Reklama

Instagram

zobacz inne tematy
Marzysz o pracy influencera? Coraz więcej twórców internetowych rezygnuje zarobku na platformach

Marzysz o pracy influencera? Coraz więcej twórców internetowych rezygnuje zarobku na platformach

Zmęczenie platformami społecznościowymi, spadki zasięgów, rosnące wymagania algorytmów oraz potrzeba stabilniejszych przychodów – to główne czynniki, które kształtowały plany twórców internetowych w 2025 roku. Jak pokazują dane z raportu Ekonomia Twórców 2025, część z nich deklarowała rezygnację z platform, stawiając na dłuższe formaty i kanały własne. Jakie platformy chcieli rozwijać, a które opuścić?

Viralowy fitness. Zajęcia, które podbijają media społecznościowe

Viralowy fitness. Zajęcia, które podbijają media społecznościowe

Dźwiganie żelastwa, maratony czy crossfit są passé. W fitnessie coraz bardziej liczą się nie tyle spalone kalorie czy wyrzeźbione mięśnie, ile efektowne „rolki” na Instagramie lub TikToku. Zapraszamy na zajęcia, które już dziś podbijają media społecznościowe.

Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Jak (nie) być w mediach społecznościowych

Sukces komunikacji w social mediach sprowadza się do autentyczności. Prowadzą do niej różne drogi. W strategii komunikacji niezmienne pozostaje jedno: jak zmieniają się dziś potrzeby naszych klientów. Bez przekazu opartego na konkrecie nie zbudujesz grupy odbiorczej.

Jak złowić klienta w sieci

Jak złowić klienta w sieci

Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.

Nie tylko Facebook

Nie tylko Facebook

W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.

Reklama