startupy

zobacz inne tematy
Pierwszy biznes w Polsce. Problemy z kosztami i pracownikami [DUŻY RAPORT]

Pierwszy biznes w Polsce. Problemy z kosztami i pracownikami [DUŻY RAPORT]

Połowa polskich startupów ma problemy z mocno rosnącymi kosztami biznesowymi. Dodatkowo ludzie, którzy rozwijają pierwszy biznes, obawia się odpływu zagranicznych funduszy oraz kolejnych "czarnych łabędzi", czyli nieprzewidzianych zjawisk. Oto najnowszy raport fundacji Startup Poland o sytuacji na rynku startupów.

Startupy technologiczne pod lupą. Przychody rosną, zyski maleją

Startupy technologiczne pod lupą. Przychody rosną, zyski maleją

Średni wiek założyciela polskiego startupu technologicznego to prawie 39 lat. 72 proc. polskich firm generuje już przychody, ale średnia strata netto wzrosła w porównaniu do ubiegłego roku - wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Taylor Economics.

iTaxi świętuje 10-lecie. Zaczęło się od startupu Stefana Batorego a teraz czas na kolejne przejęcia

iTaxi świętuje 10-lecie. Zaczęło się od startupu Stefana Batorego a teraz czas na kolejne przejęcia

Od paru taksówek w Warszawie, do floty składającej się z tysięcy pojazdów dostępnych dla pasażerów w niemal całej Polsce. W ciągu 10 lat iTaxi rozwinęło się z niewielkiego startupu stworzonego przez Stefana Batorego do jednej z największych tego typu firm w całym kraju. Przedstawiciele iTaxi podsumowują dekadę funkcjonowania na rynku.

Foodsi z wielomilionową rundą finansowania

Foodsi z wielomilionową rundą finansowania

6 mln złotych w ramach rundy seed zebrał startup Foodsi, czyli projekt, którego celem jest ograniczenie marnowania żywności. Przypomnijmy, startup znalazł się na naszej najnowszej liście "10 Rookies of the year", czyli najbardziej obiecujących startupów.

Oni wiedzą, jak działa twój umysł i na tym zarabiają. "Jesteśmy świadomi broni w naszych rękach"

Oni wiedzą, jak działa twój umysł i na tym zarabiają. "Jesteśmy świadomi broni w naszych rękach"

Startup Behavio wie, co siedzi w twojej głowie. I potrafi to wykorzystać, by poprawić jakość kampanii marketingowych. Przerażające? - Zawsze byliśmy świadomi „broni”, która jest w naszych rękach, bardzo ostrożnie selekcjonujemy klientów – nie współpracujemy z ludźmi, którzy chcą wykorzystać dane do narażenia ludzi na niebezpieczeństwo