employer branding

zobacz inne tematy
Employer branding, czyli siła przyciągania marek

Employer branding, czyli siła przyciągania marek

Pozytywny wizerunek marki to niemal stuprocentowa gwarancja sukcesu w procesach rekrutacyjnych. Nic dziwnego, że borykające się z niedoborem specjalistów firmy dwoją się i troją, by zasłużyć na miano dobrego pracodawcy. W wielu z nich Employer branding stał się jedną z najważniejszych strategii w rozwoju.

Jak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną

Jak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną

„Razem w Lidlu”, czyli o wykorzystaniu kampanii społecznej jako narzędzia employer brandingowego, opowiada Aleksandra Kręgielska-Rolla, młodsza kierowniczka ds. Employer Brandingu z Lidl Polska, i zapewnia, że to dopiero początek, a o „Razem w Lidlu” będzie jeszcze głośno.

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

W praktyce biznesowej pojęcie różnorodności pojawiło się w połowie XX w., a do Polski trafiło w latach 90. Jak na przestrzeni lat zmieniały się wyzwania związane z Diversity & Inclusion – analizują na podstawie działań swojej firmy ekspertki z Banku BNP Paribas.

Raport Employer Branding. Siła możliwości,  czyli 5 kroków do rozwoju

Raport Employer Branding. Siła możliwości, czyli 5 kroków do rozwoju

Cyfryzacja i nowe technologie to najprężniej rozwijające się dziedziny. Jakich specjalistów potrzebuje branża IT i jakie daje szanse rozwoju zdradza Małgorzata Stasiak-Duklewska, Head of Employer Branding w Luxoft, międzynarodowej firmie zajmującej się strategią cyfrową i inżynierią oprogramowania.

Employer branding – prężyć wirtualne muskuły

Employer branding – prężyć wirtualne muskuły

Mimo kryzysu popyt na talenty w wybranych branżach nadal rośnie lub utrzymuje się na poziomie sprzed pandemii. Ponadto obecne na rynku pracy młodsze pokolenia są bardziej wymagające niż poprzednicy i mniej lojalne. Dzisiaj najskuteczniejszą bronią w walce o najlepszych pracowników jest wizerunek pracodawcy.

Rysa na wizerunku

Rysa na wizerunku

Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.