Wywiady
Fitnessowy gangster
Mam w sobie żądzę zwycięstwa. Lubię się widzieć wysoko w lidze. W ciągu następnych trzech lat otworzymy 100 klubów. Do końca 2022 r. będzie ich 135 – mówi Łukasz Dojka, właściciel sieci salonów Xtreme Fitness Gyms.
Perswazyjny jak poker
Negocjujemy i sprzedajemy całe życie i cały czas. Mama „sprzedaje” rano dziecku, żeby umyło zęby i zjadło śniadanie. Dziecko „sprzedaje” mamie, że chce wyjść później do szkoły albo, że chce jeszcze poleżeć. Jak to robić skuteczniej? – radzą Grzegorz Załuski i Adam Czajkowski, autorzy książki „Perswazyjny poker”.
Innowacja zamiast sprzedaży
W relacjach B2B firma powinna być partnerem klienta w rozwoju, a nie sprzedawcą i razem z nim tworzyć wartość, która pomoże mu realizować jego cele biznesowe. Dotychczasowe modele sprzedaży przestają być skuteczne – mówi Tyberiusz Mazurek, dyrektor sprzedaży Mondi Corrugated Solutions na Polskę.
Jak oszczędzić pół miliarda
Sprawny zespół zarządzania projektami może wygenerować dla firmy gigantyczne oszczędności i pozwala uniknąć tych inwestycji, które nie przyniosą oczekiwanego zysku – mówi Ewa Palarczyk, prezes Tauron Ekoenergia i dyrektor projektów inwestycyjnych w Tauron Polska Energia.
Robię efektowny drybling. Wywiad z Arkadiuszem Regiecem
Beesfund może być największą platformą crowdfundingową Międzymorza. Jesteśmy w stanie dogonić Anglików. A czy warszawska giełda jest w stanie przegonić London Stock Exchange? Nie, nie ma na to szans - mówi Arkadiusz Regiec, twórca platformy Beesfund.
Kod do sukcesu. Wywiad
Zachęcam wszystkich, żeby spróbowali uwolnić się od swojej kultury. Nie, aby ją odrzucić, tylko wzbogacić o inne elementy. Po prostu znaleźć swoją drogę. Można być Polakiem, ale warto wybrać sobie coś trochę od Japończyków, trochę od Skandynawów, trochę od Niemców. Ja uwolniłem się od francuskiej mentalności...
Zadbać o kandydata. Wywiad z Mają Gojtowską
Jeszcze niedawno firmy robiły wszystko, aby ich klienci byli szczęśliwi. Teraz potrzebna jest rewolucja – to pracownicy mają być w centrum uwagi. Bo jeśli zrekrutujemy dobrych ludzi, to właśnie oni sprawią, że nasi klienci będą zadowoleni – mówi Maja Gojtowska, specjalistka ds. HR i employer brandingu, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”.
Kuchenne studia wyrosną nie tylko w Polsce. Wywiad z Giulio D'Erme, współzałożycielem CulinaryOn
CulinaryOn to nie zwykłe restauracje, ale studia kulinarne, których celem jest stworzenie przestrzeni do spędzenia czasu w niestandardowy sposób. Polska ma stać się lokalnym centrum rozwoju tego wywodzącego się z Rosji konceptu - mówi w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Giulio D'Erme, jeden z założycieli CulinaryOn.
Chcemy badać powietrze na całym świecie. Wywiad z twórcą Airly
Dziś jesteśmy pierwszym źródłem informacji na temat jakości powietrza w kraju. To samo, co dla Polski, chcemy zrobić dla Europy, a potem dla świata. Już jesteśmy obecni w 25 krajach – mówi Wiktor Warchałowski, CEO i współzałożyciel Airly.
Mamy rok, żeby coś zmienić
To było do przewidzenia: w końcu będziemy musieli ostro rywalizować o pracowników z Ukrainy z innymi państwami. O tym, jak możemy to robić, jak się przygotować na otwarcie rynku niemieckiego na siłę roboczą spoza UE i czy naprawdę jest się czego bać, Alicja Hendler rozmawia z Pawłem Wolniewiczem, kierownikiem operacyjnym ds. cudzoziemców w Work Service.