Polska marka kosmetyków naturalnych chce zebrać 1 mln zł. Twarzą kampanii Weronika Rosati

Lajuu
Fot. materiały prasowe
Spółka Lajuu wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja - tak reklamują markę jej twórcy. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie, a jego wartość wynosi kilkanaście mld zł. Coraz większą popularnością cieszą się kosmetyki naturalne. Jak zapowiedziało PMR w raporcie „Analiza rynku kosmetycznego i prognozy rozwoju na lata 2020-2025” popularność naturalnych preparatów pielęgnacyjnych w nadchodzących latach będzie stale rosnąć, na co wpływać będzie wzmocnienie trendów związanych ze zdrowym stylem życia.

Wykorzystując dobre prognozy dla branży, a także trend wegańskich i naturalnych składów, spółka Lajuu SA, wprowadza nową markę do pielęgnacji klasy premium, której sekretem są innowacyjne receptury i wyselekcjonowane składniki. Zaangażowanie w biznes celebrytki, posiadającej szerokie grono odbiorców zarówno w Polsce, jak i zagranicą, ma wpłynąć na sukces rynkowy marki.

Z miłości do naturalnych kosmetyków

Za nową spółką Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama z produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Preparaty powstawały z własnej potrzeby oraz wieloletniej pasji do naturalnej pielęgnacji.

- Kilka lat temu jako przyszła mama i miłośniczka naturalnej, świadomej pielęgnacji utwierdziłam się w przekonaniu, że polski rynek – choć bogaty w kosmetyki naturalne – pominął produkty, które oprócz właściwego składu (bez sztucznych, toksycznych dodatków), będą miały subtelny, niedrażniący zapach. Na rynku funkcjonowały oczywiście brandy apteczne bezzapachowe, jednak ich skład pozostawiał wiele do życzenia. Poszukując preparatów, które będą w stu procentach odpowiadały moim potrzebom trafiłam na niszę na rynku kosmetyków naturalnych i zdecydowałam się ją wypełnić – mówi Aneta Stacherek, założycielka marki Bellamama oraz prezes zarządu Lajuu SA. I dodaje: – Przy współpracy z ekspertami, opracowałam receptury i koncepcje produktów Bellamama, a później sprzedawałam je na niewielką skalę. W ubiegłym roku, mimo panującej pandemii, sprzedaż w sklepie internetowym rok do roku wzrosła o około 50 proc. Wykorzystując zainteresowanie naturalną pielęgnacją, dobrą sytuację rynkową oraz zdobywaną przez lata wiedzę, połączyłam swoje siły z zespołem, który ma doświadczenie biznesowe oraz z Weroniką Rosati. W ten sposób stworzyliśmy markę Lajuu.

W ostatnich miesiącach rośnie znaczenie kanału e-commerce w kontekście sprzedaży kosmetyków naturalnych, co ma związek oczywiście z wprowadzanymi obostrzeniami w handlu. Według badania Kantar Millward Brown obecnie już co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci (35 proc. respondentów). Idąc tym tropem, głównym filarem biznesu Lajuu i kanałem dystrybucji jest własny sklep internetowy.

Na platformie Beesfund.com trwa właśnie kampania crowdfundingowa - na koncie marki jest już ponad 250 tys. zł. Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji, którzy razem z nami chcą współtworzyć wysokiej jakości produkty – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.

Twórcy Lajuu stawiają na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne. Wzbogacają je innowacyjnymi komponentami takimi jak: bioferment z bambusa, lift oleoactif czyli roślinny botoks czy lingostem, otrzymywany z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Pozyskane w ramach kampanii środki zostaną przeznaczone także na wdrażanie kolejnych innowacyjnych składników.

– Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam. Naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach – podsumowuje Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY