Coffeedesk poszuka pieniędzy u inwestorów indywidualnych. Nadchodzi nowa emisja na Crowdway

Zarząd Coffeedesk
Zarząd Coffeedesk, fot. materiały prasowe
Coffeedesk, firma z branży kawowej, podjęła decyzję o emisji akcji poprzez platformę Crowdway. To druga tego typu operacja w ostatnich latach.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Coffeedesk chce wystartować z nową emisją akcji w III kwartale br. Firma zamierza pozyskać nawet milion euro. Przypomnijmy, w 2020 roku spółka-matka Coffedesk, czyli All Good, pozyskała w ramach emisji 2 mln złotych. Program realizowany był również przy współpracy z Crowdway.

Coffeedesk. Rusza zbiórka

Jak podała firma, jednym z celów na najbliższe miesiące jest rozwój sprzedaży omnichannel z siecią stacjonarnych showroomów oraz wdrażanie innowacyjnych technologii wsparcia sprzedaży online opartych o AI i automatyzację marketingu.

Emisja akcji ma przyspieszyć rozwój spółki.

- Chcemy się rozwijać dalej, by utrzymać tempo rozwoju eCommerce, które koronawirus przyspieszył o kilka lat. Stawiamy na sprawdzone rozwiązania, dlatego po raz drugi przeprowadzimy emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Społeczność, którą tworzymy w oparciu o najwyższe standardy relacji jest dla nas filarem. Chcemy zaprosić kolejnych inwestorów do świata kawy, udowadniając, że jest to dochodowa i odporna na zewnętrzne uwarunkowania branża – powiedział Łukasz Wichłacz, CEO firmy.

Spółka w ciągu pierwszej połowy br. zanotowała wzrost przychodów w skali roku o 38,66 proc. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły 46 mln złotych. Najmocniej, bo aż o 113 proc., urósł segment sprzedaży przez sieć showroomów.

Największe zbiórki crowdfundingowe

Coffeedesk. Inwestycje firmy

Kluczowymi kanałami sprzedaży dla spółki są platformy internetowe B2C i B2B. Firma upatruje ich dalszego rozwoju w inwestycjach w nowoczesne technologie, takie jak automatyzacja marketingu, dynamiczny pricing, personalizacja, rekomendacje zakupowe wspierane przez sztuczną inteligencję czy zaawansowane systemy CRM. Powstająca nowa platforma dla biznesu będzie pracować na światowej klasy systemie Salesforce, wdrożenie którego będzie jednym z pierwszych w historii polskiego eCommerce.

W całym 2020 r. Coffeedesk pozyskał 40 000 nowych klientów, zatrudnił 93 nowych pracowników, zrealizował niemal 170 tys. zamówień i wypracował ponad 3 mln zł zysku brutto przy przychodach na poziomie 78,7 mln zł.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ