motoryzacja

zobacz inne tematy
Jeszcze więcej koni

Jeszcze więcej koni

Domem supersamochodów są tory wyścigowe, a fetyszem ich miłośników – prędkość. Kiedyś zwracano w nich uwagę wyłącznie na osiągi, dziś nie zapomina się także o ekologii, a rynek zdobywają konstrukcje z napędem elektrycznym czy wodorowym.

Każdemu według potrzeb

Każdemu według potrzeb

Sprzedawca, menedżer, dyrektor regionu, członek zarządu – każdy z nich może jeździć służbowym samochodem. Ale, oczywiście, każdy innym. Różnice w jakości i cenie aut są zwykle zbliżone do rozpiętości płac na poszczególnych stanowiskach.

Autosamochód

Autosamochód

Wsiadamy do auta, wybieramy cel podróży w nawigacji, wciskamy przycisk „start” i... sięgamy po książkę. Samochód bezpiecznie dowiezie nas na miejsce, pozwoli wysiąść jak najbliżej, a potem samodzielnie zaparkuje. Fantastyka? Niekoniecznie...

Czas na wymianę

Czas na wymianę

Nowy samochód dla najmniejszych firm to spory wydatek, a dla tych nieco większych – ważna inwestycja. Czy warto więc czekać na początek nowego roku, by dokonywać zmian we flocie? No i na co zwracać uwagę, wybierając auto?

Nie tylko na bezdroża

Nie tylko na bezdroża

Błoto, głęboki bród, leśne ostępy – z tym tradycyjnie kojarzy się napęd na cztery koła. Lecz przydaje się on także na co dzień, nawet w mieście.

Oszczędność bez wyrzeczeń

Oszczędność bez wyrzeczeń

Prestiżowa limuzyna z 3-cylindrowym silnikiem? Dziś to możliwe – w czasach, gdy producenci aut na wszelkie sposoby tną emisję spalin, maleją pojemności skokowe i liczba cylindrów. Na szczęście, zwykle bez uszczerbku dla osiągów.

SUV jak smartfon i samolot

SUV jak smartfon i samolot

Współczesne SUV-y, tak jak nowoczesne telefony, potrafią niemal wszystko. Jeżdżą po polu i asfalcie, zapewniają rozrywkę, informacje, łączność ze światem i bezpieczeństwo. Ich kokpit potrafi być niczym ten w najnowszych myśliwcach. Wszystko dzięki nowoczesnym technologiom.

Czy hybrydy to już alternatywa?

Czy hybrydy to już alternatywa?

Jeszcze niedawno samochody z silnikiem hybrydowym przegrywały z innymi autami ceną, osiągami, komfortem i funkcjonalnością. Dziś w cuglach wygrywają 24-godzinny wyścig w Le Mans. Zaczęły też podbijać firmowe floty, także w Polsce.