"Spotify dla ubrań" już wkrótce. Polski startup GetDressed chce podbić okoliczne rynki
Fot. materiały prasoweGetDressed to System Wirtualnego Asystenta Stylu, w którego skład wchodzą algorytmy sztucznej inteligencji interpretujące styl ludzi, wtyczka do sklepów e-commerce proponująca konsumentom zestawy ubrań, panel klienta używany do konfiguracji i monitorowania ww. wtyczki oraz aplikacja mobilna stanowiąca bezpłatne narzędzie do przechowania wirtualnej szafy, danych dotyczących rozmiarów i typu urody.
Startup - niespełna trzy lata temu - założyła trójka uczniów krakowskiego Technikum Łączności: Agnieszka Pałka, Daniel Mika i Marcel Spisak. Kilka miesięcy temu młodzi startupowcy poinformowali, że PARP wsparł ich projekt kwotą 1 mln zł.
W sierpniu ruszamy z beta testami aplikacji mocno ukierunkowanej na konsumentów - to będzie taki "Spotify dla ubrań". Beta launch odbędzie się w Polsce, ale później aplikacja pojawi się również na innych rynkach i będziemy analizować, gdzie odbiór jest najlepszy - mówi Agnieszka Pałka.
W kontekście potencjalnie ciekawych rynków twórcy GetDressed wskazują m.in. Czechy, Słowację oraz Ukrainę.
Marzę o stworzeniu produktu, który skupi się na autorskich, lokalnych markach. Nie chciałabym tworzyć oprogramowania tylko dla "sieciówek" - dodaje CEO GetDressed.
Cały wywiad z Agnieszką Pałką już niebawem ukaże się na łamach mycompanypolska.pl. Natomiast w kolejnym numerze "My Company Polska" znajdziecie zestawienie najciekawszych startupów i firm z obszarów związanych z e-commerce.
TOP 10 polskich fintechów - ranking
Zachęcamy do zapoznania się z naszym zestawieniem 10 najbardziej obiecujących polskich fintechów.
TOP 10 polskich medtechów - ranking
Zachęcamy do zapoznania się z naszym zestawieniem 10 najbardziej obiecujących polskich medtechów.