benefity pracownicze
zobacz inne tematy(Nie)oczywisty benefit. Co zrobić, żeby chciało się pracować?
Benefity to jeden z „wabików” w ofertach pracy i magnesów trzymających pracowników w danej organizacji. Są tacy, którzy będą ekscytować się zestawem owoców w owocowy czwartek i tacy, którzy bez określonych świadczeń nie zaczynają negocjacji z rekruterami. Zestaw kuszących dodatków może zaskoczyć, ale czy często trafiają tam takie, które faktycznie sprawią, że będzie nam się chciało pracować?
Przepis na motywację, czyli przegląd najlepszych benefitów pracowniczych
Dobre dodatki do pensji są, obok wynagrodzenia, najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie kandydatów do firmy i zatrzymanie u siebie tych, którzy już pracują. Pod warunkiem jednak, że są trafione, czyli odpowiadają aktualnym potrzebom pracowników. Czy da się zaspokoić wszystkie? Oczywiście, że nie. Ale warto inwestować w te, na których najbardziej im zależy. Gra jest warta świeczki, bo dobre samopoczucie i satysfakcja pracowników powodują motywację do pracy i efektywność, a tym samym lepsze wyniki finansowe firmy. A o to chyba każdemu przedsiębiorcy chodzi.
Najcenniejszy benefit
Aż 80 proc. Polaków uważa, że zdrowe odżywianie jest ważne w celu zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia. Zadbaj o swoich pracowników i zyskaj, także finansowo – radzi Michał Szpala, prezes InnBenefits.
Dbałość w różnych wymiarach
Jak skutecznie budować politykę benefitową, by jednocześnie realizować cele kluczowe z punktu widzenia pracownika i pracodawcy – podpowiada Michał Płaczkiewicz, dyrektor Działu HR, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Unum Życie.
Benefity – nie tylko korzyści „tu i teraz”
Pracownicy będą mieć przekonanie, że jeśli zdarzy się uraz, choroba, wypadek, a nawet jeśli zabraknie bliskiej osoby, nie zostaną wtedy sami.
Asystent dobrostanu
Przyszedł czas na kompleksowe i proaktywne wsparcie wellbeingu, bo dobrostan jest profilaktyką na miarę aktualnych potrzeb pracowników i pracodawców – przekonuje Piotr Szostak, dyrektor zarządzający ds. strategii i rozwoju produktu w Benefit Systems.
Kto pyta nie błądzi
Badanie potrzeb pracowników to podstawa udanego programu benefitowego. Warto więc zapytać np. w ankiecie, czego oczekują i, co najważniejsze, postarać się te oczekiwania spełnić.
Krócej znaczy kreatywniej
Dbałość o kondycję pracowników to przewaga konkurencyjna i to nie tylko, gdy chce się pozyskać nowe talenty, ale przede wszystkim zdobyć nowych klientów. Agencja digitalowa Rise360 wyznacza rynkowe trendy...
Owoce, kij czy marchewka? Czyli o współczesnych formach benefitów dla twojego pracownika
O benefitach pracowniczych pisze Ewa Lenc, członkini Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, w ramach której kobiety zyskują przestrzeń do rozwoju i promocji swoich biznesów.
Czy benefity pracownicze wciąż mają znaczenie dla kandydatów? Wywiad z Arturem Białkowskim
Kandydaci, wybierając miejsce pracy, w którym chcą podjąć zatrudnienie, nadal zwracają uwagę na ofertę benefitową. Powiem więcej, benefity stały się już pewnego rodzaju standardem, nie tylko wynagrodzenie jest ważne - mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover.
Gleevery promuje nowy benefit: wypożyczaj sprzęt bezpłatnie
Na urlop zabierz profesjonalnego drona z kamerą, wymarzony rower, albo zrób profesjonalne kino domowe w domu – za sprzęt nie zapłacisz ani złotówki – jeśli załapiesz się na nowy benefit dla pracowników. Gleevery promuje dodatek "korzystanie bez kupowania".
Presja płacowa a siła benefitów i zwolnienie z ZUS
Karta Lunchowa to benefit, na którym zyskują wszyscy: działy finansowe, działy HR i pracownicy.
Czas silversów, dumni rodzice, siła kobiet. Gorące trendy HR
W wyścigu o zdobycie i utrzymanie talentów w firmie trzeba śledzić trendy, a jeszcze lepiej je wyprzedzać. Oto dekalog dobrego HR-owca.
Jak dbać o zdrowie pracowników
Narzędzia HR dla małych i dużych firm.
Trampolina do kariery. Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport?
Dlaczego pracodawcom powinno zależeć, by pracownicy uprawiali sport, nawet w godzinach pracy? Choćby z powodu rzadszych absencji. Tylko jak namówić zespół, by odszedł od biurek?
Firmowy dekalog, czyli przegląd rynku benefitów pracowniczych
Łowienie talentów jest trudne, ale jeszcze trudniejsze jest utrzymanie najlepszych pracowników w firmie. Pieniądze to czasem za mało, warto mądrze korzystać z możliwości, jakie dają benefity. Oto przegląd trendów w pozapłacowym motywowaniu pracowników.
Wellbeing w nowej odsłonie
#GreatResignation, wypalenie zawodowe, nowe oczekiwania pracowników, a do tego ich ciągły niedobór na rynku. Jak firmy mogą radzić sobie z tymi wyzwaniami podpowiada Izabela Kluzek-Kot, coach, ekspert ds. wellbeingu.
Benefity finansowe i żywieniowe oraz… słowo dziękuję
Niemal połowa pracowników nie jest zadowolona z oferty benefitowej pracodawcy. Oto kilka praktycznych wskazówek jak to zmienić.
Tony śmieci generowane przez benefity pracownicze. Jak być eko i dbać o pracowników?
Polacy coraz chętniej sortują śmieci, unikają jednorazowych opakowań, oszczędzają wodę i wspierają ekologiczne inicjatywy. Nie zdają sobie jednak sprawy jak duże znaczenie dla ekologii ma wybór sposobu dokonywania przez nas płatności.
W pandemii EY zdał egzamin z relacji wewnątrz firmy
Dodatkowe dni wolne, doposażenie stanowiska pracy w domu i rozwój relacji w zespołach, a także certyfikaty poprawiające kompetencje, możliwość realizacji własnych innowacyjnych pomysłów, wolontariat, promocja różnorodności oraz wsparcie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami – to tylko niektóre sposoby, jakimi EY przyciąga pracowników.
Specjalne benefity, hybrydowy model pracy - 5 oczekiwań milenialsów wobec miejsca pracy
Sondaż przeprowadzony przez Great Place to Work® wśród pracowników z pokolenia Y dowodzi, że w całym USA jedynie 44 proc. milenialsów jest zadowolona ze swojej pracy. To najniższy odsetek w porównaniu z pozostałymi pokoleniami. Czego więc milenialsi oczekują po idealnym miejscu pracy?
Benefity w dobie pandemii. Na co postawiły firmy? [TYLKO U NAS]
Prawie 8 na 10 polskich firm oferuje swoim pracownikom pozapłacowe benefity. W ostatnich miesiącach doszło jednak do dużych przetasowań w ofercie. Szczegółowe badanie w tym zakresie przygotowało Nationale Nederlanden.