Slippers Family ze wsparciem Tomasza Karolaka. Polska marka startuje z kampanią crowdfundingową

Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun i twórc
Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun i twórca marki Slippers Family, fot. materiały prasowe
27 września wystartuje kampania crowdfundingowa firmy Slippers Family. To polska marka tworząca zdrowotne obuwie dla dzieci.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego obuwia dla dzieci, chce zebrać fundusze na dalszy rozwój. Celem jest sprzedaż miliona par butów dla dzieci rocznie wyłącznie przez internet. Aby zrealizować ten plan Slippers Family chce pozyskać 2 milionów złotych. Kampanię będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki. 

Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100 proc. rok do roku.

- Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce - komentuje Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun i twórca marki Slippers Family. Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak znany m.in. z serialu Rodzinka.pl. 

W dalszej perspektywie możliwa jest ekspansja zagraniczna. - Naszą wizję jest stanie się globalnym dostawcą zdrowego obuwia dla dzieci, ale zanim ją zrealizujemy, chcemy najpierw być nr 1 w Polsce, a potem krok po kroku będziemy zdobywać kolejne rynki stając liderem w ofercie zdrowego obuwia do przedszkola, szkoły, żłobka i domu. Naszą ekspansję zaczniemy od krajów skandynawskich, gdzie ze względu na klimat, ale także troskę o dzieci zwraca się szczególną uwagę na aspekty zdrowotne i ekologiczne odzieży dla dzieci, w tym oczywiście obuwia. Trwają już intensywne prace nad strategią wejścia na te rynki - zapewnia Sołtyk.

Pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na automatyzację procesów produkcji i logistyki, zwiększenie stanów magazynowych oraz marketing. - Zamierzamy być spółką dywidendową, która nie tylko obiecuje akcjonariuszom wzrost wartości firmy, ale również regularnie będzie wypłacała dywidendę, od początku spółka przynosiła zyski - dodaje Marek Sołtyk. 

Produkcja w samym sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu. To polskie zagłębie zakładów obuwniczych, z którego pochodzą znane Relaxy czy Sofixy. Obuwie marki Slippers Family produkowane jest wyłącznie w Polsce Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.

Pierwsze kapcie do przedszkola w ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w 2013 roku w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt. Były to m.in. tygrys, zebra, pantera, koala, żyrafa, czarna pantera i gepard.  Za sukcesem obuwia stał przemyślany oraz dopracowany wygląd, a także budzący sympatię dzieci design.

Twórca marki, Marek Sołtyk, ma ponad 25 letnie doświadczenie biznesowe. Jest twórcą marki Jan Niezbędny i konkursu Teraz Polska. Był współwłaścicielem firmy konsultingowej specjalizującej się w strategii i jej wdrażaniu w Polskich Spółkach Giełdowych m.in. Graal, Pamapol, Wilbo. 

Wizja butów idealnych 

Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100. Certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ