Era e-eventów. (NIE DO PUBLIKACJI)

Grafiki: Eventory
Grafiki: Eventory
Spotkania, ludzkie interakcje to sól biznesowej ziemi. To one posuwają sprawy do przodu. Po początkowym chaosie, wiele firm zaczęło szukać narzędzi do mierzenia, organizowania i moderowania spotkań via Zoom, Meet czy Teams. I tu na pierwszy plan wysuwa si

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Spotkania, ludzkie interakcje to sól biznesowej ziemi. To one posuwają sprawy do przodu. Po początkowym chaosie, wiele firm zaczęło szukać narzędzi do mierzenia, organizowania i moderowania spotkań via Zoom, Meet czy Teams. I tu na pierwszy plan wysuwa się polskie Eventory, któremu zaufały m.in. Cisco, mBank czy BNP Paribas Bank Polska. 

- Wydarzenia wewnątrz globalnych korporacji mają duże znaczenie - aż 25 proc. budżetów marketingowych lokowanych jest w organizację eventów (wg Forrester Research). Stąd w czasach pandemii nastąpił gwałtowny wzrost popytu na technologie wspierające nie tylko organizatora, ale również uczestnika e-spotkania – podkreśla Andrzej Targosz, prezes i twórca Eventory, z którego korzystają zwłaszcza duże firmy: dla nich przejście z offline do online w krótkim czasie było sporym wyzwaniem. 

Platforma Eventory wspiera proces organizacji i zarządzania np. spotkaniami wewnętrznymi w firmach dotyczącymi kwartalnych wyników sprzedażowych czy wprowadzenia nowego produktu na rynek, związanymi z planowaniem lub zakończeniem projektów, wydarzeń budujących relacje z klientami, motywujących pracowników. Warstwa technologiczna, płynnie współpracująca z np. Zoomem czy Microsoft Teams, umożliwia firmom łatwe prowadzenie i mierzenie efektów spotkań online z zachowaniem najostrzejszych standardów cyberbezpieczeństwa i poufności danych. Co więcej, Eventory gwarantuje bezpieczne uwierzytelnienie uczestników walnych e-zgromadzeń. Pozwala także na zachowanie pełnej tajności głosowań. 

– Naszą technologię można porównać do dobrego trenera, przygotowującego sportowca do igrzysk. Wspieramy event w korporacji od samego początku – od planowania, po realizację, a kończąc na mierzeniu wyników wydarzenia. A to wszystko po to, aby nasi klienci organizowali coraz lepsze e-spotkania i osiągali założone cele na poziomie porównywalnym ze spotkaniami offline — mówi Andrzej Targosz, założyciel i prezes Eventory.

 Andrzej Targosz, CEO Eventory

 Webinar nie wystarczy

Zdaniem Andrzeja Targosza, technologia sprawi, że pandemia nie powstrzyma dynamicznego wzrostu sektora eventów korporacyjnych. Na stałe zagoszczą one w sieci.

 - Proces organizacji wydarzeń offline i online jest podobny. W przypadku eventu online należy szczególnie zadbać o komunikację i zaangażowanie uczestników. W przypadku offline często „gra zespołowa” dzieje się sama, dzięki łatwiejszemu nawiązywaniu relacji między uczestnikami wydarzenia – mówi prezes Eventory. 

W przypadku eventu organizatorom zależy nie tylko na przekazaniu pewnych informacji, ale na komunikacji dwukierunkowej: możliwości networkingu pomiędzy uczestnikami, wymianie doświadczeń, dostarczeniu ciekawych wrażeń uczestnikom. Event angażuje uczestników, a dzięki różnym doświadczeniom zostaje w pamięci.

– Eventory potrafi zamienić prosty webinar w event. Jak? Zamiast jednokierunkowej komunikacji dostajemy paletę narzędzi angażujących uczestników, pozwalających np. zbierać leady, wydzielać grupy docelowe, focusować poszczególne segmenty widzów, utrzymywać z nimi kontakt po evencie – dodaje Targosz.

Proces pod kontrolą

Zorganizowanie skutecznego eventu to złożony proces, wymaga m.in. ustalenia celów, wysyłki zaproszeń, rejestracja, zaangażowanie uczestników, zebranie danych. Platforma Eventory automatyzuje więc i upraszcza proces planowania i organizacji wydarzenia, zmniejsza tym samym jego koszty; pomaga zwiększyć poziom zaangażowania uczestników – ułatwia nawiązywanie relacji; daje także poczucie bezpieczeństwa osobie zarządzającej wydarzeniem. Andrzej Targosz:

– Eventory ułatwia kontrolę nad wszystkimi obszarami eventu: organizator w dowolnym momencie może sprawdzić postępy w jego realizacji. Technologia automatycznie gromadzi i ujednolica wszelkie dane o aktywnościach i zachowaniach użytkowników – pozwala to na efektywny pomiar osiągniętych celów i zwrotu z inwestycji. Tak właśnie robią największe korporacje w Polsce, korzystające z naszej technologii.

ZOBACZ RÓWNIEŻ