Marketing
3 000 przedsiębiorców z całej Polski wzięło udział w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie.
Tajemnicze reklamy. Widzą je wszyscy, a rozumie garstka odbiorców
Linijka kodu czy hasło zrozumiałe tylko przez wąskie grono specjalistów. Tak coraz częściej wygląda reklama umieszczona na billboardach. Nic nie mówi to masowemu odbiorcy? Nie szkodzi, bo wcześniej marketingowcy sprawdzili, że w tym miejscu reklamująca się firma i tak znajdzie partnera biznesowego lub kandydata do pracy. Nie zawsze bowiem chodzi o globalną sprzedaż.
Apple w niezwykłej, nocnej premierze prezentuje innowacje na sezon świąteczny
W poniedziałek, 30 października, Apple zorganizował wyjątkową nocną premierę. Fani marki mogli obserwować prezentację nowości, która została nagrana w całości za pomocą iPhone’ów 15 Pro.
Mieszkańcy Wrocławia walczą o... Biedronkę. Nietypowy zryw społeczny podczas obrad rady miejskiej
Mieszkańcy Wrocławia zdecydowali się protestować podczas obrad rady miejskiej. Ich postulaty dotyczyły ochrony sklepu dyskontowego na Przedmieściu Oławskim, który mógłby zostać zamknięty na skutek nowego planu zagospodarowania tego obszaru.
Google przestanie być najpopularniejszą wyszukiwarką? TikTok czai się u progu
Google, czyli najpopularniejsza wyszukiwarka świata ma problem. Nazywa się TikTok. To do tej aplikacji lgnie coraz więcej osób z pokolenia “zetek”. Tłumaczą, że właśnie chińska aplikacja najlepiej odpowiada na ich pytania i są one bardziej inspirujące.
Duet Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil
Pandora, jedna z największych marek biżuteryjnych na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.
Stanowski o przyszłości KS: "W TOP400 jest 307 filmów z moim udziałem. Więcej nie będzie"
Kanał Sportowy, początkowo dedykowany tematyce sportowej, zdobył sporą popularność na YouTube. Założony w 2020 roku przez znaną czwórkę pasjonatów sportu, szybko zgromadził ponad milion subskrybentów. Platforma przynosząca ogromne zyski obecnie zmaga się ze sporym kryzysem wizerunkowym.
Netflix House: Gigant streamingu startuje z siecią sklepów inspirowanych światem seriali
Netflix House: Kolejny krok w świecie rozrywki czy genialny ruch marketingowy? Netflix szykuje sieć sklepów, w których będzie można nie tylko kupić produkty nawiązujące do flagowych produkcji czerwonego giganta, ale też zjeść dania i uczestniczyć w spektaklach rodem z filmowych produkcji streamera.
Pandora Gate: Biedronka i Lidl odcinają się od współpracy z TeamX w przyszłości
Współczesne korporacje, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, chętnie współpracują z influencerami. W przypadku polskiego rynku, wielu z tych twórców to popularni youtuberzy, których kanały zgromadziły miliony subskrybentów. Jednak ostatnie wydarzenia związane z tzw. aferą "Pandora Gate" rzucają cień na ich reputację i wpływają na decyzje dużych sieci takich jak Biedronka czy Lidl.
Rozpoczynamy rekrutację firm do #10 “Przegląd Technologiczny” – Smart Food City
We współczesnym świecie, technologia i zrównoważony rozwój stają się nierozerwalnie połączone. Organizowany przez m.st. Warszawa #10 “Przegląd Technologiczny” – Smart Food City ma na celu sprawdzić, jak nowoczesne technologie przyczyniają się do ewolucji systemów żywnościowych w miastach.
5 filarów dobrej reputacji. Jak budować markę godną zaufania
Nie musisz być globalną korporacją, by stracić wizerunek w oczach klientów przez głupie błędy. Oto pięć fundamentów, na których powinieneś zbudować prawdziwą markę godną zaufania.
Kary za reklamę alkoholu w mediach społecznościowych - Magdalena Cielecka pod lupą prokuratury
Magdalena Cielecka, ceniona aktorka i artystka, stanęła w obliczu poważnych zarzutów ze strony prokuratury. Chodzi o reklamę wódki, jaką zamieszczała w mediach społecznościowych. Takie zachowanie, według prokuratury narusza przepisy i może skutkować grzywną sięgającą nawet pół miliona złotych.
Allegro wprowadza tańsze przesyłki z... Pocztą Polską. Półkilogramowa paczka za 4 zł
Allegro, jedna z największych platform e-commerce w Polsce, wprowadza nową usługę dostaw – "Allegro Mini Przesyłka". To rozwiązanie pozwoli użytkownikom wysyłać i odbierać niewielkie oraz lekkie przesyłki za znacznie niższą cenę niż tradycyjne dostawy.
Kontrowersje wokół spotu reklamowego Carrefour Express. Czy strażacy mogą czuć się urażeni?
Zabawny pomysł na reklamę, czy nadużycie wobec pracy strażaków? Nowy spot reklamowy marki Carrefour Express wywołuje mieszane uczucia ekspertów.
Historie przetrwania lub marketingowe laurki – tak polskie firmy opisują swoją przeszłość
Historia jest jednym z najbardziej niewykorzystanych zasobów, jakimi dysponują polskie firmy – przekonuje dr hab. Tomasz Olejniczak.
Rozmowy o przyszłości Ukrainy - XXXII Forum Ekonomiczne w Karpaczu
Podczas XXXII Forum Ekonomicznego w Karpaczu nie zabraknie dyskusji o ważnych kwestiach dotyczących wojny za wschodnią granicą Polski. Podczas dwóch paneli poruszone zostaną tematy, takie jak odbudowa Ukrainy i obrona wspólnych wartości.
Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI
Już niebawem dla setek tysięcy uczniów rozpoczynających naukę w pierwszych klasach szkół podstawowych po raz pierwszy zabrzmi dzwonek szkolny. Dlatego warto sprawdzić oferty na ERLI, a przy okazji zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.
Reklama Red Bulla przekracza granice etyki - oceniła Komisja Etyki Reklamy
Reklama Red Bulla wzbudziła dyskusję na temat zasad etyki w reklamie. Spot reklamowy, którego bohaterami są Seba i Mati, spotkał się z krytyką i został oceniony przez Komisję Etyki Reklamy (KER) jako naruszający ogólnie przyjęte normy etyczne.
Coraz mniej promocji. W niektórych sklepach spadek o 22 proc.
Dwucyfrowy spadek liczby promocji w sklepach to konsekwencja inflacji i wysokich kosztów utrzymania sklepów. Markety zmniejszają ofertę rabatów, co odbija się bezpośrednio na klientach.
Downsizing pełną parą w sklepach. Zmniejszanie gramatury produktu to norma
Sieć Lidl po burzliwych reakcjach klientów na zmniejszenie gramatury masła Pilos zdecydowała się na wycofanie tej kontrowersyjnej praktyki.
Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta
Lidl odpowiedział na akcję Biedronki. Cztery dni po wprowadzaniu promocji na 60 artykułów przez tę drugą, Lidl ogłosił, że obniża ceny 100 produktów. Na wojnie o klienta wygrywają konsumenci.
Danone zapłaci Derpienski 50 mln zł? Celebrytka walczy o swoje prawa
Caroline Derpienski, polska celebrytka mieszkająca w Stanach Zjednoczonych, postanowiła podjąć kroki prawne przeciwko firmie Danone. Influencerka czuje się urażona reklamą, w której parodiuje ją Katarzyna Nosowska.
Vinted badanie: seriale i filmy napędzają sprzedaż produktów. Tego lata rządzi Barbie
Firma Vinted postanowiła wytypować, na podstawie analiz sprzedaży, najbardziej wpływowe filmy i seriale, które przyczyniają się do modowych wyborów Polaków.
Carrefour zatrudnia ChatGPT: AI pomoże ci kupić taniej
Hopla to nazwa chatbota Carrefour, którego marka podłączyła do swojej strony internetowej. Za sprawą generatywnej sztucznej inteligencji (GPT) francuscy klienci od 8 czerwca mogą robić zakupy ze wsparciem modnej technologii.
Akademia e-marketingu w Krakowie i Białymstoku
Ponad 400 przedsiębiorców z Krakowa, Kielc, Podkarpacia oraz Białegostoku i województwa podlaskiego wzięło udział w bezpłatnym szkoleniu Akademii e-marketingu.
Porwij miliony. Co daje występ na konferencji TED i jak zostać prelegentem?
Chcesz wystąpić na konferencji TED, ale nie wiesz, jak to zrobić? Zapytaliśmy o to organizatorów wydarzeń oraz ich uczestników.
Amazon oferuje 10 dolarów za samodzielne odebranie zamówienia
Amazon, jeden z największych graczy w handlu elektronicznym na świecie, wprowadza nową strategię, aby ograniczyć koszty dostawy. Zamiast wysyłki na adres domowy, firma oferuje klientom 10 dolarów za odbiór zamówienia w punkcie odbioru.
Zamożni Polacy z pensją 9 tys. zł na rękę uwielbiają gazetki promocyjne
Polacy coraz częściej sięgają po gazetki promocyjne. Wynika to z badania przeprowadzonego na ponad tysiącu dorosłych Polaków na potrzeby projektu branżowego "Blix Awards - Wybór Konsumentów". Zaskakującym wnioskiem analiz jest przedstawiony profil potencjalnego odbiorcy takiej "prasy".
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Akademia e-marketingu przyciąga przedsiębiorców
Ponad 700 przedsiębiorców wzięło udział w bezpłatnych szkoleniach Akademii e-marketingu w Warszawie, Katowicach i Gdańsku.
PatronatyPatronaty My Company Polska. Kwiecień 2023
Patronaty My Company Polska
Digital Marketing na własną rękę. Nowa firma na rynku
Powstało narzędzie do samodzielnego prowadzenia akcji promocyjnych w internecie. Promomanager pomoże w kreacji rozwiązań z obszaru digital marketing - od niedawna także dla polskich przedsiębiorców.
Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia
Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania
Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.
Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?
Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?