Marka Godna Zaufania
Kategorie i zwycięzcy badania Marka Godna Zaufania 2020
Oto wyniki najnowszej edycji badania Marka Godna Zaufania
Marka Godna Zaufania 2020. Czołówka trzyma się mocno
W naszym badaniu nie pytamy przedsiębiorców, od kogo kupują produkty i usługi, ale o to, komu z dostawców najbardziej ufają. Bo zaufanie w biznesie, zawsze przecież ważne, stało się w ostatnich latach fundamentem rozwoju i wzrostu firm. A w trudnych czasa
Ufa, lubi, kupuje
Stworzenie dobrego produktu lub usługi to zbyt mało, by osiągnąć sukces. Decyduje o nim coś jeszcze – co jest trudniej mierzalne niż udziały w rynku czy przychody ze sprzedaży. To silna, wiarygodna marka i związane z nią pozytywne skojarzenia obecnych i potencjalnych klientów. Komu najbardziej ufają przedsiębiorcy?