E-commerce

CryptoProcessing debiutuje na polskim rynku. To dostawca płatności krypto dla firm i e-commerce w Europie

CryptoProcessing debiutuje na polskim rynku. To dostawca płatności krypto dla firm i e-commerce w Europie

CryptoProcessing oficjalnie otworzył swój oddział w Polsce. To marka stworzona przez CoinsPaid, jednego z europejskich liderów w dostarczaniu płatności kryptowalutowych dla firm. Rozwijana od ponad 5 lat firma jest dobrze znana w Europie. Co miesiąc CryptoProcessing przetwarza ponad 800 mln EUR, umożliwiając w tym czasie w ponad 1 mln transakcji m.in. w serwisach e-commerce.

Igor Blukowski (oprac.) 28.10.2024
Jak zbierać więcej wiarygodnych opinii i zachęcać kupujących do pisania rozbudowanych recenzji?

Jak zbierać więcej wiarygodnych opinii i zachęcać kupujących do pisania rozbudowanych recenzji?

Tylko 3% klientów pisze recenzje i wystawia oceny w internecie z własnej inicjatywy. Co gorsza, są to zazwyczaj bardzo krótkie i powtarzające się opinie, zawierające zaledwie 20 znaków, których większość brzmi “wszystko ok, polecam”, wynika z najnowszych badań Trustmate. W taki sposób nie tylko nie da się uzyskać lepszych wyników pozycjonowania w wyszukiwarkach, ale także zwiększyć konwersji czy sprzedaży w e-commerce. Dodatkowym problemem jest zalew internetu fałszywymi opiniami.

Partnerstwo z PeP - pomysł na rozwój biznesu

Partnerstwo z PeP - pomysł na rozwój biznesu

Rynek płatności bezgotówkowych dynamicznie się rozwija, szczególnie w Polsce. Najnowsze badania Fundacji Polska Bezgotówkowa potwierdzają znaczący wzrost liczby transakcji cyfrowych - ponad 2/3 wszystkich transakcji w sklepach oraz punktach usługowych stanowią te bezgotówkowe.

Logistyczny must-have

Logistyczny must-have

Jaki jest współczesny must-have i dotyczący logistyki dla e-commerce? Jaka będzie przyszłość, czyli w jakim kierunku idą firmy logistyczne – wyjaśnia Paweł Gierszewski, Head of e-Commerce Development CEE w DHL Supply Chain.

Firmy odzieżowe mają szansę wygrać z zalewem tanich ubrań z Chin jeśli zainwestują w AI

Firmy odzieżowe mają szansę wygrać z zalewem tanich ubrań z Chin jeśli zainwestują w AI

Sklepy internetowe z ubraniami i dodatkami mają w Polsce wielu fanów. To szansa na podbicie co najmniej europejskiego rynku, ale żeby utrzymać się w czołówce, należy inwestować w AI. Jak idzie to do tej pory? Średnio, bo część stron sprzedażowych ma problem, z tak wydawałoby się banalnym zadaniem, jak płynne ładowanie treści.Czy polskie firmy odzieżowe są gotowe na zmiany?

"Pakomaty", kolejne wyzwanie rzucone InPostowi. Darmowe przesyłki dla odbiorców

"Pakomaty", kolejne wyzwanie rzucone InPostowi. Darmowe przesyłki dla odbiorców

Dramatyczna sytuacja Poczty Polskiej nie pozostaje bez wpływu na sektor prywatny. Włodzimierz Stańczak, znany z założenia firmy kurierskiej Siódemka, powraca na rynek KEP (kurier, ekspres, paczka) z nowatorskim projektem 7box.eu. Rzuca tym samym wyzwanie InPostowi, który jest, co prawda, liderem rynku, ale użytkownicy narzekają na coraz wyższe ceny usług.

Rowery personalizowane w natarciu e-commerce

Rowery personalizowane w natarciu e-commerce

Rowery premium trzymają się na rynku mocno, choć sprzedaż zwykłych jednośladów w Polsce spadła po pandemii nawet o 35 proc. Firma KOLORIDE wykonuje customizowane rowery pod wymiar i cieszy się sporym zainteresowaniem amatorów kolarstwa i bikepackingu.

Shein zaświeci stacjonarnie na polskim rynku. Przedsiębiorcy obawiają się chińskiego giganta

Shein zaświeci stacjonarnie na polskim rynku. Przedsiębiorcy obawiają się chińskiego giganta

Debiut stacjonarnego sklepu Shein będzie, póki co, tylko krótkim błyskiem i potrwa pięć dni, podczas których klienci będą mogli odwiedzić pop-up store w Galerii Młociny. Jednak branża tekstylna już teraz snuje obawy, co do dalszej ekspansji Shein, sieci deklasującej cenowo europejskie marki. Problem w tym, że za niskimi cenami mogą kryć się nieetyczne praktyki.

Sposób na marketplace…

Sposób na marketplace…

… czyli jak marki mogą zabłysnąć na tle konkurencji i zaprezentować się milionom klientów.

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin, znana sieć hipermarketów budowlanych, rozszerza swoją ofertę o innowacyjny marketplace w Polsce. Ta nowa inicjatywa stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku oraz na sukces podobnych platform w innych krajach, gdzie Leroy Merlin już z powodzeniem wprowadził ten model sprzedaży.

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują. Już co druga transakcja na ERLI opłacona jest BLIKIEM.

Igor Blukowski, informacja prasowa 27.03.2024

Top 10 trendów w e-commerce

Top 10 trendów w e-commerce

To będzie rok odbicia w e-commerce! Czy powrócimy do szalonego wyścigu z lat 2020–2021? Raczej nie, ale dostosowując się do najważniejszych trendów w branży, będziesz w stanie efektywniej pozyskiwać i utrzymywać klienta.

Robert Mierwiński 19.01.2024
Jak zapomnieć o logistyce

Jak zapomnieć o logistyce

Jeśli prowadzisz e-sklep, to ostatnią rzeczą, o której powinieneś myśleć, jest to, w jaki sposób wysłany przez ciebie towar dotrze do klienta. To ma się dziać bezproblemowo! Tak się stanie, jeśli tylko nie zapomnisz o trzech prostych zasadach.

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Sposób wyszukiwania produktów przez konsumentów zmienia działania sprzedawców. Ich aplikacje i portale muszą „przytrzymać” kupującego, by ten nie musiał wybierać innej strony internetowej w celu poznania szczegółów o produkcie. – Najwięcej traci na tym Google, bo aplikacje sklepów posiadają coraz więcej funkcji. O klientów walczą też media społecznościowe ze swoimi ultraspersonalizowanymi reklamami, ale Google przechodzi do kontrataku – mówi Marcin Stypuła, właściciel i prezes Semcore.

Zakładasz lub skalujesz biznes? Pamiętaj o wykupie domeny. Konkurencja nie śpi: Ali Express podebrał domenę Temu?

Zakładasz lub skalujesz biznes? Pamiętaj o wykupie domeny. Konkurencja nie śpi: Ali Express podebrał domenę Temu?

Chińska platforma Temu, należąca do firmy Pinduoduo, zanotowała dynamiczny wzrost popularności w Polsce. W ciągu pół roku od debiutu, strona internetowa temu.com znalazła się wśród dwudziestu najczęściej odwiedzanych witryn w kraju. Jednak jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę hasło temu.pl zostaniemy przekierowani na stronę głównego konkurenta firmy.

Igor Blukowski (oprac.) 11.12.2023