Reklama

Aktualności

Reklama
Wypłyń na nowe rynki: Turcja. Konferencja Ebury [ZAPOWIEDŹ]

Wypłyń na nowe rynki: Turcja. Konferencja Ebury [ZAPOWIEDŹ]

W dobie rekordowych cen frachtu z Chin polscy importerzy na nowo odkrywają turecki rynek. Doceniają relację jakości do ceny, szerokość oferty, a także rozsądne koszty i terminy transportu. W efekcie wartość towarów sprowadzanych z Turcji do Polski bije wieloletnie rekordy. Szansę na rozwój biznesu – zarówno w segmencie B2B, jak i B2C, dostrzegają także polscy eksporterzy.

Reklama
Polska gra o stacji benzynowej zwróciła się w 90 minut. "Wyprzedziliśmy wysokobudżetowe projekty"

Polska gra o stacji benzynowej zwróciła się w 90 minut. "Wyprzedziliśmy wysokobudżetowe projekty"

Gas Station Simulator – autorski tytuł od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment, który swoją premierę na PC miał 15 września, w zaledwie 90 minut od premiery zwrócił jego twórcom wszystkie koszty produkcyjne o wartości 450 000 zł. Jednocześnie tytuł uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers, a także na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers.

Reklama
Kiedy warto zrezygnować z pracy?

Kiedy warto zrezygnować z pracy?

Niezależnie od tego, czy pracujesz na kontrakcie B2B, czy jesteś pracownikiem na umowie o pracę, czasami warto zrezygnować. Kiedy będzie to dobra decyzja?

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Dziś instytucje finansowe nie martwią się o pandemię. Główne problemy dopiero nadejdą. Brak zdolnych ludzi do pracy, wyzwania związane z zieloną transformacją oraz nadchodzące stopy procentowe, które mogą poważnie zagrozić stabilności niektórych banków to dziś wyzwania, o których się mówi - wynika z debaty podsumowującej Europejski Kongres Finansowy.

Audioteka z nowym prezesem

Audioteka z nowym prezesem

Rada nadzorcza spółki Audioteka wybrała nowego prezesa. Został nim Arkadiusz Seidler, dotychczasowy członek zarządu firmy.

Klient w cyfrowym świecie. Jak zapewnić spójne doświadczenie w środowisku omnikanałowym?

Klient w cyfrowym świecie. Jak zapewnić spójne doświadczenie w środowisku omnikanałowym?

Pandemia dramatycznie wpłynęła na wykorzystanie cyfrowych kanałów interakcji z klientami. Obok istniejących kanałów pojawiły się nowe, które jeszcze zwiększyły skalę wyzwań. Cyrkulacja pomiędzy nimi będzie wciąż przybierać na sile, dlatego coraz istotniejsze staje się dostarczanie konsumentom spójnego, omnikanałowego doświadczenia.

Reklama