10 najciekawszych polskich tiktokerów
Fot. @adaoinsta1. Klaudia Halejcio
124 tys. obserwujących
Aktorka znana z mniej istotnych ról, influencerka o sporych zasięgach. Jej tiktokowy profil nie jest ani szczególnie oryginalny, ani najchętniej oglądany, jednak liczne metamorfozy gwiazdy oraz duży dystans do siebie sprawiają, że naprawdę przyjemnie ogląda się jej filmiki. Halejcio zaangażowała się w akcję „Zostań w domu”, a także przekonywała na TikToku, że każda zużyta butelka PET jest wartościowym surowcem wtórnym.
2. Alicja Mocek
1,2 mln obserwujących
Jeśli szukasz wymyślnych wygibasów lub ruszania ustami do znanej melodii – tutaj tego nie doświadczysz, bowiem Mocek wykorzystuje TikToka do zaprezentowania swojego talentu malarskiego. Na jej profilu znajdziesz nie tylko filmiki z prac nad kolejnymi rysunkami, lecz także krótkie wideo wykorzystujące animację poklatkową. Gratka zwłaszcza dla fanów popkultury, bowiem wśród sportretowanych przez twórczynię znaleźli się m.in. Rick i Morty, Garfield, a także bohaterowie serialu „Stranger Things”.
3. Łukasz Chwieduk
554 tys. obserwujących
Finalista XII edycji „Mam Talent!” wykorzystuje TikToka, by zaprezentować swoje piłkarskie umiejętności. W aplikacji aktywny od ponad półtora roku. Nie tylko pokazuje, jakich tricków z piłką można nauczyć się we własnym mieszkaniu, ale również z humorem podchodzi do zagadnienia – swego czasu furorę na TikToku zrobił jego filmik pt. „Jak piłkarze segregują śmieci”. Współpracował m.in. z...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 7/2020 (58) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.
Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia
Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.
Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!
Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.