„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!

To jest social selling
To jest social selling
Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

„To jest social selling” to pierwszy kompletny przewodnik po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań socialsellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:

 

Czym jest (a czym nie jest) social selling?

Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?

Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?

Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?

Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi socialsellingowych?

Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?

Jak mierzyć efektywność działań socialsellingowych?

Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?

 

Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiesz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Nauczysz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.

Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.

„To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.

ZOBACZ RÓWNIEŻ