Marketing

Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta

Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta

Lidl odpowiedział na akcję Biedronki. Cztery dni po wprowadzaniu promocji na 60 artykułów przez tę drugą, Lidl ogłosił, że obniża ceny 100 produktów. Na wojnie o klienta wygrywają konsumenci.

Igor Blukowski (oprac.) 17.07.2023
Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?

Ciekawe zawody związane z branżą marketingową

Ciekawe zawody związane z branżą marketingową

Marketing to bardzo ważny aspekt wpływający na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. W obecnych czasach szczególny nacisk kładzie się na jego internetową wersję. Coraz więcej młodych ludzi poszukuje zatrudnienia w tej branży – oferuje ona ciekawe perspektywy rozwoju oraz satysfakcjonujące zarobki. Jakiej pracy mogą podjąć się osoby, które są zainteresowane tematyką marketingu?

Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo

Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo

Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.

Materiał partnera 31.05.2022
Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy decyzję UOKiK o nałożeniu na firmę Aflofarm kary w wysokości 26 mln złotych. Historia zaczęła się w 2017 roku i dotyczy reklam suplementów diety. Zdaniem UOKiK (i co potwierdził sąd), reklamy firmy wprowadzały konsumentów w błąd w zakresie przeznaczenia i właściwości produktu.

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

Wynajem samochodu za pomocą zegarka, zakupy przy użyciu okularów, które same sprawdzają, na którym towarze z wystawy skupiamy wzrok, inteligentne lodówki pilnujące zakupów żywności. To nie futurystyczna wizja Stanisława Lema, lecz przewidywania uczestników debaty „Transformacja cyfrowa i bezpieczeństwo w finansach”, która odbyła się w redakcji My Company Polska.

Sam sobie SEO. Jak zbudować dobrą strategię na własną rekę

Sam sobie SEO. Jak zbudować dobrą strategię na własną rekę

Internet to dżungla. Dlatego firmy wynajmują specjalistów, żeby klienci trafili na nie w sieci, a one na klientów. Wysoka pozycja witryny w wyszukiwarce bardzo w tym pomaga, w dodatku można spróbować zdziałać coś na własną rękę.

Jaroslaw Horodecki 30.08.2021
Logo - jak je zrobić?

Logo - jak je zrobić?

Logo to nie tylko estetyczny znak, który ma się kojarzyć z firmą, ale przede wszystkim wizualizacja ducha firmy.

Skuteczna akcja promocyjna

Skuteczna akcja promocyjna

Przygotowanie i skuteczne zrealizowanie akcji promocyjnej to jedno z podstawowych narzędzi do zwiększenia sprzedaży. Sztuką jest umiejętność uniknięcia błędów i taka konstrukcja kampanii, by odnieść jak największy sukces jak najniższymi kosztami.

Prezentacja doskonała

Prezentacja doskonała

Błyskawiczna prezentacja, zwana „prezentacją windową” (elevator pitch), nie ma na celu przekonywania kogokolwiek do zakupu ani wzbudzenia ekscytacji u potencjalnych klientów. W trakcie 20 sek. mówca stara się jedynie przyciągnąć uwagę zainteresowanych nabywców.

6 zasad działania na LinkedIn

6 zasad działania na LinkedIn

Prowadzenie działań na LinkedIn nie jest łatwe. Znając kilka zasad, rozbudujesz system działań dostosowany do swoich potrzeb i możliwości.