crowdfunding
zobacz inne tematyCel: 4,5 mln złotych. Kombinat Konopny odsłania karty przed jutrzejszą emisją
Kombinat Konopny planuje pozyskać 4,5 mln zł na dalszy rozwój w ramach kolejnej akcji crowdfundingowy. W poprzedniej takiej akcji, przeprowadzonej rok temu, firma zebrała 4,2 mln złotych w rekordowe 38 minut.
Wielkopolska Manufaktura Wódek rusza z kampanią crowdfundingową
Dziś, 18 listopada, ruszyły zapisy na akcje Wielkopolskiej Manufaktury Wódek. Firma chce pozyskać ponad 2,1 mln złotych poprzez kampanię crowdfundingową.
Czy drony zastąpią patrole interwencyjne? REAKTO zrewolucjonizuje ochronę mienia
Koniec z wymówkami o braku dostępnego patrolu, czy opóźnieniami spowodowanymi korkami ulicznymi. Polska firma REAKTO znalazła sposób, by usprawnić ochronę domów jednorodzinnych, a także dużych obiektów. Aktualnie REAKTO intensyfikuje działania związane z budową infrastruktury składającej się z sieci bezobsługowych stacji dokujących i floty dronów, aby zapewnić szybką i skuteczną ochronę.
Funwisher Jarosława Kuźniara idzie po finansowanie społecznościowe. W planach globalna ekspansja
Funwisher – cyfrowa platforma oferująca m.in. unikalne życzenia wideo od gwiazd – chce zdobyć udział w światowym rynku personalizowanych filmów dla dzieci. Do 2026 roku chce sprzedawać swoje produkty w 6 językach na terenie 14 krajów. Jeszcze w IV kwartale 2021 ma odbyć się emisja crowdfundingowa spółki.
Kolejna zbiórka, kolejne miliony od inwestorów. Stars.Space zebrał 4,5 mln złotych
Zakończyła się zbiórka crowdfundingowa w ramach emisji akcji startupu Stars.Space. Firma zebrała 4,55 mln złotych, czyli maksymalną dopuszczalną kwotę. Teraz szykuje wejście na giełdę.
Kolejny sukces Palikota. Jego spółka znów zebrała maksymalną kwotę w crowdfundingu
Niecałe 4,5 mln złotych pozyskała spółka Alembik należąca do Janusza Palikota w ramach zbiórki crowdfundingowej. W poprzedniej rundzie udało się jej pozyskać 4,2 mln złotych.
Stars.Space rusza po 4,5 mln złotych
Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space S.A. W ramach pierwszej transzy złożono zapisy na wszystkie akcje.
Zbiórka KTS Weszło bez rekordu, ale z imponującym wynikiem
Rekordu szybkości zakończenia zbiórki crowdfundingowej nie ma, ale właściciele KTS Weszło mają powody do radości Firma zebrała maksymalną dopuszczalną kwotę 4,5 mln złotych.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.
Kolejny producent alkoholi zapowiada emisję crowdfundingową. "W pełni rozwiniemy skrzydła"
Wielkopolska Manufaktura Wódek SA, rodzinna firma z Murowanej Gośliny, planuje pozyskać kapitał na rozwój dzięki emisji akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Zespół składający się z doświadczonych gorzelników tworzy wysokoprocentowe alkohole premium tradycyjnymi metodami, z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Nowa platforma crowdfundingowa z kolejną zbiórką. To Zonifero z branży nieruchomości
Zonifero to startup, który przygotował platformę do zarządzania hybrydowym miejscem pracy. Firma chce pozyskać pieniądze na rozwój poprzez zbiórkę crowdfundingową na platformie Stockambit.
Useme rusza z akcją crowdfundingową. 2,5 mln złotych do zebrania
Useme rozpoczął emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Celem spółki jest pozyskanie 2,5 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój technologii. Do końca 2023 r. Useme rozważa także debiut na giełdzie.
Slippers Family ze wsparciem Tomasza Karolaka. Polska marka startuje z kampanią crowdfundingową
27 września wystartuje kampania crowdfundingowa firmy Slippers Family. To polska marka tworząca zdrowotne obuwie dla dzieci.
Coffeedesk poszuka pieniędzy u inwestorów indywidualnych. Nadchodzi nowa emisja na Crowdway
Coffeedesk, firma z branży kawowej, podjęła decyzję o emisji akcji poprzez platformę Crowdway. To druga tego typu operacja w ostatnich latach.
Polska spółka inwestuje w przyszłość stomatologii. Druk 3D wkrótce w każdym gabinecie dentystycznym?
Stomatologia należy do branż najszybciej adaptujących innowacje. Olsztyński Zortrax Dental z Grupy Zortrax tworzy wyspecjalizowane rozwiązania, dzięki którym chce odegrać znaczącą rolę w stomatologicznej rewolucji cyfrowej. Wkrótce zostanie zaprezentowany ekosystem dedykowanych urządzeń, materiałów oraz oprogramowania.
Adamaszek: "Rynek męskich kosmetyków jest w Polsce bardzo zaniedbany. Chcę to zmienić" [WYWIAD]
Polski rynek męskich kosmetyków stanowi kopię rynku damskich kosmetyków, tyle że sprzed dwudziestu lat. Mnóstwo osób jest przekonanych, że mężczyźni nie używają kosmetyków, a jeśli już używają to takie z niższej półki, do 40 zł - mówi Maciej Adamaszek, twórca marki męskich kosmetyków True Men Skin Care.
Rusza kampania crowdfundingowa WeirdFish. W fazie koncepcyjnej spółki pozostają 3 nowe projekty
22 lipca WeirdFish S.A. rozpocznie publiczną emisję akcji na platformie NavigatorCrowd. Niezależny producent gier wideo chce pozyskać kwotę 2 mln zł. Środki z kampanii crowdinvestingowej spółka przeznaczy na marketing autorskiej gry – Oddyssey: Your Space, Your Way oraz rozpoczęcie prac nad nową produkcją.
Wystartował Browar Jastrzębie. To efekt zbiórki na platformie crowdfundingowej
W czerwcu br. oficjalnie wystartował Browar Jastrzębie. Jego uruchomienie było możliwe dzięki przeprowadzeniu w 2018 roku zbiórki na platformie Beesfund. Teraz twórcy browaru uruchomili kolejny projekt.
Więcej pieniędzy, ale i więcej odpowiedzialności. Zbiórki internetowe czeka rewolucja
Już nie milion euro, a docelowo aż pięć będzie można zebrać na rozwój swojego startupu z wykorzystaniem internetowych platform crowdfundingowych. Jednak pomysłodawcy będą musieli jeszcze rzetelniej podchodzić do swoich ofert - serwisy będą bowiem musiały dokładniej przyglądać się projektom inwestycyjnym i będą podlegać pod KNF.
Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł
Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.
Polska marka kosmetyków naturalnych chce zebrać 1 mln zł. Twarzą kampanii Weronika Rosati
Spółka Lajuu wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja - tak reklamują markę jej twórcy. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
Startuje nowa platforma na polskim crowdfundingu. Navigator Crowd pomoże spółce gamingowej
Navigator Crowd - tak nazywa się nowa platforma na polskim rynku crowdfundingu udziałowego. Firma ogłosiła już pierwszą zbiórkę - niebawem ruszy emisja akcji spółki gamingowej Weird Fish.
Polski startup postawił na crowdfunding w Japonii. Zebrał milion złotych
Krakowska firma Vasco Electronics zakończył zbiórkę na japońskiej platformie crowdfundingowej Makuake. Startup zebrał 26 mln jenów, czyli około miliona złotych. To znaczne przebicie pierwotnego celu, czyli zebranie 200 tys. jenów.
Ruszy kolejna wielka zbiórka pieniędzy. Na crowdfunding postawi Netsu
4,5 mln złotych od inwestorów chce pozyskać firma Netsu, producent i dystrybutor pomp ciepła. Zbiórka rozpocznie się w II kwartale br. na platformie Crowdway.
Polska spółka IT zainwestuje w narzędzia dla niepełnosprawnych internautów. To szansa także dla firm
Do 11 maja 2021 roku inwestorzy mogą nabyć akcje kieleckiej firmy Wirtuale.pl S.A. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój i wdrożenie innowacyjnych narzędzi dla przedsiębiorców, a jedno z nich ułatwi osobom niepełnosprawnym korzystanie z platform internetowych.
Crowdfunding udziałowy napędza konopną rewolucję w Polsce. Czy warto inwestować w spółki konopne?
Przemysł konopny rozwija się w Polsce w zawrotnym tempie, dając młodym spółkom duże perspektywy rozwoju, a inwestorom dobrą okazję do zarabiania. Crowdfunding udziałowy świetnie wpisuje się w specyfikę branży. Wielka siła społeczności skupionych wokół konopi już dwukrotnie pozwoliła zamknąć emisje ECF w rekordowym czasie.
Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati
Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.
TOP 10: Ranking największych akcji crowdfundingowych w Polsce w I kwartale 2021
Prawie 30 mln złotych zebrały firmy na polskich platformach crowdfundingowych od początku roku. Prezentujemy unikalne zestawienie 10 największych zbiórek.
Polskie zegarki premium idą po finansowanie społecznościowe. Balticus chce zebrać ponad 2 mln zł
Balticus SA niebawem ruszy z kolejną kampanią crowdfundingową, tym razem promowaną przez platformę Crowdway. Pozyskane środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę portfolio produktów, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz zbudowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Ambasadorem marki jest Kamil Grosicki.
4,5 miliona w niecałe 8 godzin. Tenczyńska Okovita zakończyła zbiórkę pieniędzy
Sukcesem zakończyła się emisja akcji spółki Tenczyńska Okovita realizowana w formule crowdfundingu udziałowego. Emisja potrwała zaledwie 8 godzin. Ponad 116 tys. akcji objęło łącznie 977 inwestorów.
Palikot: "Rewolucja alkoholowa trwa. Po drogie alkohole sięga nawet 30 proc. Polaków" [TYLKO U NAS]
Dziś nie znajdzie pan poważnej restauracji, która nie miałaby w ofercie polskich win. Polskie piwo jest modniejsze niż to z Czech czy Niemiec. O mocnym alkoholu nie wspominając, którego nasz kraj zawsze był stolicą. Stąd mój pomysł, żeby robić polską whisky - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Janusz Palikot.
Tenczyńska Okovita rusza 23 marca z emisją crowdfundingową
Oferta akcji Tenczyńska Okovita SA ruszy we wtorek 23 marca o godz. 9:00. Dzień wcześniej zostaną upublicznione szczegóły emisji. Spółka Janusza Palikota planuje pozyskać 4 436 158 zł.
Crowdfunding na farmy fotowoltaiczne? Firma pozyskała 2,5 mln złotych ale cel jest bardziej ambitny
Farmy Fotowoltaiki, firma należąca do grupy Berg Holding pozyskała od inwestorów 2,5 mln złotych. Cel jest bardziej ambitny - ponad 4 mln złotych na budowę instalacji na Podkarpaciu. Trwa emisja akcji na platformie Crowdway.
Polskie kino w crowdfundingu. Można inwestować w "Króla dopalaczy"
"Król dopalaczy" będzie filmem o 29-letnim Janie S., który na lukach w polskim prawie zbudował imperium dopalaczy. W głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Wołoska, Łukasza Simlata i Weronikę Rosati. Emisja crowdfundingowa ruszy na przełomie I i II kwartału 2021 roku.
Polskie obuwie rzemieślnicze rusza na podbój Europy. W planach debiut na NewConnect
Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem – wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Debiut na NewConnect nastąpi nie wcześniej niż w 2023 roku.