Kolejna zbiórka, kolejne miliony od inwestorów. Stars.Space zebrał 4,5 mln złotych

Stars.Space
Stars.Space, fot. materiały prasowe
Zakończyła się zbiórka crowdfundingowa w ramach emisji akcji startupu Stars.Space. Firma zebrała 4,55 mln złotych, czyli maksymalną dopuszczalną kwotę. Teraz szykuje wejście na giełdę.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Zakończona 20 października oferta akcji była zaprezentowana na platformie CrowdConnect. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC.  Zgodnie z zapowiedziami władze Stars.Space rozpoczynają działania związane z przygotowaniem do debiutu na NewConnect, który jest planowany na pierwsze półrocze 2022 r. 

O starcie zbiórki pisaliśmy 14 października. 

Oferta Stars.Space

Oferta Stars.Space była podzielona na dwie transze. Pierwsza była skierowana do większych inwestorów, w której spółka zaoferowała akcje o wartości miliona złotych. W ramach drugiej transzy rozpoczętej 14 października i otwartej dla wszystkich spółka pozyskała 3,55 mln złotych. Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln złotych (po podwyższeniu kapitału).

- Z wielką radością informujemy o spektakularnym sukcesie emisji. Jej wartość wyniosła maksymalny zakładany poziom czyli 4,55 mln zł. Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu. Cieszymy się, że nasz model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem inwestorów i chcielibyśmy bardzo podziękować im za zaufanie. Intensywnie pracujemy nad tym, aby udowodnić wynikami, że nasz model działania jest jednym z najbardziej efektywnych na rynku kosmetycznym – komentuje Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space. 

Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu. 

Równolegle, od 10 października trwa kampania marketingowa nowej marki spółki Stars from the Stars na TikToku. Hasztag akcji #ItsAboutStars osiągnął już ponad 100 mln wyświetleń. 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ