Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock
Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.

Ej, Dobroszek, może założymy sobie TikToka? – spytała niedawno moja przyjaciółka. – Jasne, czemu nie! – odparłem po chwili zastanowienia, w końcu podczas kwarantanny nie można bez przerwy oglądać „The Office”. Wystarczyło kilkadziesiąt sekund, bym stał się członkiem liczącej – według niektórych szacunków – ponad półtora miliarda społeczności korzystającej z tej aplikacji. – TikTok będzie w dalszym ciągu rosnąć. Nie jest to już tylko chwilowa moda wśród nastolatków, ale kanał, którym interesują się celebryci, artyści, dziennikarze, a także politycy czy różnego rodzaju instytucje – uważa Katarzyna Czajkowska, head of social media w Schulz brand friendly.

Po pierwsze: rozrywka

Tańczący Lewandowski. Andrzej Duda zapraszający na turniej e-sportowy. Trener fitnessu pokazujący jak robić pompki, gotująca aktorka, a nawet nastolatek podkładający głos pod popularny kabaretowy skecz. Na TikToku znajdziemy wszystko. – Największym fenomenem tej aplikacji jest fakt, że ciągle dzieje się tam coś nowego. Cechuje ją pewnego rodzaju luz, którego nie sposób znaleźć w innych miejscach – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce (551 tys. obserwujących). 

TikTok to platforma do nagrywania i oglądania krótkich filmików za pomocą urządzeń mobilnych. Według danych podawanych przez właściciela aplikacji – ByteDance, a więc najszybciej rozwijającego się chińskiego startupu –...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 7/2020 (58)

Więcej możesz przeczytać w 7/2020 (58) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ