erli
zobacz inne tematyERLI rośnie prawie 7 razy szybciej niż rynek e-commerce
ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce w Europie, zakończyła trzeci kwartał 2024 roku z imponującymi wynikami finansowymi i operacyjnymi. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. platforma niemal podwoiła swoje przychody netto względem analogicznego okresu rok wcześniej, a w samym Q3 wzrost ten wyniósł 87%.
Platforma ERLI przekroczyła próg rentowności w 4 lata od startu
Platforma zakupowa ERLI w pierwszych trzech miesiącach 2024 r. podwoiła liczbę transakcji oraz przychód netto, a obrót (GMV) wzrósł o 90% r/r. Dzięki temu EBITDA spółki po pierwszym kwartale wyniosła ponad 3,2 mln zł. Spółka planuje do 2025 roku zainwestować ponad pół miliarda złotych na rozwój oraz działania marketingowe.
Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu
ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują. Już co druga transakcja na ERLI opłacona jest BLIKIEM.
ERLI i PayU rozszerzają współpracę partnerską o raty 5x0%
ERLI udostępnia system rat 0% tuż przed doroczną gorączką zakupów.
Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI
Już niebawem dla setek tysięcy uczniów rozpoczynających naukę w pierwszych klasach szkół podstawowych po raz pierwszy zabrzmi dzwonek szkolny. Dlatego warto sprawdzić oferty na ERLI, a przy okazji zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.
Premiera aplikacji Erli. "To sposób na obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów"
Erli - jeden z najszybciej rozwijających się marketplace w Polsce - rusza z kolejną ofensywą na rynku e-commerce. Do końca 2024 roku Erli zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.
Erli: Mamy coraz większą popularność
Erli.pl zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności.
Jak zwiększyć sprzedaż na marketplace?
Przygotowaliśmy pięć prostych porad, jak skutecznie poprawić wyniki twojego e-sklepu, który działa na platformie typu marketplace.
Reklama online – niech cię znajdą!
Jak cię nie zobaczą, to nie kupią. Dlatego budowa rozpoznawalności to absolutna podstawa biznesu w e-commerce. Jak to robić?
Sprzedaż online. 5 zasad, o których należy pamiętać
Bez znajomości kilku podstawowych zasad, nie odniesiesz sukcesu w sprzedaży e-commerce. Poznaj je jeszcze zanim założysz swój pierwszy e-sklep.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.
Erli rośnie mimo spowolnienia? "Nasz model biznesowy jest odporny na zawirowania ekonomiczne"
Mimo dużego spowolnienia w branży e-commerce, platforma Erli.pl chwali się rekordowymi wynikami. Jak przekonuje Adam Ciesielczyk, prezes Erli, przyjęta strategia dopasowała się do trudnych czasów biorąc pod uwagę poszukiwanie oszczędności ze strony klientów.
Erli uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców na platformie
Erli uruchomiła program obniżający finansowe bariery wejścia dla polskich przedsiębiorstw w branży e-commerce. Dla nowo zarejestrowanych sprzedawców czeka o połowę niższa prowizja przez sześć miesięcy.
Erli chce zainwestować 50 mln złotych w e-sklepy. "Model radykalnie obniży koszty dla sprzedających"
Do końca tego roku firma Erli chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google Ads o wartości 50 mln złotych. Ponadto szykowana jest specjalna platforma i szereg innych działań, które mają pomóc sprzedającym w internecie - podano w komunikacie.
Polska firma z rynku e-commerce rzuca wyzwanie gigantom. "Chcemy dać klientom alternatywę"
- W tym dynamicznie zmieniającym się sektorze, jakim jest e-commerce, kluczowy jest również pomysł na siebie. Jako Erli.pl chcemy dać klientom alternatywę, ale musi być ona wysokiej jakości - mówi Adam Ciesielczyk, prezes serwisu. W rozmowie zdradza, jakie plany ma przed sobą firma.
Amazon wymiecie konkurencję po wejściu do Polski? "Nasz rynek e-commerce jest pojemny"
Uruchomienie polskiego sklepu Amazona już niebawem. Tymczasem jak tłumaczy w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl - polskiego marketplace`u, krajowy rynek e-commerce jest na tyle obszerny, że znajdzie się na nim miejsce także i dla nowych graczy.