Moja firma

Jak rozwinąć firmę w niestabilnych czasach

Jak rozwinąć firmę w niestabilnych czasach

Kiedy otoczenie biznesowe zmienia się dosłownie z dnia na dzień, nie uda ci się rozwinąć firmy, jeśli nie zwrócisz uwagi na jej fundamenty.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 30.10.2023
Oblicza różnorodności

Oblicza różnorodności

Pinkwashing, greenwashing czy rainbowwashing – o oskarżenie o różne „washingi” nietrudno, zwłaszcza w dobie rosnących wymogów regulacyjnych i oczekiwań społecznych. Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas, zdradza, w jaki sposób tworzyć spójną, transparentną i różnorodną organizację.

Praca dla kilku minut euforii

Praca dla kilku minut euforii

Wygrywanie jest niezwykle uzależniające, stale chcesz więcej. Kiedy masz chwilę wytchnienia lub okres bez sukcesów, zaczynasz tęsknić za zwycięstwami. Stajesz na rzęsach, żeby jeszcze raz doświadczyć tych wspaniałych uczuć – mówi Bartosz Zmarzlik, czterokrotny mistrz świata w żużlu.

Dopal swój startup chmurą

Dopal swój startup chmurą

Startupowe community 12 października po raz kolejny spotkało się na evencie organizowanym w ramach programu Let’s get cloud. Inicjatywa stworzona przez Google Cloud i OChK do wspierania rozwoju startupów w zaledwie dwa lata pomogła już ponad 150 polskim firmom.

Bardzo mały biznes, całkiem spore możliwości

Bardzo mały biznes, całkiem spore możliwości

Swobodna działalność gospodarcza – bez uciskającego administracyjnego gorsetu – to bardzo sensowne rozwiązanie. Niestety dotyczy to tylko osób, które chcą prowadzić biznes w ograniczonym zakresie. Jak się do tego zabrać?

Pomysł na biznes – placówka pocztowa

Pomysł na biznes – placówka pocztowa

Jednym z bezpieczniejszych sposobów na własny interes jest współpraca partnerska. Pod parasolem silnej marki, która ma za sobą dziesiątki udanych przedsięwzięć zdecydowanie łatwiej wystartować ze swoją własną działalnością. O tym, jak wygląda prowadzenie partnerskiej placówki pocztowej opowiadają agenci firmy Speedmail.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 25.10.2023

Cyberatak jak Netflix. Cybercrime-as-a-Service coraz bardziej dostępny

Cyberatak jak Netflix. Cybercrime-as-a-Service coraz bardziej dostępny

Gdzieś po drugiej stronie globu siedzi przestępca, który za kilka dolarów może wykupić usługę cyberataku na twoją firmę, wykraść jej dane albo sparaliżować jej działalność. Tak działa Cybercrime-as-a-Service. I jest coraz tańszy i coraz bardziej dostępny.

Cezary Szczepański 07.10.2023
Postawić cyfrowe mury obronne

Postawić cyfrowe mury obronne

„Walka z hakerami jest jak walka z hydrą – w miejsce jednej ściętej głowy odrastają trzy kolejne”. „To już ten moment, w którym musimy bić na alarm”. „Rozwój technologii sprawił, że każdy może zostać cyberprzestępcą”. To tylko kilka cytatów z wywiadów z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, jakie przeprowadziliśmy w ostatnich miesiącach.

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!

Nie chcemy byle jakiego systemu kaucyjnego

Nie chcemy byle jakiego systemu kaucyjnego

Żeby system kaucyjny był efektywny i sprawnie działający, musi być zrozumiały i dostępny dla konsumenta. Wszyscy tego oczekują – mówi Anna Sapota, wiceprezes ds. public affairs dla Europy Północno-Wschodniej w Grupie TOMRA.

Czy jesteśmy wystarczająco czujni w sieci

Czy jesteśmy wystarczająco czujni w sieci

Minimaliści, Zaradni, Pragmatycy, Ryzykanci – jako internauta prawdopodobnie należysz do jednej z tych grup. Warto się zastanowić, do której, ponieważ od tego może zależeć twoje bezpieczeństwo w sieci.

Wellbeing na topie. Jak przyciągnąć do firmy nowych specjalistów

Wellbeing na topie. Jak przyciągnąć do firmy nowych specjalistów

Z danych Grant Thornton wynika, że w Polsce mamy prawie 0,5 mln wakatów. Nic więc dziwnego, że firmy stają na głowie, by przyciągnąć nowych specjalistów i zatrzymać tych, którzy już pracują. Udaje się to najczęściej tym, którzy nie tylko uczciwie opłacają swoich pracowników, ale także odpowiadają na ich potrzeby życiowe.

Małgorzata Wolska 29.09.2023
Nie tylko gaszenie pożarów

Nie tylko gaszenie pożarów

Przestępcy mogą mieć techniczne zaplecze na pstryknięcie palcem, w przeróżnych modelach. Powiem wprost: obecnie, by zostać hakerem, wystarczy mieć pieniądze – przekonuje Robert Grabowski, szef CERT Orange Polska.

Gdzie te zagrożenia?

Gdzie te zagrożenia?

Polisy majątkowe i OC stają się niezbędnym produktem w każdej firmie. Udowadniają to historie „z życia”.

Jak zabezpieczyć biznes. Siedem kroków dla każdej firmy

Jak zabezpieczyć biznes. Siedem kroków dla każdej firmy

Na rynku znaleźć można mnóstwo produktów finansowych, które łączy jedno – zabezpieczenie funkcjonowania biznesu. Tylko jak połączyć ten cel z indywidualną specyfiką firmy i kwestiami finansowymi?

Cezary Szczepański 27.09.2023
Co dla biznesu liczy się w ubezpieczeniach

Co dla biznesu liczy się w ubezpieczeniach

Ubezpieczenie dla MSP pozwala zabezpieczyć firmę, aby w przypadku niespodziewanych sytuacji mieć wsparcie i bez przeszkód prowadzić działalność.

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.

Małgorzata Wolska 22.09.2023
Głusi w firmie Fakty i mity

Głusi w firmie Fakty i mity

Co roku w ostatnią niedzielę września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego. Z tej okazji przyglądamy się korzyściom, jakie może mieć pracodawca zatrudniający niesłyszących pracowników.

Jak AI zautomatyzuje twoje biuro

Jak AI zautomatyzuje twoje biuro

Często słyszysz o tym, jak AI może zrewolucjonizować to, jak wykonujemy pracę, ale nie wiesz, czy da się to zrobić w twojej firmie? Przedstawiamy 10 pomysłów na to, jak automatyzować pracę w każdym biurze dzięki sztucznej inteligencji.

Współpracować czy nie? Oto jest pytanie! [WYWIAD]

Współpracować czy nie? Oto jest pytanie! [WYWIAD]

Teraz łatwiej znaleźć na nie odpowiedź. Apfino wprowadza innowacyjne rozwiązanie, umożliwiające weryfikację kontrahentów w różnych rejestrach dłużników oraz bazach publicznych w jednej usłudze. O jego znaczeniu rozmawiamy z Łukaszem Rozlachem, prezesem Comarch Finance Connect.