Raport: Social media
Płatny Facebook i Instagram. Zuckerberg ogłosił cenę subskrypcji
Około 70 zł za miesiąc zapłacimy za prowadzenie konta na Facebooku czy Instagramie, jeśli zdecydujemy się na skorzystanie z opcji profilu "Meta Verified".
Rekord Guinnessa: Elon Musk z największą utratą fortuny w historii
Właściciel Twittera słono zapłacił za przejęcie platformy społecznościowej. Czy spodziewał się, że w konsekwencji nie tylko utraci tytuł najbogatszego człowieka na świecie, ale pobije rekord Guinnessa jako miliarder, który najszybciej stracił swoją fortunę?
Smartfon od Tesli zmiażdży Apple?
Elon Musk zapowiada stworzenie smartfona konkurencyjnego dla Apple. Choć na razie to jedynie groźby miliardera wywołane reakcją na groźbę usunięcia Twittera z Appstore, powszechnie wiadomo, że prace nad telefonem nowej generacji od Tesli trwają.
Twitter z dłuższymi postami. Musk znów zaskakuje
Aż 4 tysiące znaków będzie mógł liczyć post na Twitterze. To prawdziwa rewolucja wobec 280 znaków limitu obowiązującego do tej pory. Krótkie posty to esencja portalu kupionego przez Muska - nic dziwnego, że jego użytkownicy mają mieszane uczucia wobec decyzji miliardera.
Wpadka Brukseli: 400 tys. euro wydane bez sensu
Nieoczekiwana fiasko wirtualnej imprezy zorganizowanej przez Komisję Europejską. Cyfrowe spotkanie kosztowało 400 tys. euro - zjawiło się na nim 5 osób.
Nie tylko Facebook
W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.
Przekuwanie fanpejdża w sprzedaż
Czy strona profilowa firmy na Facebooku, zwana fanpejdżem, może generować jej sprzedaż? Tak, ale tylko gdy firma ta ma już bazę oddanych jej klientów, którzy mogą być zainteresowani treściami, jakie tam zamieści. A najlepiej, gdy fanpejdż jest elementem szerszej marketingowej strategii.
Czy social media sprzedają?
Promowanie sprzedaży w mediach społecznościowych potrafi się wyraźnie przełożyć na jej wzrost i związane z tym zyski w gotówce, czasami zresztą bardzo niskim kosztem. Dowodzą tego opisane niżej przypadki.