Nowe szaty sportowców

Mateusz Bieniek w reklamie Pocztex
Mateusz Bieniek w reklamie Pocztex
Nie samymi golami, rekordami i treningami sportowiec żyje. Zawodnicy od zarania dziejów, w przerwach między śrubowaniem wyników, udzielają się również marketingowo – chyba każdy pamięta Adama Małysza wcinającego „fioletowe” słodkości, Roberta Lewandowskiego śpiewającego o pewnej sieci komórkowej czy Agnieszkę Radwańską przekonującą, że uwielbia chrupkie pieczywo. Teraz do grona sportowców mających w portfolio reklamowy epizod dołączył Mateusz Bieniek.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Popularny siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Spot reklamowy z udziałem Bieńka promuje usługę kurierską Pocztexu, a całość oparta jest na przesłaniu, że – jak tłumaczą pomysłodawcy kampanii – Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. – Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to konieczne działania w dynamicznej walce o udział w rynku KEP. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej. Pomysł na zaangażowanie Mateusza Bieńka wydaje się być trafiony – w końcu któż nie chciałby odbierać tak jak czołowy polski siatkarz?

Marketing sportowy dynamicznie się zmienia. Choć zaangażowanie popularnego sportowca do udziału w spocie reklamowym to wciąż najprostsza forma współpracy, firmy i marki wciąż szukają kolejnych źródeł dotarcia do fanów sportu. Z raportu Nielsen Sports pt. „Zmieniająca się wartość sponsoringu – światowe trendy w marketingu sportowym w 2021 r.” wynika, że kibice zaczęli poświęcaj więcej uwagi kwestiom środowiskowym i społecznym, w cenie są również innowacyjne sposoby interakcji z fanami. Dlatego najbliższe miesiące będą z całą pewnością bardzo ciekawe w kontekście dalszego rozwoju marketingu sportowego.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY