Zielona transformacja biznesu to rynkowa konieczność? Wywiad z Martą Mikliszańską, Allegro.pl

Marta Mikliszańska
Źródło: materiały własne
Jako Allegro stale zachęcamy polski biznes - zwłaszcza małe i średnie przedsiębiorstwa - do tego, żeby w bardziej zrównoważony sposób wybierały sposoby dostawy czy pakowania produktów. Dajemy przy tym narzędzia, dzięki którym nasi partnerzy mogą skutecznie transformować swój biznes - mówi Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro.pl

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Konsumenci coraz bardziej doceniają firmy, które chcą być eko, widzą w tym ogromną wartość. Im już nie zależy tylko na tym, żeby kupować szybko, wygodnie i w najlepszej cenie. A przedsiębiorcy muszą podążać za potrzebami klientów - zauważa Marta Mikliszańska.

Przedstawicielka Allegro.pl zaznacza, że choć polscy przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi nowych wyzwań, to niezwykle istotna jest wciąż edukacja. - Jest duża wola po stronie sprzedawców, by wprowadzać innowacyjne rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju - dodaje Mikliszańska. W ramach działań edukacyjnych Allegro organizuje webinary dotyczące "zielonych rozwiązań" - w zeszłym roku uczestniczyło w nich ponad milion osób.

Wywiad odbył się podczas X Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Rozmowę można obejrzeć poniżej:

ZOBACZ RÓWNIEŻ