Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu
Co druga transakcja w Erli opłacana jest blikiem. / Fot. mat. pras.ERLI i BLIK to obecnie jedne z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek w świecie zakupów online. Potwierdził to ostatni ranking YouGov Best Brands , gdzie obie marki znalazły się w pierwszej piątce najszybciej zyskujących popularność brandów w oczach konsumentów.
– BLIK to obecnie najpopularniejsza forma płatności na ERLI – co druga transakcja dokonywana na ERLI jest opłacana za pomocą kodów BLIK. Polacy cenią sobie szybkość transakcji i ufają tej marce – komentuje Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI. – Teraz wprowadzamy kolejne udogodnienie – BLIK bez kodu – czyli jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób płacenia za zakupy.
BLIK bez kodu umożliwia dokonywanie płatnośćci zaledwie jednym kliknięciem, bez konieczności wpisywania specjalnego kodu. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas dokonywania realizowanej transakcji za pomocą standardowego BLIKA należy dodać ERLI do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej. Dzięki temu, podczas kolejnych zakupów nie będzie już konieczności przepisywania 6-cyfrowych kodów. Szybsze płatności BLIK są dostępne już w siedmiu największych bankach w Polsce – Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A.
– Polacy regularnie robią zakupy online, a podczas nich najchętniej płacą BLIKIEM. W ubiegłym roku zrealizowali w tym kanale aż 921 mln transakcji. Popularność BLIKA wynika z tego, że odpowiada on na potrzeby współczesnych konsumentów, którym zależy na szybkich, łatwych i bezpiecznych transakcjach. Funkcja „one-click” pozwala na jeszcze sprawniejszy zakup produktów w sieci. ERLI jest kolejną platformą marketplace, która wprowadza to udogodnienie wśród swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu proces zakupowy stanie się dla użytkowników platformy wygodniejszy – podkreśla Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w BLIKU.Proponowane miejsce na cytat BLIK
Kampania edukacyjna oraz wspólna promocja z BLIK
Nowe wdrożenie realizowane jest równocześnie z kampanią BLIKA, który od początku marca promuje usługę bez kodu. Również na ERLI prowadzone są działania promocyjne i edukujące użytkowników platformy na temat nowego sposobu płatności. Z kolei już 22 marca platforma oraz BLIK przygotowali dla użytkowników aplikacji zakupowej ERLI wyjątkową promocję – dokonując zakupów w niej w kwocie min. 129 zł i wybierając płatność za pomocą BLIK bez kodu, kupujący otrzymają kod rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji ERLI opłaconych również przy pomocy BLIK bez kodu.
Wspólne działania BLIK i ERLI będą szeroko komunikowane w różnych kanałach digital, obejmując: banery reklamowe na stronie internetowej ERLI, aktywności na platformach społecznościowych, kampanię w aplikacji i newsletterze ERLI oraz w kanałach BLIKA, takie jak landing page, profile społecznościowe i newsletter. Ich celem będzie efektywne promowanie korzyści płynących z płatności BLIK bez kodu w aplikacji ERLI oraz zachęcanie klientów do korzystania z tej wygodnej metody płatności.
Więcej informacji o nowej usłudze dostępne są na stronie BLIK: https://blik.com/one-click
O ERLI:
ERLI.pl to jedna z najszybciej rozwijających się platform marketplace w Europie z tempem wzrostu GMV ponad 130% r/r oraz największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem. Obecnie na platformie zarejestrowanych jest ponad 21 000 polskich sprzedawców oferujących ponad 17 mln produktów. ERLI.pl odwiedza każdego miesiąca ponad 6,5 mln kupujących, którzy na platformie codziennie znajdują produkty w najlepszych cenach i bezpłatny abonament na darmowe dostawy przy zakupach już od 79 zł. Kupujący mogą skorzystać z nowoczesnych metod płatności on-line w tym odroczonych terminów płatności na 30 dni oraz rat 0%, a bezpieczeństwo zakupów gwarantuje Program Ochrony Kupujących.