social media

zobacz inne tematy
TikTok wprowadza automatyczne limity czasu na korzystanie z aplikacji dla niepełnoletnich

TikTok wprowadza automatyczne limity czasu na korzystanie z aplikacji dla niepełnoletnich

Masz mniej niż 18 lat? TikTok wprowadził automatyczne limity czasu na korzystanie z aplikacji. Wynosi ona tylko 60 minut dziennie. - Oprócz przejrzystych reguł dotyczących moderowania treści skupiamy się również na edukacji naszych użytkowników i zaznajamianiu ich z narzędziami, które wesprą utrzymanie cyfrowego dobrostanu - mówi Jakub Olek z TikToka.

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Media społecznościowe wywołują depresję? "W social mediach będziemy spędzać coraz więcej czasu"

Jak wskazują eksperci, niezbyt rozważne korzystanie z mediów społecznościowych zwiększa ryzyko zachorowania na depresję. Dotyczy to jednak nie tylko biernych obserwatorów, ale też twórców, którzy często muszą mierzyć się nie tylko z hejtem, ale też toczyć boje z bezdusznymi algorytmami napisanymi przez technologicznych gigantów.

Kim jest Social Media Manager?

Kim jest Social Media Manager?

W obecnych czasach media społecznościowe są nieodłącznym elementem życia większości ludzi. Tak samo jest w przypadku przedsiębiorstw – trudno wyobrazić sobie firmę, nieposiadającą kont na portalach społecznościowych. Dzięki temu klienci mają szansę poznać ofertę oraz opinie na temat danego biznesu. Osobą dbającą o pozytywny wizerunek na kanałach społecznościowych jest Social Media Manager.

10 najciekawszych polskich tiktokerów

10 najciekawszych polskich tiktokerów

Choć TikTok służy przede wszystkim do zabawy, znajdziesz na nim wiele profili wychodzących poza stricte rozrywkowy schemat. Spędziliśmy w aplikacji wiele godzin, a teraz podpowiadamy, które konta warto obserwować, jeśli interesuje cię coś więcej niż tylko taneczne ruchy w rytm znanych przebojów.

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia

Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.

6 zasad działania na LinkedIn

6 zasad działania na LinkedIn

Prowadzenie działań na LinkedIn nie jest łatwe. Znając kilka zasad, rozbudujesz system działań dostosowany do swoich potrzeb i możliwości.

W grupach siła

W grupach siła

W grupach na Facebooku możemy rozmawiać z potencjalnymi klientami jak ze swoimi znajomymi. To ich wielka zaleta i rzecz, o którą trudno na firmowym fanpejdżu. Tym bardziej godna uwagi w czasach, gdy FB obcina zasięgi postów na profilach firm i marek, a grupy wspiera.

Zgrana kampania w niezgranych mediach

Zgrana kampania w niezgranych mediach

Kampanii promocyjnych przeprowadzanych w różnych mediach społecznościowych nie da się ze sobą w pełni zintegrować – każdy duży serwis to „odrębny ogród”, otoczony wysokim murem. Jak więc prowadzić, naprawdę efektywnie, kampanię w więcej niż jednym serwisie, a zwłaszcza – jak oceniać jej rezultaty?

Nagroda dla cierpliwych

Nagroda dla cierpliwych

Snapchat i Pinterest to platformy społecznościowe, które różnią się od siebie znacznie mniej, niż się niektórym wydaje. Owszem, promują się na nich nieco inne marki, inny jest też wiek ich użytkowników, ale łączy je choćby sposób komunikacji i cierpliwość, jakiej wymagają od tych, którzy prowadzą w nich kampanie marketingowe.

Kamera, akcja, sprzedaż!

Kamera, akcja, sprzedaż!

YouTube to królestwo wideo i przeróżne promocyjne możliwości. A jak pokazały badania agencji Tubular Insights, aż 96 proc. użytkowników tego tłumnie odwiedzanego serwisu uważa wyświetlane w nim filmy za pomocne przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Płynąc na fali zdarzeń

Płynąc na fali zdarzeń

Twitter to serwis społecznościowy, który od samego początku był miejscem, gdzie wszystko dzieje się „tu i teraz”. Wręcz idealnie nadaje się do namierzania potrzeb i zainteresowań klientów, nawet tych bardzo ulotnych, i do płynięcia z promocją na fali zdarzeń.

W świecie profesjonalistów

W świecie profesjonalistów

LinkedIn to doskonałe miejsce do pozyskiwania tzw. leadów B2B, a także prowadzenia spersonalizowanego marketingu, a osoby, z którymi się kontaktujemy, często podejmują w firmach decyzje dotyczące zakupów, szkoleń czy współpracowników, albo mają na nie wpływ.

Jeśli kobiety, to Instagram

Jeśli kobiety, to Instagram

Płeć piękna znacznie chętniej dzieli się swoimi emocjami i uwielbia oglądać zdjęcia. Właśnie w te potrzeby wpisuje się lifestyle’owy Instagram. Dla wielu firm i marek jest to wymarzony serwis, ale też spore wyzwanie, bo tu trzeba stale trzymać fason.

Facebook jak róg obfitości

Facebook jak róg obfitości

W biznesie nie ma czegoś takiego, jak „łatwe pieniądze”, ale jest za to „pewny pieniądz”. Facebook pomaga niedrogo zarządzać marką czy zwiększać sprzedaż i zarabiać – trzeba tylko umiejętnie wykorzystać jego możliwości i dostępne narzędzia.

Cel – social – pal

Cel – social – pal

Niemal każda firma powinna być dziś obecna w mediach społecznościowych. Żeby jednak były one przydatnym narzędziem marketingowym, a nie np. źródłem kryzysów wizerunkowych, trzeba wiedzieć, jak zarządzać tą obecnością. W naszym nowym cyklu zaczynamy od podstaw: czym się serwisy społecznościowe od siebie różnią, w czym są podobne i który do jakich celów może służyć.

Nie tylko Facebook

Nie tylko Facebook

W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.

Przekuwanie fanpejdża w sprzedaż

Przekuwanie fanpejdża w sprzedaż

Czy strona profilowa firmy na Facebooku, zwana fanpejdżem, może generować jej sprzedaż? Tak, ale tylko gdy firma ta ma już bazę oddanych jej klientów, którzy mogą być zainteresowani treściami, jakie tam zamieści. A najlepiej, gdy fanpejdż jest elementem szerszej marketingowej strategii.

Czy social media sprzedają?

Czy social media sprzedają?

Promowanie sprzedaży w mediach społecznościowych potrafi się wyraźnie przełożyć na jej wzrost i związane z tym zyski w gotówce, czasami zresztą bardzo niskim kosztem. Dowodzą tego opisane niżej przypadki.