Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia
fot. Adobe StockEj, Dobroszek, może założymy sobie TikToka? – spytała niedawno moja przyjaciółka. – Jasne, czemu nie! – odparłem po chwili zastanowienia, w końcu podczas kwarantanny nie można bez przerwy oglądać „The Office”. Wystarczyło kilkadziesiąt sekund, bym stał się członkiem liczącej – według niektórych szacunków – ponad półtora miliarda społeczności korzystającej z tej aplikacji. – TikTok będzie w dalszym ciągu rosnąć. Nie jest to już tylko chwilowa moda wśród nastolatków, ale kanał, którym interesują się celebryci, artyści, dziennikarze, a także politycy czy różnego rodzaju instytucje – uważa Katarzyna Czajkowska, head of social media w Schulz brand friendly.
Po pierwsze: rozrywka
Tańczący Lewandowski. Andrzej Duda zapraszający na turniej e-sportowy. Trener fitnessu pokazujący jak robić pompki, gotująca aktorka, a nawet nastolatek podkładający głos pod popularny kabaretowy skecz. Na TikToku znajdziemy wszystko. – Największym fenomenem tej aplikacji jest fakt, że ciągle dzieje się tam coś nowego. Cechuje ją pewnego rodzaju luz, którego nie sposób znaleźć w innych miejscach – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce (551 tys. obserwujących).
TikTok to platforma do nagrywania i oglądania krótkich filmików za pomocą urządzeń mobilnych. Według danych podawanych przez właściciela aplikacji – ByteDance, a więc najszybciej rozwijającego się chińskiego startupu –...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 7/2020 (58) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.