Aktualności

Polska jednym z liderów branży call center

Polska jednym z liderów branży call center

Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów.

newseria.pl 17.05.2016
Liczba debiutów na warszawskiej giełdzie powinna rosnąć

Liczba debiutów na warszawskiej giełdzie powinna rosnąć

Spadki, których warszawski parkiet doświadczył w ubiegłym roku, nie zachęcały spółek do giełdowych debiutów. Zdaniem ekspertów na rynku widać już jednak zwiększone zainteresowanie IPO ze strony spółek i już wkrótce nowi emitenci powinni się pojawić na GPW

Mali planują zatrudniać

Mali planują zatrudniać

13,3 proc. firm z sektora MSP planuje w tym półroczu zwiększyć zatrudnienie, a 9,9 proc. – zmniejszyć. To najlepszy wynik od trzech lat – podają autorzy raportu „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes” Instytutu Badań i Analiz OSB oraz portalu Firmy.net.

Nieźle, ale tylko tyle

Nieźle, ale tylko tyle

W minionym roku polskim firmom żyło się nieźle, lecz aby biznes poczuł, że działa w dobrych warunkach, musiałaby się poprawić jakość stanowionego prawa i wymiaru sprawiedliwości w sprawach gospodarczych.

Polacy coraz częściej rezygnują z płacenia gotówką

Polacy coraz częściej rezygnują z płacenia gotówką

Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych form płatności. Płacenie zbliżeniowe kartą jest już na rynku standardem – taką możliwość oferuje 80 proc. kart i terminali płatniczych. Coraz powszechniejsze stają się także płatności zbliżeniowe telefonem.

Mączyńska: To będzie jedna z najtrudniejszych kadencji RPP

Mączyńska: To będzie jedna z najtrudniejszych kadencji RPP

Obecnie urzędująca Rada Polityki Pieniężnej będzie miała twardy orzech do zgryzienia. Będzie musiała pomyśleć, co zrobić, żeby pobudzić popyt, pobudzić inwestycje, czy i w jakim stopniu polityka pieniężna ma w tym pomóc.

newseria.pl 04.04.2016
Innowacje w HR ciągle poszukiwane

Innowacje w HR ciągle poszukiwane

W ostatnich latach, gdy wiele firm odczuwa skutki kryzysu ekonomicznego, ciągłych zmian i globalizacji, panaceum na przetrwanie w trudnym czasie i osiąganie sukcesu staje się stosowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania ludźmi.