Marka Godna Zaufania

Ryzyko sportowe

Ryzyko sportowe

Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.

Marcin Dzierżanowski 31.03.2022
Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.

Gramy fair play

Gramy fair play

Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.

Materiał partnera 01.09.2021
Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Szermierka to takie szybkie szachy. Dobrym szermierzem jest ten, kto potrafi połączyć aspekty fizyczne z analitycznymi. A niepełnosprawność? Jest tylko w głowie – mówi Adrian Castro, reprezentant Polski w szermierce na wózkach na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio. I podkreśla, że w końcu przyszedł czas, że paraolimpijczycy budują swoją sportową markę.

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka godna zaufania to taka, która nie tylko cieszy się dobrą opinią z powodu jakości swoich produktów i usług, lecz taka, która ma odwagę angażować się w ważne sprawy. Działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialność Biznesu (CSR) to najlepszy sposób, by udowodnić, że liczy się nie tylko zysk.

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.

Magda Kozińska 11.06.2021
Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Mimo pandemii udało nam się wirtualnie spotkać i wręczyć statuetki Marki Godnej Zaufania. To już 6. edycja naszego badania. Przypomnijmy – to tytuł przyznawany markom i firmom, które wskazywane są przez samych przedsiębiorców.

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Z zaufaniem do marki jest jak z zaufaniem do przyjaciela. Długo się je buduje, ale i tak najważniejsze jest, jak zachowamy się w chwili próby. Taką próbą dla nas wszystkich był miniony rok. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.

Budowa marki a zyski. Jak zarobić więcej na wartościach?

Budowa marki a zyski. Jak zarobić więcej na wartościach?

Najcenniejsza – to określenie, które wbrew pozorom wcale nie odnosi się wyłącznie do wyceny brandu. Jego siła ukryta jest w wartościach, które za sobą niesie. Tylko tak można zbudować markę godną zaufania.

Magda Kozińska 08.12.2020
Rysa na wizerunku

Rysa na wizerunku

Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.