vr

zobacz inne tematy
Być jak Louis Vuitton

Być jak Louis Vuitton

Raczej adaptujemy się do sytuacji, obecnie mamy ten komfort, że nie musimy łapać się każdego zlecenia. Kiedy mówimy, że będziemy mieli czas, by zająć się projektem, za kilka miesięcy, to klienci zwykle nie mają tego czasu, więc po prostu czekamy na kolejnych. Obecnie jesteśmy rentowni i mamy trochę za dużo pracy – deklaruje Kuba Matyka, współzałożyciel Melt Immersive.

Terapia za pomocą VR. Polski startup rusza ze sprzedażą własnych mobilnych gogli relaksacyjnych

Terapia za pomocą VR. Polski startup rusza ze sprzedażą własnych mobilnych gogli relaksacyjnych

VR TierOne to medyczny startup z okolic Wrocławia, który od lat łączy medycynę z nowymi technologiami. Nowym rozwiązaniem spółki są mobilne gogle VR, kierowane również do nabywcy detalicznego. Dzięki kompaktowemu rozwiązaniu i wysokiej jakości treści, użytkownik może we własnym zaciszu domowym oddać się głębokiej terapeutycznej relaksacji.

Marcin Przymus dołącza do zarządu Gaming Factory. Spółka rozwija studio produkcyjne

Marcin Przymus dołącza do zarządu Gaming Factory. Spółka rozwija studio produkcyjne

Marcin Przymus dołączył do zarządu Gaming Factory, notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie producenta i wydawcy gier wideo. Doświadczony menadżer od ponad roku brał udział w działalności spółki, jako doradca zarządu i COO, gdzie zajmował się m.in. tworzeniem oraz rozwijaniem struktur personalnych i motywacyjnych wewnątrz organizacji

Nowe technologie w HR. Raport

Nowe technologie w HR. Raport

Nowe technologie coraz częściej pomagają w rekrutacji pracowników oraz zarządzaniu kadrami w firmach na całym świecie. To efekt m.in. PANdemii koronawirusa, która spowodowała, że większość rozmów rekrutacyjnych w ostatnich latach była prowadzona online, a liczba osób pracujących zdalnie rosła z miesiąca na miesiąc.

Pszczoły przeciwko minom, wellbeing w VR. Oto najlepsze antywojenne rozwiązania technologiczne

Pszczoły przeciwko minom, wellbeing w VR. Oto najlepsze antywojenne rozwiązania technologiczne

22 zespoły z 5 krajów zaprezentowały antywojenne rozwiązania technologiczne, koncentrując się na zdrowiu psychicznym, dobrym samopoczuciu, rozminowywaniu terytoriów i innych kwestiach wojennych. W konkursie zorganizowanym przez Sigma Software Group, Tech Nation i House of Europe wzięło udział ponad 400 uczestników z Wielkiej Brytanii, Szwecji, Portugalii, Polski i Ukrainy.

Nowy, naprawdę wspaniały świat. Najlepsze startupy VR

Nowy, naprawdę wspaniały świat. Najlepsze startupy VR

Według firmy badawczej IDC globalne wydatki na technologie VR i AR od 2020 do 2024 r. wzrosną aż sześciokrotnie – do 130 mld dol. Obie technologie cieszą się coraz większym zainteresowaniem w kolejnych branżach. Czy polskie startupy wykorzystają biznesowe szanse, jakie przynosi wirtualna rzeczywistość?

1,2 mln zł dla EpicVR - krakowska spółka ze wsparciem od SATUS Games

1,2 mln zł dla EpicVR - krakowska spółka ze wsparciem od SATUS Games

Działający od 2020 roku Fundusz SATUS Games, powołany przez Bloober Team i SATUS, zainwestował w firmę EpicVR - twórcę technologii i aplikacji VR/AR oraz producenta gier Virtual Reality. Dzięki kwocie 1,2 mln zł krakowska spółka wzmocni zespół pracujący m.in. nad portem do Builder Simulator na VR oraz swoją autorską grą Reptile Park.

NetEase wchodzi na polski rynek i inwestuje w nowe studio gier VR

NetEase wchodzi na polski rynek i inwestuje w nowe studio gier VR

Nowe studio VR na mapie polskiego gamedevu - Something Random - pozyskało kilka milionów dolarów na rozwój od światowego giganta – NetEase. Spółka planuje umocnić pozycję Polski wśród liderów rozwoju rynku gier wirtualnej rzeczywistości, a pierwszy tytuł będzie dostępny już w 2023 roku.

Polacy chcą zmienić rynek escape room'ów. "Umożliwimy kreowanie zaawansowanych, hybrydowych światów"

Polacy chcą zmienić rynek escape room'ów. "Umożliwimy kreowanie zaawansowanych, hybrydowych światów"

W marcu ogłoszono, że spółka Bluekey pozyskała 5,65 mln zł na rozwój platformy VR dla escape roomów. Czym wyróżnia się rozwiązanie od Bluekey? Do świata wirtualnego przenoszone są prawdziwe, stacjonarnie działające pokoje zagadek z całego świata. Teraz partnerem projektu został serwis Lock.me – jeden z najprężniej działających międzynarodowych marketplace'ów na rynku escape roomów.

Big Cheese Studio osiągnęło 12 mln zł zysku netto w 2021 roku. "Ten rok powinien być lepszy"

Big Cheese Studio osiągnęło 12 mln zł zysku netto w 2021 roku. "Ten rok powinien być lepszy"

Big Cheese Studio opublikowało wyniki finansowe za zeszły rok. W 2021 roku spółka wypracowała 16,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost 42 proc r/r., a EBIT wyniósł 12.9 mln zł, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r. Na wypracowane wyniki wpływ miała sprzedaż bestsellerowej gry studia - Cooking Simulator, która zdobyła miano gry VR platformy Steam roku 2021.

Iron VR złożyła Dokument Informacyjny do GPW  Spółka prezentuje również nowe kierunki rozwoju

Iron VR złożyła Dokument Informacyjny do GPW Spółka prezentuje również nowe kierunki rozwoju

Iron VR – spółka zależna Carbon Studio – złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Iron VR planuje debiut na NewConnect jeszcze w tym roku. Rolę doradcy przy procesie wprowadzenia akcji spółki do obrotu pełni Grupa INC. Studio zaktualizowało też strategię rozwoju, której główne założenie to wydawanie co najmniej 2 tytułów rocznie.

Kamil Gaworecki dołączył do Rady Nadzorczej PunkPirates SA

Kamil Gaworecki dołączył do Rady Nadzorczej PunkPirates SA

Do Rady Nadzorczej PunkPirates, notowanej na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych spółki zajmującej się tworzeniem gier VR dołączył Kamil Gaworecki. Zastąpi tym samym Jana Ziemieckiego, który zrezygnował z pełnienia funkcji członka Rady Nadzorczej.

Cooking Simulator VR grą roku VR platformy Steam 2021. "Podążamy za trendami, będzie nowy projekt"

Cooking Simulator VR grą roku VR platformy Steam 2021. "Podążamy za trendami, będzie nowy projekt"

Produkcja Cooking Simulator VR z portfolio Big Cheese Studio – notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie producenta gier wideo – zdobyła nagrodę gry roku VR platformy Steam 2021. Jest to pierwsze takie wyróżnienie gry VR w historii polskiego gamedevu. Wkrótce spółka planuje wydanie kolejnych wersji, w tym na największą platformę VR Oculus Quest.

Immersion VR/AR Festival. Zobacz, poczuj, doświadczaj

Immersion VR/AR Festival. Zobacz, poczuj, doświadczaj

26-27 listopada 2021 r. w warszawskim Centralnym Domu Technologii odbędzie się pierwsza edycja festiwalu, poświęconego w całości działaniom w obszarze wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Na uczestników wydarzenia czekać będzie 80 stanowisk VR, 8 paneli z udziałem ekspertów, prezentacje najnowszych trendów i wiele innych atrakcji. Imprezę będzie można oglądać także online.

Premiera erotycznego horroru w wirtualnej rzeczywistości. Za technologię VR odpowiada polskie studio

Premiera erotycznego horroru w wirtualnej rzeczywistości. Za technologię VR odpowiada polskie studio

26 października na platformie Steam VR zadebiutuje Lust for Darkness VR. To najnowsza odsłona cenionego przez graczy tytułu, inspirowanego dziełami H. P. Lovecraft’ a i Zdzisława Beksińskiego. a przeniesienie gry do świata wirtualnej rzeczywistości odpowiada Iron VR. Twórcą erotycznego horroru psychologicznego, w podstawowej wersji na PC, jest notowane na NewConnect studio Movie Games.

Rehabilitacja po udarze mózgu w wirtualnym mieszkaniu? BioMinds zdobył 1,5 mln złotych od inwestorów

Rehabilitacja po udarze mózgu w wirtualnym mieszkaniu? BioMinds zdobył 1,5 mln złotych od inwestorów

Wymyślone przez Polaków z BioMinds wirtualne mieszkanie pomoże pacjentom po udarze mózgu w powrocie do zdrowia. Ich oparta o technologię VR i AR metoda przyspieszy rehabilitację i zwiększy jej skuteczność. Autorzy projektu BioMinds zdobyli właśnie kolejną rundę inwestycyjną w wysokości 1,5 miliona złotych od funduszu Aligo VC i aniołów biznesu.