zdrowie
zobacz inne tematySzkoła rodzenia w smartfonie. Popularne marki parentingowe łączą siły
Coraz chętniej wyposażamy nasze smartfony w różnorodne aplikacje - nie tylko gwarantujące nam rozrywkę, ale również te bardziej użyteczne. W 2020 roku z samego tylko Google Play pobranych zostało aż 108,5 mld aplikacji. Na technologii mogą także polegać kobiety w ciąży oraz młodzi rodzice, którzy coraz częściej potrzebne wsparcie zyskują.
Zdrowa Firma, nowe podejście do dbania o zdrowie pracowników
Opieka medyczna od zawsze była ważnym aspektem życia nie tylko każdej rodziny, ale też każdego przedsiębiorcy prowadzącego własną firmę. Aż przyszedł rok 2020 i wszyscy zrozumieliśmy, że zdrowie jest po prostu najważniejsze. To ono właściwie decyduje o jakości naszego życia.
Polka stworzyła aplikację dla chorych na Hashimoto. Hashiona już dostępna dla pacjentów
Hashiona to “wirtualna klinika” pomagająca pacjentom zmagającym się m.in. z Hashimoto w polepszeniu jakości życia. Dzięki aplikacji chorzy mogą śledzić swoje objawy, połączyć się ze specjalistami i otrzymać dostęp do edukacyjnych treści.
Badanie SAS: Klienci zwracają większą uwagę na bezpieczeństwo niż niską cenę produktu lub usługi
Jak wynika z badania SAS, 65 proc. klientów wskazuje bezpieczeństwo jako kluczowy czynnik wpływający na ich przywiązanie do marki. Wzrósł również poziom akceptacji dla technologii angażujących użytkowników, co ma związek z pandemią COVID-19.
Czy brak popularnych „mentoli” zmobilizuje palaczy do rzucenia nałogu?
Wiele krajów prowadzi świadomą politykę redukcji szkód zdrowotnych wywołanych paleniem tytoniu. W Polsce np. od maja obowiązuje zakaz sprzedaży papierosów mentolowych.
Jak będą wyglądały Dziecięce Szpitale Przyszłości? [RAPORT]
Fundacja K.I.D.S. zaprezentowała raport “Dziecięcy Szpital Przyszłości”, nakreślający wizję transformacji placówek ochrony zdrowia. Eksperci Fundacji nie tylko postawili diagnozę, identyfikując wyzwania współczesnych szpitali, ale także zaproponowali ponad 100 innowacyjnych rozwiązań, które zmieniają szpitalną rzeczywistość na bardziej przyjazną - zarówno pacjentom, jak i lekarzom.
AILIS - nowoczesna technologia, która pomoże w walce z rakiem piersi
Polacy opracowali system monitoringu stanu zdrowia piersi, wykrywający nawet najmniejsze zmiany nowotworowe wśród kobiet o gęstej budowie piersi oraz małych miseczkach.
Deloitte: Ponad 60 proc. Polaków odzież sportową kupuje w sklepach stacjonarnych
Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. Jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, sześć na dziesięć osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych.