznościowych, jeśli chodzi o współpracę z markami. Zdaniem prezesa UOKiK zastosowanie tych zasad sprawia w oznaczaniu reklam sprawia, że nie będziemy mieli problemów z potencjalnymi karami.
Marka sama w sobie. Jak skutecznie dbać o reputację marki i budować brand godny zaufania
„Marka to suma wszystkich emocji, myśli, obrazów, historii, możliwości i plotek, które istnieją na rynku na temat danej firmy” – pisze w swojej książce „Hey Whipple, Squeeze This” Luke Sullivan. Czy w ogóle można więc nad takim żywiołem zapanować?
Ciekawe zawody związane z branżą marketingową
Marketing to bardzo ważny aspekt wpływający na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. W obecnych czasach szczególny nacisk kładzie się na jego internetową wersję. Coraz więcej młodych ludzi poszukuje zatrudnienia w tej branży – oferuje ona ciekawe perspektywy rozwoju oraz satysfakcjonujące zarobki. Jakiej pracy mogą podjąć się osoby, które są zainteresowane tematyką marketingu?
Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo
Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.
Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem
Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy decyzję UOKiK o nałożeniu na firmę Aflofarm kary w wysokości 26 mln złotych. Historia zaczęła się w 2017 roku i dotyczy reklam suplementów diety. Zdaniem UOKiK (i co potwierdził sąd), reklamy firmy wprowadzały konsumentów w błąd w zakresie przeznaczenia i właściwości produktu.
8 miejsc na skuteczną reklamę w internecie, o których nie mieliście pojęcia
Prawdopodobnie 9 na 10 marketerów zapytanych o to, jakimi metodami i kanałami najszybciej zwiększyć sprzedaż w twojej firmie, chórem odpowie: zainwestuj w reklamy na Facebooku i w Google!, co jest najbardziej oczywistą i w wielu przypadkach trafną radą. Jednak to nie wszystko.
„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska
Wynajem samochodu za pomocą zegarka, zakupy przy użyciu okularów, które same sprawdzają, na którym towarze z wystawy skupiamy wzrok, inteligentne lodówki pilnujące zakupów żywności. To nie futurystyczna wizja Stanisława Lema, lecz przewidywania uczestników debaty „Transformacja cyfrowa i bezpieczeństwo w finansach”, która odbyła się w redakcji My Company Polska.
Jak skutecznie publikować na LinkedIn [PORADNIK]
Siedem kroków, które pomogą ci zdobyć renomę i klientów.
Sam sobie SEO. Jak zbudować dobrą strategię na własną rekę
Internet to dżungla. Dlatego firmy wynajmują specjalistów, żeby klienci trafili na nie w sieci, a one na klientów. Wysoka pozycja witryny w wyszukiwarce bardzo w tym pomaga, w dodatku można spróbować zdziałać coś na własną rękę.
Jak promować się na TikToku i Instagramie? 10 sprawdzonych sposobów na krótkie firmowe video
TikTok i Instagram to dwie popularne platformy, które pozwalają na publikowanie krótkich filmików. Firmy coraz częściej wykorzystują to do celów marketingowych. Dlaczego warto i jak to robić?
Koniec z ciasteczkami dla zewnętrznych partnerów. Jak prowadzić marketing w nowej sytuacji?
Do 2022 roku przeglądarki Chrome przestaną wysyłać informacje o odwiedzanych stronach przez internautów do innych stron. Oznaczać to będzie olbrzymie utrudnienia w targetowaniu kampanii reklamowych. Czy można sobie z tym poradzić?
Czego możemy się nauczyć od marek?
Co możemy osiągnąć, wdrażając zasady, którymi kierują się silne marki, w nasze życie?