paczkomaty

zobacz inne tematy
InPost z przychodami ponad 2,5 mld zł w trzecim kwartale 2024. Planuje zainwestować w tym roku do 1,5 mld zł

InPost z przychodami ponad 2,5 mld zł w trzecim kwartale 2024. Planuje zainwestować w tym roku do 1,5 mld zł

W trzecim kwartale 2024 r. grupa InPost odnotowała wzrost przychodów o 22,6 proc. co kształtuje się na poziomie 2,53 mld zł (250 mln zł.na czysto). Przez ten okres InPost zainwestował 986 mln zł, o 40 proc. więcej niż przed rokiem. Spółka planuje w całym 2024 r. zainwestować 1,4-1,5 mld zł, wykluczając wydatki na fuzje i przejęcia.

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Pomimo trudnych warunków gospodarczych i skomplikowanej sytuacji na rynku e-commerce, InPost w I kwartale br. zanotował wzrost liczby przesyłek o 29% r/r, osiągając 1 996 mln zł, skorygowana EBITDA wzrosła o 36% r/r, osiągając wartość 557 mln zł, natomiast wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się w pierwszym kwartale o 21% r/r, sięgając 198,7 mln sztuk.

To nie jest „tani” biznes, czyli koszty w e-commerce

To nie jest „tani” biznes, czyli koszty w e-commerce

Rozwój w świecie online może być tańszy, niż offline! Wymaga to jednak dobrego przygotowania i rozumienia prowadzenia biznesu – m.in. wybór narzędzi i rozwiązań, które dadzą nam nie tylko przewagę jakościową, ale i kosztową.

Optymalizuj koszty w e-commerce

Optymalizuj koszty w e-commerce

Kryzys energetyczny doprowadził do ogromnej presji na wszystkie firmy w polskim biznesie. Wbrew pozorom cierpi na nim nie tylko handel tradycyjny, ale też e-commerce. Celem firm powinno być dążenie do optymalizacji kosztów i automatyzacji procesów. Jak to zrobić?

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Dla prawie 16 mln Polaków najbliższy punkt odbioru paczki znajduje się w odległości ponad 10 minut pieszo. Same tylko paczkomaty InPost są wciąż poza zasięgiem 20 mln klientów, a w niektórych rejonach klienci muszą przejechać aż 27 km do najbliższego - wynika z raportu Automaty paczkowe i punkty odbioru w Polsce - nowa rzeczywistość świata dostaw opracowanego przez firmę dataplace.ai

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.