Zielona transformacja biznesu to rynkowa konieczność? Wywiad z Martą Mikliszańską, Allegro.pl
Źródło: materiały własne- Konsumenci coraz bardziej doceniają firmy, które chcą być eko, widzą w tym ogromną wartość. Im już nie zależy tylko na tym, żeby kupować szybko, wygodnie i w najlepszej cenie. A przedsiębiorcy muszą podążać za potrzebami klientów - zauważa Marta Mikliszańska.
Przedstawicielka Allegro.pl zaznacza, że choć polscy przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi nowych wyzwań, to niezwykle istotna jest wciąż edukacja. - Jest duża wola po stronie sprzedawców, by wprowadzać innowacyjne rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju - dodaje Mikliszańska. W ramach działań edukacyjnych Allegro organizuje webinary dotyczące "zielonych rozwiązań" - w zeszłym roku uczestniczyło w nich ponad milion osób.
Wywiad odbył się podczas X Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Rozmowę można obejrzeć poniżej: