Marka Godna Zaufania
Marka Godna Zaufania. 3 kroki do budowania zaufania w niepewnych czasach
Określenie marka godna zaufania w czasach pandemii nabrało nowego kontekstu. Panująca wokół niepewność sprawiła, że brandom stawiamy jeszcze większe wymagania. Oczekujemy, że będą nam dawały choćby drobne poczucie stabilizacji i normalności.
Marka Godna Zaufania. Cyfrowa gospodarka z mniejszym zaufaniem
W internecie marka podlega nieustannej ocenie. Tutaj szybko wykrywane są ściemy i fałszywe intencje. Dlatego trzeba być do bólu szczerym, szybko reagować na kryzysy i nie przesadzać z komunikowaniem – mówili uczestnicy debaty Marki Godnej Zaufania.
Marka Godna Zaufania 2021. 29 kwietnia wielki finał badania
29 kwietnia opublikujemy najnowszą wersję badania Marka Godna Zaufania. To badanie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu.
Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania
Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.
Pracownik w roli ambasadora - jak budować pozycję marki w mediach społecznościowych
Budowanie zaufania do marki to proces, którego niezwykle ważnym elementem są pracownicy. Jak uczynić z pracowników ambasadorów marki i influencerów, którzy będą budowali jej pozycję w mediach społecznościowych podpowiadają dr hab. Paweł Korzyński i dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.
Budowa marki a zyski. Jak zarobić więcej na wartościach?
Najcenniejsza – to określenie, które wbrew pozorom wcale nie odnosi się wyłącznie do wyceny brandu. Jego siła ukryta jest w wartościach, które za sobą niesie. Tylko tak można zbudować markę godną zaufania.
Rysa na wizerunku
Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.
Gotowi na kryzys. Jak nie zniszczyć swojej marki? [WYWIAD]
Każda marka chciałaby być godna zaufania. Podstawą zaufania jest poczucie bezpieczeństwa. Jak je budować, podpowiada Paweł Tkaczyk, strateg marki.
Marka godna zaufania to marka bezpieczna
Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.
Odpowiedzialni budzą zaufanie. Dlaczego firmy stawiają na CSR?
Dobra firma oferuje świetne produkty i usługi. Doskonała firma oferuje świetne produkty i usługi, ale także stara się, aby świat był lepszy – przekonuje guru marketingu Philip Kotler. Marki godne zaufania stawiają na działania CSR i dzięki temu zyskują klientów.
Komunikacja – klucz do zaufania
Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.
Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania
Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.
Zaufanie w cyfrowym świecie. Jak utrzymać klienta w trudnych czasach?
Budowa i utrzymanie zaufania klienta w internecie – to wyzwanie, przed jakim stanęły firmy w obliczu Covid-19. Jaką taktykę zastosowały firmy, które zostały wyróżnione w badaniu Marka Godna Zaufania?
Jak pracownicy budują markę firmy
Marka to nie tylko firma. Daj swoim pracownikom błyszczeć i budować swoje marki osobiste, a dostaniesz fantastyczną wizytówkę firmy. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić, a pracownikom stworzyć odpowiednie warunki.
Kategorie i zwycięzcy badania Marka Godna Zaufania 2020
Oto wyniki najnowszej edycji badania Marka Godna Zaufania
Marka Godna Zaufania 2020. Czołówka trzyma się mocno
W naszym badaniu nie pytamy przedsiębiorców, od kogo kupują produkty i usługi, ale o to, komu z dostawców najbardziej ufają. Bo zaufanie w biznesie, zawsze przecież ważne, stało się w ostatnich latach fundamentem rozwoju i wzrostu firm. A w trudnych czasa
Ufa, lubi, kupuje
Stworzenie dobrego produktu lub usługi to zbyt mało, by osiągnąć sukces. Decyduje o nim coś jeszcze – co jest trudniej mierzalne niż udziały w rynku czy przychody ze sprzedaży. To silna, wiarygodna marka i związane z nią pozytywne skojarzenia obecnych i potencjalnych klientów. Komu najbardziej ufają przedsiębiorcy?