Poczta Polska uruchomiła sklep internetowy. W ofercie hity znane ze stacjonarnych placówek

Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. / Fot. mat.pras.
Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. / Fot. mat.pras.
Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez Internet. W nowym sklepie prócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które ułatwią podjęcie decyzji o zakupie.

Ceny nie zaskoczą

Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. Dodatkowo wiele z nich można będzie kupić taniej – w ramach planowanych akcji promocyjnych tj. oferty dnia oraz rabaty na poszczególne produkty czy kategorie produktów. Osoby, które chcą się o nich dowiedzieć jako pierwsze i bez regularnego wchodzenia na stronę sklepu, mogą zapisać się na newsletter, który będzie cyklicznie wysyłany do klientów.

Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi, szyfrowana jest certyfikatem SSL.

Szybka wysyłka, monitoring statusu i bezpłatne zwroty

Nowe systemy i rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego.

Nietrafione zamówienie albo produkty nie spełniające oczekiwań klienta można zwrócić, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. Zgodnie z prawem, w terminie 14 dni konsument może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

Sprawdź także: Zarejestrowanie się jako bezrobotny online lub w urzędzie pracy. Co to daje?

ZOBACZ RÓWNIEŻ