My Company Polska

zobacz inne tematy
Nowy numer My Company Polska. Konopie wkraczają na salony?

Nowy numer My Company Polska. Konopie wkraczają na salony?

3 sierpnia w sprzedaży pojawił się nowy numer My Company Polska. A w nim unikalny wywiad z Piotrem Liroy-Marcem i Zbigniewem Pisarskim, zestawienie 25 ciekawych pomysłów na biznes i poradnik, jak zabezpieczyć się przed szaleństwem cen w branży budowlanej.

Nowy numer My Company Polska. Już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska. Już w sprzedaży!

Oto branża, która rośnie w tempie kilkuset procent w skali roku. Na naszych oczach narodziła się podcastowa rewolucja. Jak wygląda ten biznes od zaplecza? Sprawdziliśmy to! Od 1 kwietnia w sprzedaży nowy numer My Company Polska!

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.

Nowy numer My Company Polska. Już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska. Już w sprzedaży!

Jak zarabiają youtuberzy? Spytaliśmy o to Blowka, najbardziej popularnego polskiego youtubera. Dla naszych czytelników, oprócz comiesięcznej masy inspirujących i praktycznych tekstów, przygotowaliśmy także trzecią już edycję zestawienia najpopularniejszych polskich youtuberów.

„My Company Polska” rozpoczyna współpracę strategiczną z Akademią Leona Koźmińskiego

„My Company Polska” rozpoczyna współpracę strategiczną z Akademią Leona Koźmińskiego

Magazyn „My Company Polska” oraz Akademia Leona Koźmińskiego rozpoczynają strategiczną współpracę. W jej ramach na łamach pisma oraz portalu internetowego mycompanypolska.pl będą regularnie publikowane wyniki badań uczelni z zakresu ekonomii, finansów, zarządzania i prawa, a pracownicy naukowi Akademii dołączą do grona stałych komentatorów i ekspertów pisma.

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży

We wtorek, 2 lutego, zadebiutował najnowszy, lutowy numer My Company Polska. W nim m.in. szczery wywiad z Adamem Burakiem, członkiem zarządu Orlenu na temat ekspansji firmy w branży mediowej oraz opowieść o Polakach, którzy rzucili wszystko i wyjechali... robić biznes w tropikach.

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

22 grudnia, w sprzedaży pojawił się nowy numer miesięcznika My Company Polska. A w nim m.in. unikalne zestawienie najlepszych polskich startuperek oraz wielki raport "W co inwestować w 2021 roku". Polecamy!

Erasmus, czyli klucz do przedsiębiorczości i innowacji

Erasmus, czyli klucz do przedsiębiorczości i innowacji

Polska ma potencjał do ściągnięcia utalentowanych studentów z całej Europy. Trzeba tylko wykorzystać ich ambicję i zbudować prawdziwą Dolinę Krzemową. O tym, jak to osiągnąć, porozmawiamy podczas debaty organizowanej przez My Company Polska i Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.

5 lat My Company Polska! Nowy numer już w sprzedaży

5 lat My Company Polska! Nowy numer już w sprzedaży

29 września w punktach sprzedaży i na naszej stronie internetowej pojawił się nowy numer miesięcznika My Company Polska. Jesteśmy z Wami już 5 lat! Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy konkurs - zostań jednym z bohaterów naszego czasopisma!

5 firm na 5 lat My Company Polska

5 firm na 5 lat My Company Polska

Pogromcy kryzysów, twórcy małych imperiów odzieżowych, specjaliści od szyb i e-learningu oraz mistrzowie sprzedaży. Przez pięć lat opisaliśmy setki firm. Dziś wracamy do tych, o których pisaliśmy w pierwszych numerach.

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

31 sierpnia ukazał się kolejny, wrześniowy numer miesięcznika My Company Polska. W materiale okładkowym próbujemy odpowiedzieć na pytanie "Jak wychować milionera?", publikujemy również wywiad z dr. Ernestem Pytlarczykiem, głównym ekonomistą i dyrektorem Departamentu Analiz Makroekonomicznych banku Pekao.

Sukcesu na początku nie widać

Sukcesu na początku nie widać

Ian Fleming, brytyjski pisarz, twórca postaci Jamesa Bonda i powieści o jego przygodach, od początku próbował sprzedać pomysł na ten film amerykańskim studiom. Ale postać brytyjskiego agenta nie wzbudzała zachwytu za oceanem. (...) Pod dekadzie prób, mając napisaną już dziewiątą powieść, Fleming w końcu sprzedał prawa dwóm osobliwym producentom niemającym wielkiej reputacji w branży.

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

Chcesz coś zrobić ze swoim życiem? Szukasz pomysłu na własną firmę? Oto 25 ciekawych i prostych pomysłów na biznes, które zainspirowały polskich przedsiębiorców. Z ich doświadczeń możesz skorzystać i ty! Więcej w nowym numerze My Company Polska.