Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym
Leroy Merlin wejdzie do polskiej sieci z własnym projektem marketplace. / Fot. shutterstock.Rozwój nowego ekosystemu sprzedaży jest krokiem w kierunku budowy nowego filaru biznesu sieci.
Marketplace budowlany od Leroy Merlin
Marketplace Leroy Merlin w Polsce ma na celu udostępnienie ofert zewnętrznych firm na swojej stronie internetowej, stając się nie tyle pośrednikiem, co platformą sprzedażową dla sprzedawców produktów remontowych, budowlanych i dekoracyjnych. Ta strategia pozwoli na rozszerzenie kategorii sprzedażowych bez obciążania magazynów Leroy Merlin i umożliwi klientom dostęp do szerszego asortymentu specjalistycznego - relacjonuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Zespół do wprowadzenia marketplace
Wdrożenie marketplace w Polsce jest obecnie na etapie organizacyjnym. Leroy Merlin poszukuje szefa projektu, który pokieruje lokalnym wdrożeniem i rozwojem platformy, współpracując z firmami zewnętrznymi i negocjując warunki współpracy.
Grecja inwestuje ponad 2 miliardy euro w walkę ze skutkami zmian klimatu
2,3 mld euro dochodu z marketplace'u Leroy Merlin
Leroy Merlin korzysta z rozwiązania SaaS firmy Mirakl, wybranej przez Grupę Adeo, do której należy sieć. Platforma ta jest już wykorzystywana w różnych oddziałach firmy na świecie, generując obroty sprzedawców na poziomie 2,3 mld euro na koniec 2022 roku - czytamy w komunikacie firmy.
Pracuj i zarządzaj mądrze. Wywiad z Dorotą Matułą
Leroy Merlin vs. Castorama
Warto zauważyć, że Leroy Merlin nie jest pierwszą siecią, która wprowadza marketplace w branży DIY w Polsce. Castorama już wcześniej zapowiedziała uruchomienie specjalistycznej platformy marketplace dla tej samej branży. W ostatnim czasie otworzeniu platformy marketplace informuje wiele marketów działających w Polsce. Wczoraj o takich działaniu poinformował Kaufland.
Inicjatywa Leroy Merlin ma szansę wpłynąć na rynek handlu budowlanego w Polsce, oferując klientom łatwiejszy dostęp do szerokiego asortymentu produktów oraz wspierając mniejszych przedsiębiorców w dotarciu do szerszego grona odbiorców. Marketplace jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów i trend cyfryzacji handlu. Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami i wykorzystaniu sprawdzonych technologii, Leroy Merlin stawia na dalszy rozwój i innowacje w sektorze handlu budowlanego.
Auchan i Leroy Merlin świadomie wspierają rosyjską armię! Dostawy pod pozorem pomocy humanitarnej
Francuskie sieci Auchan oraz Leroy Merlin nie tylko nie zaprzestały działalności biznesowej po rozpoczęciu rosyjskiej inwazji na Ukrainę, ale wręcz wspierają rosyjską armię - wynika ze śledztwa przeprowadzonego przez zespół dziennikarzy z Le Monde, The Insider oraz grupy Bellingcat. Dowodem na te rewelacje są m.in. maile wysłane przez kierownictwo sieci, do których dotarły media.
Krzysztof Miruć i TVN znów współpracują z Leroy Merlin. "Naturalne, że nasze ścieżki się przecinają"
Krzysztof Miruć oraz Grupa TVN wznowili współpracę z Leroy Merlin - o sprawie jako pierwszy poinformował portal Wirtualnemedia.pl. Co zdecydowało o ponownych wspólnych działaniach? Poprosiliśmy o komentarz samych zainteresowanych.
Bojkot konsumencki jednak działa? Leroy Merlin, Auchan i Nestle na "czarnej liście" Polaków
Leroy Merlin Auchan oraz Decathlon to firmy, które są wskazywane przez Polaków najczęściej jako te, które działają w Rosji mimo ataku na Ukrainę. Jak wynika z badań firmy Inquiry, nawet połowa Polaków rezygnuje z zakupów od marek, które ich zdaniem nie wycofały się z Rosji. Bojkot konsumencki na całego?