Marka Godna Zaufania

ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy

ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy

Pandemia, wojna na Ukrainie, kryzys gospodarczy – tego nikt nie był w stanie przewidzieć. W konsekwencji wiele firm wpadło i zaczęło mieć problemy z terminowymi płatnościami. Jak rozmawiać o kłopotach finansowych – podpowiada Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.

Materiał powstał we współpracy z partnerem 22.02.2023
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.

Ryzyko sportowe

Ryzyko sportowe

Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.

Dariusz Grzymowski 29.04.2022
Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.

Magda Kozińska 13.09.2021
Gramy fair play

Gramy fair play

Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.

Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Szermierka to takie szybkie szachy. Dobrym szermierzem jest ten, kto potrafi połączyć aspekty fizyczne z analitycznymi. A niepełnosprawność? Jest tylko w głowie – mówi Adrian Castro, reprezentant Polski w szermierce na wózkach na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio. I podkreśla, że w końcu przyszedł czas, że paraolimpijczycy budują swoją sportową markę.

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka godna zaufania to taka, która nie tylko cieszy się dobrą opinią z powodu jakości swoich produktów i usług, lecz taka, która ma odwagę angażować się w ważne sprawy. Działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialność Biznesu (CSR) to najlepszy sposób, by udowodnić, że liczy się nie tylko zysk.

Nie tylko automatyzm w odpowiedzi - cztery pułapki w komunikacji z klientem

Nie tylko automatyzm w odpowiedzi - cztery pułapki w komunikacji z klientem

Budowanie marki godnej zaufania to proces wymagający nie tylko czasu, ale także taktu – zwłaszcza w kontakcie z klientami. 66 proc. konsumentów deklaruje, że skorzysta z usług innej marki, jeśli zostanie potraktowanych jak numer, a nie jak osoba. Oto cztery komunikacyjne pułapki, które wpływają na wizerunek firmy.

Magda Kozińska 25.06.2021
3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.

Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Mimo pandemii udało nam się wirtualnie spotkać i wręczyć statuetki Marki Godnej Zaufania. To już 6. edycja naszego badania. Przypomnijmy – to tytuł przyznawany markom i firmom, które wskazywane są przez samych przedsiębiorców.

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Z zaufaniem do marki jest jak z zaufaniem do przyjaciela. Długo się je buduje, ale i tak najważniejsze jest, jak zachowamy się w chwili próby. Taką próbą dla nas wszystkich był miniony rok. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.