sztuczna inteligencja

zobacz inne tematy
Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

QuarticOn rozwija projekt dla branży fashion – AI Stylistę Modowego, pozwalającego na zastąpienie personalnego stylisty sztuczną inteligencją. Według planów, rozwiązanie pojawi się na rynku pod koniec 2023 r. Będzie dostępne zarówno dla sektora B2B, jak i B2C. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego 4,7 mlnzł pochodzi z dofinansowania NCBR.

AGICortex tworzy sztuczną inteligencję na nowo. Polski deeptech z kolejnym finansowaniem

AGICortex tworzy sztuczną inteligencję na nowo. Polski deeptech z kolejnym finansowaniem

Rozwiązania AI działające wewnątrz robotów, dronów, systemów monitorujących i analitycznych, a także pozostałych urządzeń – to obszar, w którym specjalizuje się AGICortex. Spółka tworzy od podstaw sztuczną inteligencję dedykowaną często nieprzewidywalnemu i ciągle zmieniającemu się światu fizycznemu. Właśnie pozyskała na ten cel milion złotych finansowania od SpeedUp Venture Capital Group.

Jak zwalczyć przestępczość finansową? Niebawem rusza wydarzenie online - Fight FinCrime

Jak zwalczyć przestępczość finansową? Niebawem rusza wydarzenie online - Fight FinCrime

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy czy AI w służbie bezpieczeństwa finansowego – m.in. o tym w perspektywie globalnej i polskiej będą rozmawiać eksperci i ekspertki podczas wydarzenia online Fight FinCrime. W czwartek 25 listopada w godz. 10.00 – 18.00 odbędą się cztery webinary dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz quiz, którego zwycięzcy mają szansę przekazać wygraną na cel charytatywny.

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.

Polacy w finale najważniejszego światowego konkursu dla startupów. "Pomysł cholernie mi się podoba!"

Polacy w finale najważniejszego światowego konkursu dla startupów. "Pomysł cholernie mi się podoba!"

Medtech StethoMe został finalistą konkursu dla najbardziej innowacyjnych startupów technologicznych na świecie. – Dla startupów ten konkurs jest tym, czym Oscary dla branży filmowej – tłumaczy Wojciech Radomski, CEO StethoMe. Polski startup został wybrany z ponad 1300 innych firm z całego świata i znalazł się w gronie 20 najlepszych na świecie.

Polski startup i pilotaż platformy AI u giganta przemysłu 4.0

Polski startup i pilotaż platformy AI u giganta przemysłu 4.0

BOTWISE – startup rozwijający platformę AI do automatyzacji zapytań i przyspieszenia dostępu do rozproszonej wiedzy w organizacjach – zakwalifikował się do akceleratora KPT ScaleUp i otrzyma 200 tysięcy grantu na przeprowadzenie pilotażu. Rozwiązanie zostało wybrane przez Woodward, firmę zajmującą się projektowaniem, produkcją i serwisem systemów sterujących dla lotnictwa i energetyki.

Chatbot pomoże wypożyczyć rower. "Automatyzacja części procesów jest kluczowa"

Chatbot pomoże wypożyczyć rower. "Automatyzacja części procesów jest kluczowa"

W połowie maja br. aplikacje mobilne Nextbike Polska zostały rozszerzone o funkcję automatycznej komunikacji z użytkownikami. Chatbot stworzony przez KODA Bots ma usprawniać obsługę zapytań od użytkowników i przyspieszać proces odpowiadania na pytania wypożyczających rowery. Rozwiązanie dostępne jest już w aplikacjach Nextbike we Wrocławiu, Warszawie i Poznaniu.

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Morele w ciągu ostatnich kilku lat wykonało potwornie ciężką pracę związaną ze zmianą modelu biznesowego. Przede wszystkim zmieniliśmy strukturę organizacji – ze sklepu elektro-wertykalnego staliśmy się multiwertykalną platformą. Koszty inwestycji mamy już za sobą, teraz przed nami czekanie na zyski - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Michał Pawlik, współtwórca i prezes Morele.net.

Sztuczna inteligencja przeanalizuje emocje na rynkach finansowych. "Najlepszy algorytm na świecie"

Sztuczna inteligencja przeanalizuje emocje na rynkach finansowych. "Najlepszy algorytm na świecie"

Sentistock od Sentimenti to narzędzie służące do analizy na bazie emocji trendów w handlu różnymi instrumentami finansowymi: akcjami, parami walutowymi (Forex), kryptowalutami czy indeksami giełdowymi. Algorytm jest w stanie zrozumieć tekst i przypisać wyrazom konkretne znaczenia oraz emocje, jakie ludzie odczuwają w związku z tymi znaczeniami.

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Nowe technologie dostarczają szereg możliwości wzbogacenia i personalizacji doświadczeń zakupowych oferowanych klientom. To w dzisiejszym wyścigu o klienta w internecie jeden z najważniejszych motorów napędowych europejskich biznesów - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Efi Dahan, dyrektor zarządzający PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i Izrael.

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Digital Fingerprints skupia się przede wszystkim na cyberbezpieczeństwie, na zapewnieniu mechanizmów, które ochroni organizację przed fraudem, kradzieżą tożsamości czy phishingiem. Kluczowy jest rozwój sztucznej inteligencji, ponieważ nasze rozwiązania opierają się o machine learning - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Raczyński, CEO Digital Fingerprints.