Anna Grabowska, Żabka: Nie ma alternatywy dla zrównoważonego rozwoju

Anna Grabowska, Żabka
Anna Grabowska, Żabka
- Pandemia przewartościowała podejście firm do biznesu - tłumaczy Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich, Żabka Polska. Jak zmieniła się strategia największych przedsiębiorstw i jak zmieniło się ich podejście do kontrahentów?

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Wynik finansowy zawsze będzie ważny dla przedsiębiorstw, ale to elementy pozafinansowe mają teraz szczególne znaczenie: zarówno dla konsumentów, jak i pracowników, a także inwestorów czy rynki kapitałowe - tłumaczy Anna Grabowska.

Jak zaznacza, otwarcie się na zrównoważony rozwój jest jedyną drogą dla wszystkich firm, zarówno dużych, jak i małych. - Także firmy mniejsze dostosują się do trendów. Konsumenci będą wywierały presję - dodaje.

Zobacz całe nagranie przeprowadzone podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2021:

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ