Marka Godna Zaufania

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.

Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska. Materiał partnera 29.09.2020
Komunikacja – klucz do zaufania

Komunikacja – klucz do zaufania

Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.

Jak pracownicy budują markę firmy

Jak pracownicy budują markę firmy

Marka to nie tylko firma. Daj swoim pracownikom błyszczeć i budować swoje marki osobiste, a dostaniesz fantastyczną wizytówkę firmy. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić, a pracownikom stworzyć odpowiednie warunki.

Marek Szymaniak 23.04.2020
Ufa, lubi, kupuje

Ufa, lubi, kupuje

Stworzenie dobrego produktu lub usługi to zbyt mało, by osiągnąć sukces. Decyduje o nim coś jeszcze – co jest trudniej mierzalne niż udziały w rynku czy przychody ze sprzedaży. To silna, wiarygodna marka i związane z nią pozytywne skojarzenia obecnych i potencjalnych klientów. Komu najbardziej ufają przedsiębiorcy?