Marketing

3 000 przedsiębiorców z całej Polski wzięło udział w 11. edycji Akademii e-marketingu

3 000 przedsiębiorców z całej Polski wzięło udział w 11. edycji Akademii e-marketingu

Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie.

Igor Blukowski (oprac.) Informacja prasowa 06.12.2023
Tajemnicze reklamy. Widzą je wszyscy, a rozumie garstka odbiorców

Tajemnicze reklamy. Widzą je wszyscy, a rozumie garstka odbiorców

Linijka kodu czy hasło zrozumiałe tylko przez wąskie grono specjalistów. Tak coraz częściej wygląda reklama umieszczona na billboardach. Nic nie mówi to masowemu odbiorcy? Nie szkodzi, bo wcześniej marketingowcy sprawdzili, że w tym miejscu reklamująca się firma i tak znajdzie partnera biznesowego lub kandydata do pracy. Nie zawsze bowiem chodzi o globalną sprzedaż.

Duet Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

Duet Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

Pandora, jedna z największych marek biżuteryjnych na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 18.10.2023
Pandora Gate: Biedronka i Lidl odcinają się od współpracy z TeamX w przyszłości

Pandora Gate: Biedronka i Lidl odcinają się od współpracy z TeamX w przyszłości

Współczesne korporacje, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, chętnie współpracują z influencerami. W przypadku polskiego rynku, wielu z tych twórców to popularni youtuberzy, których kanały zgromadziły miliony subskrybentów. Jednak ostatnie wydarzenia związane z tzw. aferą "Pandora Gate" rzucają cień na ich reputację i wpływają na decyzje dużych sieci takich jak Biedronka czy Lidl.

Rozmowy o przyszłości Ukrainy - XXXII Forum Ekonomiczne w Karpaczu

Podczas XXXII Forum Ekonomicznego w Karpaczu nie zabraknie dyskusji o ważnych kwestiach dotyczących wojny za wschodnią granicą Polski. Podczas dwóch paneli poruszone zostaną tematy, takie jak odbudowa Ukrainy i obrona wspólnych wartości.

Materiał partnera 28.08.2023
Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI

Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI

Już niebawem dla setek tysięcy uczniów rozpoczynających naukę w pierwszych klasach szkół podstawowych po raz pierwszy zabrzmi dzwonek szkolny. Dlatego warto sprawdzić oferty na ERLI, a przy okazji zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.

Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta

Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta

Lidl odpowiedział na akcję Biedronki. Cztery dni po wprowadzaniu promocji na 60 artykułów przez tę drugą, Lidl ogłosił, że obniża ceny 100 produktów. Na wojnie o klienta wygrywają konsumenci.

Igor Blukowski (oprac.) 17.07.2023
Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?

X